Sjors-V6's nieuwe automobiel

Discussie in 'De Cadillac Catera' gestart door Sjors-V6, 4 sep 2012.

1. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

ik zeg"zuignap en tom tom erin".

nette wagen, heel mooi.

2. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Zuignap?????? noway!!
    gewoon een houder voor je phone met een klemmetje en dan op je middenrooster.

3. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Mooie bak Sjors! Ik had al een groots vermoeden toen je je B1 Catera te koop had staan. Ik dacht: Daar komt een B2 Catera voor in de plaats, dat is toen vervaagt en toen dacht ik aan een Lotus... Maar dus toch de Catera, Nice! :Y

4. Andrew

Andrew Nieuw Donateur 2016

In tegenstelling tot die cabrio kan ik dit wel plaatsen bij jou.

Fraai _/-\o_ maar ik lees nergens hoe je hier nou weer aan gekomen bent? Ben je zelf naar de USA geweest en laten verschepen?

(alleen die kleur :r ................. _O- )

Andrew

5. Cjibclient

Cjibclient Nieuw Donateur 2016

Mooie bak Sjors. Gefeliciteerd met de super aanwinst ;)

6. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Sjors, .......................................... _/-\o_

7. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Sjors ik zat zo nog eens te kwijlen , maar zag toen.......Kleine zwarte koplampsproeiertjes?
    Dat staat wel vreemd hoor, snel een Duitse versie opzetten , enne hier kunnen/mogen nu van die aparte
    kleine kenteken platen op toch?

Die achterpartij is trouwens wel ontzettend gaaf hoor.
    Hoekige achterlichten, logo enigszins verzonken in de kap prachtig hoor!!! :Y d:)b
    (wie heeft er even een doekje? ik begin gewoon emotineel te worden)

8. jack-omegax3.0xe

jack-omegax3.0xe Nieuw Donateur 2016

Nette bak sjors. Ik dacht dat jij zo B1 minded was??? Hier mogen de kleine 10.8 platen op mits het op het kenteken staat.

9. Boes

Boes Nieuw Donateur 2016

Nette wagen Sjors,ik vind deze kleur mooier dan de zwarte(mijn meening).
    Gr Henk

10. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Mijn mening is omgekeerd haha! ;)

11. Bosshawg

Bosshawg Nieuw Donateur 2016

Wauw erg mooie aanwinst sjors! die chromen velgen van je andere catera zullen hier ook dik onder staan
    i.i.g. heel veel rijplezier dr mee.
    gr.

12. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Jah ik vind 'm prachtig, heel mooi voor elkaar zo Sjors :9~ :9~ :9~

Zijn die sproeiers orgineel eigenlijk?

d:)b

Gr Colin

13. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

@Sjors Die kentekenplaten :s, kun je die nog vervangen voor kleine exemplaren want wees eerlijk, dit verdiend niet de schoonheidsprijs.

Gr. Paul

14. daanvanselm

daanvanselm Nieuw

Blaas je daarmee achter me aan naar limburg jonghu??? :)<br /><br />-- 05 sep 2012 21:37 --<br /><br />Blaas je daarmee achter me aan naar limburg jonghu??? :)

15. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Nee, ik vertek namelijk al vanaf de grote rivieren, ben vanaf vrijdag al weg, en ik ga dit maal met mijn witte A Omega ! anders krijg ik last met een hoop mede forumers hier, die willen die A nu wel eens in het echt zien ;)

Die platen zijn niet van die Catera, die had ik erop gemonteerd om de groene platen fatsoenlijk te kunnen monteren, die auto heeft nog geen NL kenteken ;)

@ Colin,
    Nee, er komen tzt originele Omega B2 sproeiers op, dit is puur voor de keuring.

16. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Ok gelukkig, dan houden we die rapportage nog tegoed ;-)

Gr. Paul

17. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

@ Sjors.......ik had het je al voorspeld!

mooi die kleur, is dat starzilver 2 ( mica-kleur ? ) 8)

18. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

@Paul, jazeker ;)

Je zat helemaal goed René !

Het is geen Opel hé :/ het is een Cadillac :9 kleur: 57 Platinum (Mica)

19. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Helemaal goed d:)b . Ik had al iets hierover van je gehoord. Op de foto's al erg mooi en in het echt vast nog veel mooier.

Maar...wordt het niet eens tijd dat je je onderschrift actualiseert :D .

Groet,

Walter

20. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dat komt helemaal goed ;) jup dat word in de keuring opgenomen.

Ik vind dat achterpartij van de 97' Catera veel meer eigen (welke auto heeft dat nou zo?) en het trekt aandacht.. zéker in het donker !
    De achterlichten van een Catera 2000 zijn véél sjieker en stijlvoller, zeker met dat verzonken Cadillac embleem en CATERA letters :9

Klopt, B1 minded, maar dit is geen B1, het is een Catera, die kennen geen B1 en B2 _O- snap je wel, maar met de Catera geniet een Catera 2000 meer mijn voorkeur, zéker in de 'sport' uitvoering !

Dankjewel ! :)

Ben je nou helemaal ?! écht niet hé Ralph ! ik gebruik gewoon de google MAPS nav op mijn smartphone, en die komt netjes op een OEM console met een Brodit houder ;)

Nou moet wel zeggen dat de foto´s erg goed zijn ! we hebben René niet voor niets bekroond tot OOP fotograaf d:)b

Maar kom gauw maar weer eens langs, dan kun je ´m zien ;)

Héél scherp ! zelfs mijn ex Senator stond er nog in ! niemand die daar wat van gezegd heeft, en had het zelf ook niet meer gezien, meteen aangepast ! thanks :Y)

Groetjes,
    Sjors

Deel Deze Pagina