The end... en het begin van iets nieuws

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 28 dec 2009.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Na de vervelende schade van afgelopen maand heb ik na veel wikken en wegen besloten mijn geliefde Onyx te gaan stallen. Om diverse redenen is het voor mij beter een andere auto te gaan rijden. Daarbij zijn er nog diverse plannen met de Onyx die het nodig maken hem een tijd van de weg te halen. Dat is lastig als je 35k per jaar aan woon-werk km's aflegt. Mede ook door die extra kilometers zocht ik een vervanger met een leuke (lage) km stand.

Vandaag is dat gelukt. Vorige week was er al een ritje naar DLD aan gewaagd, toen zonder positief resultaat (al was het alsnog een erg gezellige dag, met dank aan Sjors en later nog aan huize Metalrush). Vandaag in de herhaling. 3 auto's stonden op de planning te bekijken, echter nummer 1 was al dusdanig interessant dat het er niet van is gekomen de rest te bekijken. :+

Auto meteen meegenomen. Hoe dat laat ik maar even in het midden.

Preview:

Uiteraard in een kleur waar ik me op kan uitleven met m'n DAP e.d. :+

2. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

ILLEGAAL !! })
    Ik ga het <+:) vertellen... dan krijg jij volgend jaar met de roe :+

Ik heb ook al andere foto's gezien en ik moet zeggen: that brings back memories O+
    Hij is helemaal goed, Jacco. d:)b
    Nu snel kenteken aanvragen en even komen showen in Tiel :Y

Hereby an official, warm welcome for our new family member *O*

3. B-Buster

Komt goed, ik probeer hem z.s.m. road legal te hebben. :)

*rent voor sinterklaas*

4. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Hmmmmmmmm duister verhaal en duistere foto ;-))(wel een b2 zag ik) hey Jacco gefeliciteerd man ,ik hoop dat je er veel veilige kilometers mee zal maken.

Wat voor kleur is hij nu?

gr
    Aart

5. Administrator

Z298 - MitternachtsSchwarz :Y

6. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Was wederom een gezellige dag Jacco ! ik heb mij op de terugweg prima vermaakt in je huidige Omega Onyx op de terugweg :9

Prachtig uitzicht O+

Groetjes,
    Sjors

7. B-Buster

Sorry Aart, het was nu eenmaal duister weer. Nog niet echt goede foto's kunnen maken.

8. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Jacco *O* d:)b
    Ik ben benieuwd.

9. jack-omegax3.0xe

jack-omegax3.0xe Nieuw Donateur 2016

ik ben ook zeer benieuwd.
    Veel veilige kilometers en dat je maar snel je kenteken mag hebben.

Wat ik zo zie bevalt heel goed.
    Gr Jack

10. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Voor zover we nu iets konden zien van deze bolide ziet hij er mooi uit joh!!
    Lijkt wel een onthulling van een nieuwe type auto (misterieus) maar daar zal binnen kort van wel verandering in komen denk ik.

BTW ik zag wel dat hier ook een rollo in zat toch? ruilen? hahahahahaha

(ja ja ja jullie gaan ermee beginnen dat weet ik hahaha)

Gr,
    Aart

11. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Ha Jacco,

Ook hier nog maar even reageren; volgens mij een voltreffer! Goed merk en type (maar dat zal niemand hier verbazen), mooie kleur en goede uitvoering. En...welkom bij de zescilinderclub :) .

Ik vraag mij nu wel af of er bij dit intensief gebruik (35k km/jaar) ook lpg in komt (Ruud weet dan nog wel een goede inbouwer in Wijchen :N :N ).

Ik hoop je aanwinst binnenkort eens in het echt te zien. En nu maar snel een echt kenteken aanvragen. Dat rijden met die witte balken valt veel te veel op :) .

Groet,

Walter

12. Administrator

35k is zeker interessant voor LPG.
    Omslagpunt ligt, bij een 2e hands auto, zo rond de 14k... dus tel uit je winst :)

(alleen, in hemelsnaam, níet bij LETO Wijchen... die maken er gegarandeerd een zooitje van... :( )

13. B-Buster

Er gaat inderdaad LPG in komen. Ik ga er eerst even een maand of 2 mee rijden om te zien of alles in orde is (ik heb geen zin in gezeik achteraf dat ze gaan zeuren dat het aan de auto ligt) en dan komt er een gasinstallatie in.

Dat wordt niet bij Leto, ik heb al een goed adres voor ogen. :)

14. Xedrah

Xedrah Nieuw

Jacco, misschien dat ik eroverheen lees, maar wat is het nu precies? Een 3.0 of 3.2 Executive? Ik lees V6 en gas, dus dan gaat het om benzine.

15. B-Buster

Haha, nee hoor David je las er niet overheen. Best leuk om de spanning er even in te houden.

Maargoed, de volledige lijst:

3.0 V6 Executive
    88.000km
    Zwart lederen interieur
    Schuif/kantel dak
    2013 met kleurenscherm/navi. Moet nog wel even gekeken worden naar het display, lijkt alsof de kabel los zit.
    Geen trekhaak d:)b

Geboren in september 2000.

Optisch in uitstekende staat. Kritisch als we zijn op dat vlak konden zowel Sjors als ikzelf nauwelijks wat ontdekken qua krassen o.i.d. Zelfs amper steenslag. De sporen van wassen met spons / wasstraat zijn wel zichtbaar, maar des te beter. Dat is een leuke uitdaging voor de DAP.

Ik heb écht niets te zeuren, hij mist vrijwel niets. Zit alleen geen Bose set en geen alarm in (dat laatste is typerend voor Duitse Omega's). Er is dan wat onderhoud te doen maargoed, ik had niet anders verwacht.

16. Xedrah

Xedrah Nieuw

Klinkt goed!

Bijna gelijk aan mijn trots dus, vraagt om een foto repo.

17. B-Buster

Zodra hij op kenteken staat ga ik wat mooie plaatjes maken. Kan moeilijk wachten, maar hij rijdt geen meter meer totdat ik richting het RDW keuringsstation kan.

Inderdaad, best wat overeenkomsten met jouw 3.2.

18. martijn_maja

martijn_maja Nieuw

jacco gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. en welkom bij de club die v6 heet.
    toen ik je eerste bericht las dacht ik, ga je nou de onyx particulier van de hand doen in deze tijd? maar je hebt betere plannen. veel plezier ermee.

19. Niels

Niels Nieuw

Hé Jacco, ook namens mij gefeliciteerd met je nieuwe dikke Omega B2!
    En ben benieuwd naar de verdere foto's.

Groetend,

Niels

20. B-Buster

Niels, Martijn, bedankt ! :)

@ Niels: voor een uitgebreide fotoserie is nog enig geduld nodig.

Heb nog wel een aardige foto van de terugreis:

Gekocht @ 87.940. Iets later:

Deel Deze Pagina