Project Executive: interieur ombouw

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 5 mrt 2012.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Mja weet het man.. :X ben je zeker niet vergeten..

2. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

De rest van de foto's komen nog. Zal zondag ofzo wel even een compleet topic maken van de ombouw. :)

3. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

4. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

d:)b

Gaat goed daar, lekker bezig en vordert al goed, ga het binnenkort wel zien. :Y

:w

5. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

hoi jacco even wat in het verleden gedoken over de memoryset aan de rechterkant van de engelse auto is dit op zich gewoon plug en play, ik kan er een krijgen namelijk

6. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Is niet plug & play Jacques, vandaar dat Sjors er wat aan moest doen. Wellicht zou je hem om hulp kunnen vragen. ;)

7. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Waanzinnig mooie auto, dashboard met lichte kleur aan de onderkant, helemaal af.

Ik ging er alleen mee rijden op een stille mooie dag, prachtig!! Afgezien van wat je er allemaal mee doet. Benieuwd naar de costum matjes.

Gr Rob vK

8. Vega

Als je een Engelse auto hebt wel dan is het wel p&p :+ maar bij onze modellen niet er is daar geen stekker voor, die moet je er zelf in solderen.
    Als je zo'n stoel kan krijgen dan doe je er goed aan om ook de stekkers en een stuk kabelboom erbij te vragen dat maakt het aansluiten een stuk eenvoudiger.

Hier kan je ook nog het een en ader terugvinden: Sportstoelen met memory.

9. B-Buster

Inderdaad Peter. :Y

In dit geval was er een stuk kabelboom meegenomen uit de Vauxhall zodat het aansluiten met een kwartiertje door Sjors geregeld was.

Haha bedankt. Hij is nu inderdaad naar mijn idee behoorlijk af.

De custom matjes heb ik uiteindelijk niet meer besteld doordat ik een setje nieuwe Catera matten uit de VS kon laten overkomen. Die vond ik nog wat mooier (heel dik, en met nopjes eronder tegen het schuiven). Die staan hier.

10. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

Peter,
    dus van de donor auto een stukje kabel meepakken met de stekker eraan, van de stroomvoorziening maar van de stoel hoef ik toch geen extra kabels mee te pakken deze stekkers is wel plug en play in het zwarte kastje wat onder de stoel zit neem ik aan

11. Vega

Klopt, je moet een stuk van de hoofdkabelboom hebben waar de stekkers aanzitten voor het memory gedeelte.

12. M.Ammerlaan

M.Ammerlaan Nieuw

Super mooi gedaan, wat een nette bak zeg! :9~ Weet iemand of dat soort stuurwielen ook in de B1 gezeten hebben? Zo met dat stuk hout erop, dat ziet er luxe uit! Ik heb net al een beetje gegoogled en op marktplaats gekeken, maar er staat niet bar veel op :|

13. Jazeker, die zijn door irmscher geleverd.
    Inderdaad niet veel te vinden, helemaal niet in Nederland.

Ik zou mijn meer richten op Ebay

14. B-Buster

Bedankt Marc. :)

Ook voor de B1 is er inderdaad zo'n stuur. Je hebt ze met wortelnotenhout, aluminium en carbon print.

Voorbeeldje van het stuur dat ik in mijn B1 had:

Het B2 Irmscher stuur is wat dikker dan dat van de B1, daarom vond ik die laatste wat minder destijds. Ik heb voor mijn ombouwproject een Irmscher stuur met een extra laag bekleding geregeld:

15. M.Ammerlaan

M.Ammerlaan Nieuw

Wauuw, wat gaaf zeg! Dat moet ik ook haha, ik heb nu hetzelfde interieur in mijn B1, met uitzondering van het stuur dan natuurlijk :)
    Thnx voor de tips, ik ga ebay maar eens afstruinen dan ghehe 8)

16. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Hoi Jacco,

Ik ben nu begonnen met het schoonmaken van het tapijt. Daarin zitten grote zwarte vlekken die ik er niet uit krijg.
    Heb jij voor mij de precieze benamingen en/of foto's van de spullen die jij hebt gebruikt voor je tapijtjes? Ik wil het graag zo schoon mogelijk zien te krijgen.

Alvast bedankt!

17. B-Buster

Wat je vooral nodig hebt is een extractor, met de hand krijg je het niet gedaan.

Daarbij nodig:

Schoonmaakmiddel: APC Plus. Specifiek de 'Plus' versie omdat die minder schuimt. Laatst voor Ruud een paar stoelen schoongemaakt met de normale APC, dat schuimt zoveel dat je veel te lang bezig bent alles door te spoelen. 3x m'n extractor bij moeten vullen, normaal gaat het op 1 watertank..

Een goede borstel om de APC mee in te werken, ik gebruik al jaren deze.

Ik gebruik zelf een sprayfles met APC en schoon warm water in de extractor zonder daarin zeep te doen, dat werkt het mooiste.

Deel Deze Pagina