Project Executive

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 8 feb 2010.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Thnx. :)

Volgende verandering moet een Opel logo worden in diezelfde grille. Vindt het nu nog een wat te kaal vlak, dus heb zo'n origineel Irmscher logo besteld. Maargoed, eenieder weet hoe lang het kan duren voor die gasten uitleveren. _O-

Bedankt Walter. Mja, ik wil inderdaad asap DAPpen. Wordt echt hoog tijd, ding is voorzien van zoveel swirls en marring dat je er droevig van wordt. Gisteren maar een laag NXT2.0 op gesmeerd om e.e.a. op te vullen. :p

2. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Dat vind ik het mooie van die NXT 2.0. Je hebt de auto zo gedaan en het resultaat is altijd mooi. Eigenlijk is het voor die NXT op dit moment nog wat te koud maar zelfs dan werkt het nog goed.

Ik heb vorig jaar wel eens de auto - nadat ik hem in de NXT had gezet - een uur in de volle zon gestald om hem goed te laten curen. Na dat uurtje was hij prima uit te poetsen en die NXT bleek daarna heel duurzaam (je moet alleen hopen dat er in de tussentijd geen vogel op je auto schijt o.i.d. :D ).

Groet,

Walter

3. B-Buster

Klopt, is een mooi product.

Duurzaamheid maakt nu niets uit, als het volgend weekend mooi weer is gaat het er weer af als ik er met de machine overheen ga. :)

4. Niels

Niels Nieuw

Ja, ziet er super uit, met die nieuwe grille :9

5. B-Buster

Dank je Niels. :)

6. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

HAHAHA Jacco,

Ziet er weer helemaal top uit man.
    alleen die conversatie met Walter was een beetje chinees ( swirls , marring nxt , laten curen enz 7(8)7 7(8)7 7(8)7 )

Maar ik begreep wel dat het over het poetsen van Den Omega ging _O- _O- _O-

7. B-Buster

Kom maar naar de meeting Aart, dan leggen we je alles daarover uit. ;)

8. B-Buster

Deze week deel 1 en deel 2 van een van de komende mods binnen gekregen:

Deel 3, de remklauwen, komt van Vega, evenals Deel 4 a.k.a. de remleidingen.

Deel 5 is reeds aanwezig, want mijn B2 had al geventileerde schijven achter. Enige nadeel is dat dat het in de juiste kleur krijgen van de remklauwen lastiger maakt. :p

9. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ziet er goed uit Jacco, leidingen waren nog niet klaar.

10. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Hé die spullen komen mij bekend voor d:)b

Alleen de remleidingen nog en dan heb je alles al.

Groet,

Walter

11. B-Buster

Ging allemaal best vlot. Maandag bij Rockauto de clips besteld, woensdag al in huis (!) Remblokken dinsdag besteld via het adres in NL waar Walter ze ook had gekocht, die kwamen vandaag binnen.

Dus nu inderdaad nog even wachten op de remleidingen, en dan naar Peter om dat rond te maken. :)

12. Xedrah

Xedrah Nieuw

Jacco, heb je bewust voor Ebc gekozen of had het ook een ander sportief merk kunnen zijn?

13. B-Buster

Bewust, i.v.m. de goede ervaringen van de heren die mij voorgingen. Ik wil nog wel normaal kunnen remmen zonder een aan/uit effect te krijgen. Dat blijkt met deze combinatie prima mogelijk.

Zoiets ligt natuurlijk aan meer factoren, echter gezien de ervaringen had ik weinig behoefte eens wat anders te proberen.

Deel Deze Pagina