Showroom ( Foto's Omega )

Discussie in 'Tony's 180 pony's' gestart door Tony Pansoni, 14 mrt 2013.

1. Tony Pansoni

Tony Pansoni Nieuw

Een aantal foto´s van mijn prachtige Omega !!
    @ Night lange sluitertijd
    @ Lekdijk
    @ Bus Remise
    En natuurlijk een foto van mij inCar-entertainment.
    Het prachtige executive creme-lederen interieur !
    Tot slot : 2 X 3.2 Einddemper, Vond ik toch niet zo mooi, veel te schreeuwerig !
    Greetz Tony

2. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Re: Showroom

Zeer nette Omega heb je daar !!

Die dubbele einddemper vind ik wel heel stoer staan ! Idee had ik ook al in mijn hoofd, staat echt mooi :9~ :9~

Wat voor spoiler heb je eigenlijk? Nooit gezien dit model.

gr Colin

3. Tony Pansoni

Tony Pansoni Nieuw

Re: Showroom

Heey Colin, thanks for your thumbs up!

Ik mag ik jou eerlijk zeggen dat ik geen idee heb welk merk die spoiler is! Hahahha,
    ik was al een tijd op zoek naar een spoiler en vond er een aantal op ebay die veelste prijzig waren.
    Ik wilde heel graag een spoilertje maar ik had geduld dus ik heb gewoon het internet in de gaten gehouden.
    en toen stond deze op MP op bieden dus heb een brutaal bod gedaan van 25 euro en die werd geaccepteerd !
    dus wel goede deal met remlicht dacht ik zo!
    Ik vind hem ook erg mooi staan en de pasvorm is ook uitstekend !

4. Hoi Tony

Sluit me bij Colin aan. Mooie station.

Alleen de OPC aanduiding zou ik persoonlijk verwijderen. de omega is niet geleverd in een OPC uitvoering

De radio die je ingebouwd hebt ziet er ook leuk uit met de opel logo. Wat voor merk is het?

Gr.

Martijn

5. Tony Pansoni

Tony Pansoni Nieuw

Hey Martijn,

Die aanduiding van Opc is opc-line embleem. ik weet dat de mega nooit in opc is geleverd. maar ik vond zon opc line embleempje wel mooi staan op de achterklep en grill. ik had die van een maatje van mij gehad.
    Die radio is van een chinese fabrikant xD met sony hardware er in zoals de laser. Werk uitsteking was eerst er huiverig voor maar de touch werkt super en ook de navi van iGo werkt super. daar naast is die ook van een hoge resolutie (hd) dus het is ook allemaal zeer scherp kan gewoon 1080p video's op afspelen. Die radio draait op een windows mobile software. dus heel makkelijk te updaten en dingen op te instaleren.

gr Tony

6. Staat niet lelijk die logo maar het is zijn ding uiteraard.

Positief dat je er zo goede ervaring met een chinees radio hebt had het ook in overweging echter uiteindeljjk toch niet voor zo'n type gekozen. Stukje onbekendheid en een slechte ervaringmee. Had er 1 in mijn b1 zitter bijna alles werkte prima alleen het geluid.

Heb zelf voor de Kenwood ddx8026bt gekozen met een apparte navigatie module van garmin. Compleet afneem baar front geluid is echt super al heb ik er wel een week of 2 geleden nieuwe speakers in mijn deuren voor en achter gebouwd.

Er staat ergens een draadje van mijn audio hier op het forum

Gr.

Martijn

7. Tony Pansoni

Tony Pansoni Nieuw

Nice martijn !

Maar ja kenwood dan praat je ook over hele andere prijzen. top of the line zoals pioneer en alpine.
    die van mij komt rechtstreeks van de importeur met 2 jaar garantie en factuur. Dus die beste man zei dat dit de beste chinese radios waren omdat hij garantie ellende wilde hebben en alleen maar goed spul wilde invoeren. heb daar inmiddels een aantal vrienden heen gestuurd die nu ook zon radio hebben en ook die zijn allemaal tevree! Dus heb geluk gehad want hoor eigenlijk alleen maar crap over die chinese radios

8. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Zeker mooie Omega, die Opel grill is eigenlijk te standaard voor deze Omega, maar verder ziet ie er erg goed uit!
    Verlaging zou hem goed staan, want nu lijken de wielen wat klein in die wielkasten.

Die einddempers, hoe dik wil je het hebben! GAAF! Had ik zo gelaten als ik jou was! :Y

Ga zo door!
    Ben je nog wat verders van plan met je Omega of is ie bijna klaar?

9. He joep,

Zag vandaag een orgjnele vauxhall met engelse kenteken plaaten. Zag dat de uitlaat ook aan de andere kant zat. Rechts ipv links.

Word dat je volgende update?

Gr.

Martijn

10. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Nee helaas, wel komt er deze of komende week een update aan van de uitlaat (einddemper)
    Laten we niet het topic stelen van Tony, voor vragen over m'n Vauxhall even naar mijn prive garage gaan. ;)

11. Tony Pansoni

Tony Pansoni Nieuw

Hey joep

ja je heb gelijk met die wielkasten. is wel gewoon 18" :p velgen _/-\o_
    ik heb al zo veel aan de omega gedaan xD verlagen is cker nog een pre. eerste wak doe als ik tijd heb. voor de rest is de technisch van onder tot boven van voor naar achter helemaal klaar
    gemaakt. dus voor me gevoel is het af. wat moet ik nu nog meer? xD ben een tevreden man met mijn mega ! ps wat bedoel je met grill standaard? greettzzz tony

12. een hele mooie en nette auto Tony d:)b

grt. Hans

13. Was een grapke Joep.

14. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Meen je dat nou? _O- ;)

15. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Nou Lange, ik moet zeggen dat ik je Omega erg fraai vind (die dubbele pijpen (L+R) had ik wel eens IRL willen zien... )
    Maar die banden... daar moet je echt wat aan doen. Lijkt nu net alsof er 14" onder ligt _O-
    Als ie zakt ziet het er wel weer beter uit, maar "voor" en "achter" het wiel (in de wielkast) verandert de afstand niet... Ik zou dus voor een hogere band kiezen (heb ik met mijn 18" ook gedaan... mede om de velgrand te beschermen in het geval ik niet zit op te letten en, per ongeluk, ergens een randje mee pik).
    Wat is nu de bandenmaat onder die van jou?

16. Tony Pansoni

Tony Pansoni Nieuw

Hey Ruud

ja nou die dubbele pijp was een hele speciale las koek werk xD omdat je met de brandstof tank zit.
    die banden zijn 235-15 / 18" en het zijn hagel nieuwe banden. dus ben van plan ze op te rijden en dan idd te vervangen voor dikkeren banden. Het zijn evolution velgen zeer prijsig ook nog maarhad de set prijs nieuwgekocht voor een grapje met deze banden. Vind het wel sportief helemaal als die straks dichter bij de aarde staat xD

-- 16 maart 2013 12:00 --

nou nou beetje overdreven :p hahhahaha

17. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Heb je toevallig geen foto's van het las en bochtenwerk van de dubbele auspuff Toni?

18. Tony Pansoni

Tony Pansoni Nieuw

Nein, die 2de demper lijkt een volwaardig demper maar dat is die niet. die is voor 3/4 afgeslepen en dicht gekoekt. en vervolgens een pijp langs me trekhaakbalk op naar achteren en dan achter demper 1 voor de tussen demper rechts aan gesloten. punt 1 ik vond het niet mooi. punt 2 smelten er het een en ander xD punt drie. Door die leuke modificatie heb ik uit eindelijk afscheid moeten nemen van 2 tussendempers(vervangen voor 2 rechten pijp wat btw een heel mooi geluid maakt niet 2 much) en een andere bumper ivm met smelt schade.
    ik heb het laten doen op verzoek omdat ik namelijk niet kan lassen en die demper had ik van een sloop bij gorinchem in buurt. ik zou dit ook aan niemand aanraden op deze manier. ga dan voor een echte irmscher duplex en bumper. ik vond het niet mooi ondat de omega een klasse auto en geen ferrari met vier uitlaten. leekt me ook te gek eerst maar achter af enorme spijt.

gr tony

19. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ik geloof dat Berry nog wel een duplex heeft liggen van Irmscher.

20. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Daar gaat het niet om Joepper de P..p. :O

Deel Deze Pagina