Project Ony'X' - The revival

Discussie in 'Project X' gestart door B-Buster, 24 jun 2013.

1. seanwillems

seanwillems Nieuw

Vanaf zaterdag as ben ik ook van de partij met die pu bussen. .. dan gaan we eens zien of ik m aan het schuiven krijg... Greetz sean

2. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Met jouw rijstijl moet dat geen probleem zijn! _O-

3. seanwillems

seanwillems Nieuw

Wat weet jij van mijn rijstijl joepie ik laat jou een poepie ruiken en stof happen!!!! 7(8)7 d:)b

4. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Nou, ik heb jou verhalen met smaak aangehoord. Die PU bussen komen onder jouw Omega wel tot hun recht. :Y :+

5. seanwillems

seanwillems Nieuw

Als iemand mij uitdaagt omdat er 3.0 op de kont staat moet ie ook tegen zn verlies kunnen.... maar komt goed zeker... in belgie vinden ze dat grappig om een 3.0 uit te dagen met hun bmwtjes en iets waar tdi opstaat... hard rijden kan iedereen maar bochten nemen moet je durven en daarbij komt de timing kijken... :Y 7(8)7

6. richard66

richard66 Nieuw

Laad mijn maar eens weten hoe het rijd over de kinderkoppen in de belg
    dan kan ik er nog eens over na denken om ze er ook onder te zetten . ik heb geen zin in wandelend nieren :N , maar ik hou wel van een wagen die lekker strak op de weg ligt

en of de boel niet uit elkaar rammelt . _O- _O-

Gr Richard. :b

7. seanwillems

seanwillems Nieuw

Een setje strakkere veren zoals eibach ofzo geeft al een betere wegligging eigenlijk zou je een setje rode koni's moeten plaatsen dan heb je je van het...

8. richard66

richard66 Nieuw

Oke dat is dan voor de toekomst , ik ga eerst even de motor onder handen nemen en de binnen kant van de omi dat gaat over 2 weken plaats vinden .

Gr Richard. :b

9. corsake61

corsake61 Nieuw

PU bussen zijn verboden in Belgie

10. Milord

Milord Nieuw

idd, hoe doe jij dit met de keuring Sean?

11. seanwillems

seanwillems Nieuw

Ik ga ze zwart spuiten en hopen op goed geluk en anders draai ik er een lul verhaal omheen dat het origineel sport ophanging is... en heb hier een opel garage gesproken en die zei dat er verschillende omega's in zn garage komen met pu bussen zal wel meevallen denk ik anders een setje imitaties bestellen igv afkeur...

Deel Deze Pagina