Sjors-V6's nieuwe automobiel

Discussie in 'De Cadillac Catera' gestart door Sjors-V6, 4 sep 2012.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ik vind het nu een beetje flauw worden, alhoewel ik cabrio rijden heerlijk vind, en een Astra cabrio ook echt een hele leuke auto vind, is dat natuurlijk geen vervanging voor mijn zwarte Catera ! een aantal van jullie kennen mij toch beter als ik dacht ! zal jullie niet langer in spanning houden, en mijn échte nieuwe aanwinst voorstellen ! het is een 2000 Cadillac Catera Sport ! :s

Standaard voorzien van:

3.0 V6 met drive by wire (200PK begrensd)

Sport pakket:
    Xenon H.I.D. verlichting
    Catera sport onderstel (NIET hetzelfde als van een Omega sport!)
    vol lederen Sport interieur
    Aluminium dekor inc ECC paneel en Tellerunit O+
    kofferdeksel spoiler
    17' Catera sport velgen

LED knipperlichten achter
    Cornering lights
    300 watt premium Bose audiosysteem
    OnStar (wat net zoals in de Omega niet werkt, de S.O.S. wél!)
    Keyless key
    schuif-/kanteldak
    Follow me home verlichting
    Lead-me-to-the-car verlichting
    twilight sentinel ( http://en.wikipedia.org/wiki/Twilight_Sentinel )
    Aut. niveau regeling
    aut. door lock
    3x bekerhouder voor
    2x bekerhouder achter

Irmscher front spoiler is niet standaard, deze heb ik van Vega overgenomen, in eerste instantie voor mijn zwarte.

Dit is een échte Amerikaan, is nieuw afgeleverd in North Carolina, maar genoeg tekst, nu eerst maar eens wat foto's, waarnaar mijn dank in het bijzonder uitgaat naar René die we net hebben toebedeeld tot OOP fotograaf ;)

Nog even ter informatie, vergeet die velgen, er komen t.z.t. mooie 17' Catera sport velgen onder ;) die er tevens origineel onder horen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !

Groetjes,
    Sjors

2. Anonymous

Anonymous Guest

Whahahahahahaha daar trap ik niet in :s

3. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

ziet er mooi uit, alleen persoonlijk vind ik de achterlichten te klein van de omega mooier en die spoiler achterop past in mijn ogen niet op zo n wagen, maar apart is i wel

4. Willemsuh

Willemsuh Nieuw

En waarom zou dat niet kunnen ?
    Dikke bak hoor Sjors!

5. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Haha, het was weer mooi om diverse personen voor de gek te houden. Ook toen ze zelfs tot op centimeters van de auto verwijderd waren toen hij onder een hoes stond. _O-

Zo te zien wordt het tijd om mijn foto's van ons reisverslag te gaan uploaden. :D

6. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Kijk Sjors, dit is veel geloofwaardiger dan het cabrio gebeuren.
    Maar serieus met jou praten kan dus gewoon niet, je staat de boel te belazeren waar iedereen bij staat! :X

Voor zover ik dit zie (omgeving klopt wel volgens mij) klopt dit keer je verhaal wel, enne ......die catera helemaal whauwss!!!! d:)b d:)b

Ik vind het een mooie Uitvoering ook trouwens... d:)b :Y
    Sjors,helemaal top. :Y

7. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Kan mischien iets vertekeken op de foto ? ze zijn net zo groot als van een B2 Omega, persoonlijk vind ik ze zelfs nog wat groter ogen van een Catera !

Dankje ! je zal 'm vast nog wel eens zien !

René maakt een geintje, sarcastisch bedoeld omdat ik in het verleden wel vaker de boel voor de gek gehouden had ;)

Nice !
    Komt tzt wel, maken we een mooi topic in mn garage :)<br /><br />-- di 04 sep, 2012 - 10:23 pm --<br /><br />

Wheheheh _O-

Thanks Aart ! :)

8. B-Buster

Die achterlichten lopen iets minder ver door in de kofferklep, doordat ze schuin aflopen lijken ze optisch wat kleiner. In het echt valt dat erg mee. :)

9. Anonymous

Anonymous Guest

OOP huisfotograaf :+

10. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

ALS HET ECHT ZO IS

is het een nette auto sjors whaaaaa :9~ :9~ :9~ :9~

11. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Gaaf zeg!! (Als het deze keer waar is :)). Ik denk dat er nu aardig wat omega's b2 komen met Catera mods. Ik ben benieuwd hoe die bekerhouders zitten en of dat in de Omega past want die mis ik nog weleens ;-). Gave opties zeg, follow me home module.... Zit er ook een horloge bij dat je hem op kunt roepen?? Damn wat een vette bak.

Gr. Paul

12. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dankje Barry, bewijs zal je wel zien op de volgende Omega meeting ;)

Vergelijk achterlichten,

Links de B2 Omega van René - rechts mijn 2000 Catera

[​IMG]<br /><br />-- di 04 sep, 2012 - 10:35 pm --<br /><br />

Zeg maar wil je een specifieke foto met een verse krant ernaast als bewijs ? _O- bedankt voor je compliment :)

Ja, uiteraard zijn die bekerhouders ook in een Omega B2 te realiseren.. *kuch* Vega O-)

13. IJsblok

Ok ok ok ok ok, overtuigd!! :-D
    Ja hoor, Peter heeft het alweer 30 jaar in een stoffig hoekje liggen zeker? Hahaha.

Gr. Paul

14. IN2thaDO

IN2thaDO Nieuw Donateur 2016

Mooie bak zeg! Die zal niet misstaan op de meeting, ben benieuwd hoe ze er in het echt uitziet! Gefeliciteerd kerel :)

15. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ik had je nog zo gewaarschuwd, Sjors... "Er zijn straks mensen die geen woord meer geloven die uit jouw mond komt rollen" :Y)

Maar goed, ik kan bevestigen dat dit toch écht hét geheime project van Sjors was en dat deze schitterende 'B2' Catera de reden is waarom zijn 'B1' Catera het veld moet ruimen.

16. B-Buster

Jij zit in het complot, hoe geloofwaardig denk je dat dit klinkt. :p

Ik zal ook nog even bevestigen dat dit het echt is. Bij deze. Het is waar. :*)

17. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Had haar al gezien en beduimeld, echt een mooie auto. *;
    Ziet er allemaal nog even mooi en fris uit en zelf ben ik helemaal weg van het dashboard, dat ziet er erg chique uit.
    Daar ga je veel plezier aan beleven.

:( :( :( :(

Inderdaad, alleen nog niet de tijd gehad om te plaatsen.

18. fransels

fransels Nieuw

hele mooie auto Sjors _/-\o_ maar wat ga je doen met de nummerborden/bumpers ? of mag je amerikaanse platen erop zetten.

19. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ik zit/zat juist níet in het complot (ik heb het zelfs afgeraden)..... ik heb, op verzoek, gewoon mijn mond gehouden.

20. IJsblok

Tijd voor maken ;-).
    Ja die radio ziet er mooi uit zo in dat dashboard, ook de extra metertjes.
    Maar geen plaats voor een navigatie scherm door de metertjes?

Gr. Paul

Deel Deze Pagina