Project Executive: Irmscher einddemper

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 17 apr 2011.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ergens in de zomer van vorig jaar kwam ik op Ebay een nieuwe Irmscher eindemper tegen. Niet lang over na hoeven te denken, dus die kwam hierheen.

Hier en daar wat krasjes, maar verder helemaal vers. :)

Sindsdien stond ie in de berging van de vloerverwarming te genieten, wat natuurlijk niet tot in lengte van dagen de bedoeling zou blijven. Met de meeting op komst daarom op 13 maart met de gewaardeerde hulp van Metalrush, Sjors-V6 en Niels het plan ten uitvoer gebracht en de dempert eronder geklust.

Na demontagewerk van heer Metalrush (waarop wij naar veilige afstand waren gevlucht _O- ) hebben onze twee uitlaat-experts (immers reeds een mooie CV aan einddemper projecten opgebouwd) Sjors en Niels gezorgd voor een keurige montage. Zeurpiet als ik ben moest ie natuurlijk zo hoog/strak mogelijk gehangen worden. Daardoor was ook wat zaagwerk in de bumper nodig.

Een gapend gat

Met dank voor de bewezen diensten

Bestaande gat iets ruimer gezaagd

En klaar

Ben er erg blij mee. Geluid bij doortrekken is net iets meer aanwezig, bij normaal gasgeven hoor je in de auto niets meer dan bij de standaard demper. d:)b

Voor:

Na:

2. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Ziet er zeker mooi en strak uit Jacco.

3. gewoon_mark

gewoon_mark Nieuw Donateur 2016

Erg netjes! Blijft een mooie demper. Zonde dat ze zo weinig te vinden zijn voor een nette prijs.

4. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Wow Jacco , daar fleurt die van op. d:)b

5. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Yep, stond mooi te glimmen op de meeting!

6. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Hele late forum reactie, maar 't ziet er super dik uit Jacco ! we hebben het graag gedaan d:)b hangt er super strak onder ! geen mm te veel uitgezaagd :s

7. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

En een nog latere forumreactie. Dit maakt het plaatje wat mij betreft wel compleet. Mooie Omega zo d:)b .

Groet,

Walter

8. hugo46

hugo46 Nieuw

Was mij ook nog niet opgevallen, maakt de achterzijde in ieder geval helemaal af Jacco

gr Hugo

Deel Deze Pagina