Sjors-V6's nieuwe automobiel

Discussie in 'De Cadillac Catera' gestart door Sjors-V6, 4 sep 2012.

1. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Wel een Pre Facelift of een Facelift model.

2. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Hey Sjors,

Ik heb nog een leuk kentekenplaatje voor je dat wel past, ja mag hem wel ff lenen..... ;-)

Gr. Paul

3. Henk.Harmsen

Henk.Harmsen Nieuw

Zeeer mooie bak ziet er goed uit je nieuwe aanwinst,ik zou zeker geen cabrio gaaan rijden al mocht ik ervoor kiezen,dan nog mn omi.

Gefeliciteerd met je nieuwe flame Sjors.

Gr Henk

4. Mooi en uniek zeg !

Dashboard ben ik niet zo weg van, de neus en kont dan weer wel.
    Je hebt hier zeker iets heeeeel aparts gekocht :9~

groetjes

Lars

5. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

*O*

Thanks !

Ha ik snap je wel Lars, je doelde waarschijnlijk op het audio / ECC gedeelte ? dat is 100% Amerikaans, en dat moet je smaak zijn, vraag je mij wat ik mooier vind ? zeg ik van de Omega. Maar ik vind dit in zijn soort ook gewoon super vet, die heerlijke groene FL displays en die dikke radio het heeft ook wel wat !

Groetjes,
    Sjors

6. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Dashboard is wennen. Toen ik het niet eerder in het echt had gezien en dus mijn mening op foto's moest baseren vond ik het 3x niets. Na het in het echt gezien te hebben bij de B1 Catera vond ik dat al heel wat beter dan ik verwacht had. Al vind ik een Omega B1 middenconsole veel mooier, dat van die Catera heeft ook wel wat. Bij deze Catera Sport werken de alu look panelen ook positief mee, al vond ik het B1 dashboard zich iets meer lenen voor de creativiteit van Cadillac.

En wat Sjors zei, die verlichting van de Ziggy is erg mooi, laatst in het donker ook weer een stukje meegereden en dan is dat uitzicht toch wel erg leuk.

7. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ik houd ook wel van al die toeters en bellen (lampjes enzo)

8. zeer mooie en klomplete uitvoering Sjors _/-\o_

is tie te koop :9~

groeten, Hans

9. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Voor een leuk bod is er veel mogelijk ;)

Zal gauw even wat foto's aanvullen, ik bezit nu de DVD welke René gemaakt heeft, en hier staan nog veel meer schitterende foto's op !

Wellicht zijn er mensen welke zich de status afvragen, nou hij staat strak gepoetst in de garage, ik denk dat ik 'm volgend jaar pas naar de keuring breng, ik kan toch niet met al die auto's tegelijk rijden.

Groet,
    Sjors

10. omegaman

omegaman Nieuw Donateur 2016

Ik was met vakantie en zie nu dus jouw nieuwe aanwinst.
    Eerst een kwijt, dat ik het een hele mooie auto vind, maar en nu komt het:
    Het is geen Omega en dat is noujammer. Achterlichten halen het niet bij de Omega achterlichten en de spoiler vind ik ook nie zo mooi.
    Maar ik ben nu eenmaal een echte Opel fanaar en geen Cadillac fanaat. Nogmaals, het is verder een hele mooie auto en de kleur is natuurlijk super.

Vedel succes ermee.

11. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dat mag ,. ieder heeft zo zijn voorkeuren natuurlijk :)

Ik vind de achterlichten geweldig, zeker met die LED techniek ! de spoiler kan ik mij voorstellen, echter is dit een Sport uitvoering, en die spoiler hoort daar af fabriek op te zitten in dat paket, dus dat blijft ook lekker zo !

Vergeet niet dat ik naast deze Catera nog een MV6 heb (bijna 5jaar in bezit) een A Omega en een Corsa ;)

Groetjes,
    Sjors

12. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zolang je dat zelf ook maar niet vergeet. >:)

13. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Wel even je onderschrift nog aanpassen dan, Sjors! ;)

14. Icebrain

Icebrain Nieuw

Ik zoek met spoed kwijldoekjes na het bekijken van de Catera Sport........................... _/-\o_ d:)b

15. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dat had ik alnet gedaan ;)

16. Tinuske

Tinuske Nieuw

Vind em zeker mooier dan de "97 Catera!

Ziet er dik uit! :)

17. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Thanks ! :)

18. BrutalForce

BrutalForce Nieuw

Wat een prachtige wagen sjors!

Ik had er nog nooit van gehoord of gezien!

Grt. Peet

19. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Ik begrijp de grappen even niet, maar ik heb de indruk dat ik naar een sliksplinter nieuwe auto kijk en een mooie ook

Gr Rob vK

20. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Kan ik mij voorstellen, is ook geen europees geleverde auto !

Bedankt voor 't compliment d:)b

Rob,

Ach, ja dat was iets wat achteraf een beetje lastig uit te leggen is.. ging voor een aantal personen hier op 't forum 7(8)7

Ze is niet nieuw, op een foto zie je toch de kleine dingetjes niet, maar ze is wel in een boven gemiddelde nette staat ! bedankt voor je compliment _/-\o_

Ze staat even voor de goede orde nog steeds zonder kenteken, heb er ook eigenlijk sinds ik en Jacco haar opgehaald hadden ook niet meer mee gereden... maar het zit in de pijpleiding ! :Y)

Groet,
    Sjors

Deel Deze Pagina