Senator

Discussie in 'De statige Senator' gestart door Sjors-V6, 31 aug 2010.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Zaterdag was het dan eindelijk zover ik heb samen met Ruud mijn Opel Senator opgehaald helemaal in Berlijn (wat je van ver haalt..)

Zaterdagochtend met paps in de GTS V6 naar Tiel gereden omstreeks 04:30 waren wij in Tiel, na enige vertraging van mijn kant :O de koffie achterover gedrukt :k en op naar het vliegveld, binnen een uur stonden Ruud en ik op Berlin Schönefeld Airport !

Levert leuke plaatjes op:

Dat is 'm dan !!

Tank vol gooien, was zowaar leeg.. helaas geen Shell..

Op de terugweg, nog een heel end te gaan:

Dit even tot nu toe, ik zal uiteraard dit topic blijven aanvullen ;)

Groetjes,
    Sjors

2. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Aha, dit is hem dan. Mooie Senator d:)b . Ik ben wel erg benieuwd naar jullie verdere verhalen maar die komen vast binnenkort.

Groet,

Walter

3. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

En mooi is 'ie! :Y

4. warhamstr

warhamstr Nieuw

Oh heerlijk ff met 't vliegtuig een auto ophalen! _O- Maar prachtige auto hoor! :9~ Maar hoe doe je dat nu, ga je enkel op de foto's af?

5. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Vanochtend vroeg bij het RDW geweest !

De keuring was geslaagd ! de Douane stelde niet veel voor, met heel veel geluk heb ik vrijdagmn kentekenbewijs binnen, masar ik denk zelf begin volgende week.

Na afloop even wat foto's gemaakt en genoten van de heerlijke rit naar mn werk,

En de eerste officiële tankbeurt in NL *O*

Groetjes,
    Sjors

6. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dankje !! Komt goed !

Ja ik heb er samen met jouw ook aardig wat uren in gestoken !! dit zal ik v/d week ook nog even posten !

O.a. foto's, detail foto's, en veel vertrouwen.. dan maar hopen dat het bij aankomst niet tegenvalt// dat kon natuurlijk ! dan hadden we er gewoon een dagje Berlijn van gemaakt :d

7. B-Buster

And more to come *O*

Ik zal morgenavond even mijn foto's van zondag online rammelen. :)

8. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ziet er nu al mooi uit, laat staan als deze nog een Sjors vertroeteling krijgt.
    Ik ben benieuwd hoe het er in het echt eruit ziet. d:)b

9. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Even een plekje reserveren voor mijn foto's... jullie lullen teveel :p

10. Xedrah

Xedrah Nieuw

Gaaf man! Met het vliegtuig een auto ophalen is echt een goeie actie. En waarom niet? :)

Mooie bak, ben benieuwd wat je plannen ermee zijn. :d

11. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Zodan, dat ziet er goed uit Sjors!!! :Y
    Gaaf om zo vroeg in het luchtruim te hangen om een Senator op te halen in Berlijn. 8)

Ik ben (en met mij vele anderen) benieuwd hoe de Senator er helemaal uit ziet in de huidige staat en zeker
    hoe hij er uit komt te zien na de restauratie. (want dat was je van plan toch?)

Heel veel plezier en succes met dit karwei. :Y

12. ronny

ronny Nieuw Donateur 2016

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wauw dat ziet er goed uit!

Maar heb je nu in Berlijn dagkentekens geregeld en mag je daar ook in NL mee rijden?

Ben erg benieuwd naar verder info! *O*

13. B-Buster

Dat 'restaureren' gaat niet nodig zijn, er zijn wat aandachtspuntjes maar overall is hij erg netjes. Lak is super, wacht maar tot die een paar DAP's heeft gezien. :Y

Kenteken voor 5 dagen. ;)

14. Niels

Niels Nieuw

Hé Sjors mooie Senator!! en bekent benzinestation!!

Kan niet wachten om hem in het echt te zien!!
    En ik mis toch wel een beetje de interieurfoto's...

Groetjes,

Niels

15. hugo46

hugo46 Nieuw

Mooie auto Sjors, mijn oom had er vroeger één, een 3.0 E automaat met S pakket, hier mocht ik altijd in rijden.
    En inderdaad graag wat interieurfototjes , veel plezier er mee , blijft een mooie auto om te zien.

gr Hugo

Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met 17 inch Executive velgen Vauxhall grill en ww voorruit

16. B-Buster

Moar Piczzz!!

Afgelopen zondag Sjors en zijn Senator in Tiel aangetroffen, en van daar uit samen naar de nieuwe thuishaven van deze fraaie Senator gereden. Daar aangekomen tussen de regenbuien door best wat schoonmaak werkzaamheden kunnen uitvoeren. :)

Wachten op veerpont:

Actiefoto

Foamen

APC'en

Uitdagingen bekijken (waarschijnlijk afkomstig van een slijptol en op de lak terecht gekomen, na het kleien was dit allemaal verdwenen :) )

De generatiekloof aan de overkant van de straat

En al een beetje geglim

Dikke zetels

Feestverlichting

Tot zo ver detailing part I. Wordt vervolgd. :Y

17. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ere wie ere toekomt, Ruud kwam ermee d:)b ging super zo ! kan het iedereen aanbevelen !

Iedereen bedankt voor de kei leuke reacties natuurlijk ! zodra mn Senator een NL's kenteken heeft maak ik wat leuke foto's !

Dan ook eerst eens wat technisch onderhoud, grote beurt, uitlijnen. balanceren, airco maken, uitlaat lekage enz.. moet gewoon allemaal helemaal tip top zijn.

Het was een 5 daags export kenteken, verzekerd af 500,- daaronder eigen risico, ik kon er idd t.m de 31 ook in NL mee rijden, veel leuke reacties gehad onderweg !! mensen die hun hand of duim opsteken, zelf een politie wagen gehad waarvan de bij rijder zijn hand op stak :w

Groetjes,

Sjors

18. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

En ik kan als enige (nog :p) zeggen dat deze Senator heerlijk rijdt :Y
    Een lekker soepel schakelende automaat en een krachtige lijn-6 in het vooronder.
    De uitlaat is idd een aandachtspuntje... die hadden we bijna achtergelaten op een verkeersdrempel in Arnhem :X

Voor de rest zal deze auto heerlijk vertroeteld gaan worden door Sjors en gaat een heerlijke ouwe dag tegemoet.
    Links en rechts moet er nog wat gebeuren. Maar dat moet ook bij Sjors, anders gaat ie weer op zoek naar een andere auto waar wél het e.e.a. aan moet gebeuren _O-

Jullie zouden allemaal eens moeten ervaren hoe deze Senator rijdt... en dan snappen jullie direct waar de roots van de Omega liggen d:)b

19. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Sjors ik blijf erbij dat dit een heeeeeel mooie Senator is.
    en ik blijf natuurlijk het hele gebeuren volgen, totdat je deze Bolide weer "af" heb.

Misschien verkoop ik mijn omega dan wel en neem ik die senator wel over :9~ :9~

ohjaaaaa je onderschrift klopt niet meer. _O- _O-
    Enne Ruud die "Opel Omega Portal" knop staat ook nog steeds niet goed. ;)

20. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

En jij gewoon doorrijden zeker? (binnenkort een enveloppe uit Leeuwarden op de mat _O- _O- _O- )

Nee hoor gekkigheid ,zowaar een agent die je auto bewonderde. d:)b
    [mod]Aart, mag ik je wijzen op punt 2.3 van onze AV
    B.v.d.
    Ruud[/mod]

Deel Deze Pagina