Tijdelijke vervanger voor mijn MV6

Discussie in 'De Corsa van Mw. OmegaUser' gestart door OmegaUser, 11 apr 2011.

1. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Sinds vrijdag heeft de Corsa er een bestuurder bij:

Mijn oudste zoon reed afgelopen woensdag af voor zijn rijbewijs en hij is geslaagd (en dat meteen de eerste keer :Y ). Netjes gedaan dus.

Hij heeft met een spoedprocedure zijn rijbewijs bij de gemeente aangevraagd en vrijdagavond zijn we met z'n tweeën (wel in de Corsa ;) ) voor het eerst op pad gegaan. Raar idee om daarbij bij je zoon in de auto te zitten :D .

Eigenlijk rijdt hij best goed en om er helemaal zeker van te zijn zijn we gisteren tegen de middag naar het centrum van Amsterdam gereden. Hij reed hierbij door Amsterdam alsof hij nooit anders had gedaan (waarbij ik mij wel afvroeg hoe het komt dat hij daar de weg zo goed kent :D ). Zo'n drie uur later waren we weer thuis. Corsa nog helemaal heel en ik een ervaring rijker. Tot voor kort zag hij zich ook wel in de Omega rijden :+ , maar helaas voor hem is dat nog heel lang verboden terrein. Ik vrees alleen dat mijn vrouw de komende tijd vaak zonder Corsa zal zitten.

Groet,

Walter

2. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Feliciteer hem maar. d:)b

Koop je er toch nog een Corsa bij. _O-

3. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Walter, feliciteer je zoon en laat hem zuinig zijn op dat stukje plastic. *O* :k d:)b

Wat de corsa betreft jij zegt dat die er een bestuurder bij heeft en dat "vrouwe Omegauser"
    wat vaker zonder corsa zal zitten.

Nou Walter ik denk dat het een natte winter word voor je.
    Corsa : Zoon lief :Y
    Omega : Vrouw lief :Y
    Fiets : Papa Omegauser. :(

succes Walter. :w

4. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

En nog een voordeel: nou ben je ook niet meer de enige persoon die hem moet wassen als hij hem vies gemaakt heeft. _O-

5. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Zo was ik er ook over aan't denken _O- :f

Desalniettemin, een dikke proficiat en vele veilige km's ;)

6. OmegaUser

Ja ja, we zullen nog wel eens zien :N .

Wat moet die _O- daar :) ? Je zult het misschien niet geloven maar hij heeft hem zaterdag zelf in een wasbox gewassen :D . En daarna stond hij te gapen bij een gepimpte VW Golf met veel te brede wielen :D . Met die Corsa staat ons dus nog wat te wachten ;) .

Groet,

Walter

7. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Die zoon van jou komt volgende week al: "Pap, kan ik zakgeld-verhoging krijgen? Ik hem namelijk erg mooie ...<vul maar iets in>... gezien voor op de Corsa" _O-
    Maar gratz voor de zoon.
    Ben benieuwd wanneer hij in de Omega mag rijden... ;)

8. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Ben benieuwd wanneer er een Omega bij komt *O*

Gr Colin

9. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Gongratz voor je zoon Walter enuhh geef die pik toch een eigen 3.2 heb je vrouw ook haar karretje weer terug. :s

10. Van harte proficiat walter of eigenlijk je zoon maarrre, je belooft me toch wel dat omegauser junior aan z'n ballen wordt opgehangen als ook maar durft te kijken naar een VAG afstammeling. Een golf.. tssss die komt er hier dus mooi niet in he. Der Golf Krieg ist noch nicht vorbei! hahaha.

Zullen we erover wedden hoelang je die blaag uit de 3.2 weet te houden? Ik zet een cheeseburger op twee maanden.

Gr Wim

11. Maurice

Maurice Nieuw Donateur 2016

proficiat aan je zoon Walter !!!

en ik zet twee whoppers in op 6 maanden !!! :p

12. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Inderdaad ook nog gefeliciteerd richting de nieuwe schipper, met de heren hierboven ben ik ook benieuwd wanneer hij in de 3.2 gaat sturen. :D

Wat betreft dat wassen, heeft hij nog geen spoedcursus wassen a la Dapmeister gekregen? :p

13. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ha Walter!

Ik had je toevalligerwijs aan de telefoon toen je met je zoon dus die 'testrit' aan het maken was ! kon ik jullie wel beide feliciteren ;)
    Hoop dat i 'm heel houd ! maar vermoed wel dat i zijn best doet, anders is het snel afgelopen vermoed ik zo _O-

14. OmegaUser

Afgelopen vrijdag begon er bij de Corsa een controlelampje te branden en de auto wilde daarna slecht overnemen van stationair naar deellast. Het bleek een storing aan de gasklepsteller te zijn. Na het reinigen van de gasklepsteller ging het lampje uit en liep de auto weer normaal. Tot maandagmorgen. Weer hetzelfde euvel en net toen mijn vrouw ermee naar haar werk reed.

Ik heb haar via de telefoon maar aangeraden naar de VOD in Alphen te rijden alwaar ze hortend en stotend aan kwam. Ze hebben daar het defect verholpen door de gasklepsteller te vervangen en mijn vrouw kon weer op pad. Ik ben daar al bekend als die vent van dat OOP en ongevraagd kregen we op de kleine Opel ook korting; 10% op het uitlezen van de storing en het arbeidsloon en 30% op het onderdeel.

Toch netjes van Het Motorhuis d:)b .

Groet,

Walter

15. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Zo da's erg attent van ze zeg ! goed om te weten d:)b

Deel Deze Pagina