Project Executive: interieur ombouw

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 5 mrt 2012.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

De afdekkap wel, rollo gordijn is zwart.

2. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Hé wacht eens, je moet nu je avatar ook aanpassen (ik kan dat nu zeggen ;) ).

Groet,

Walter

3. B-Buster

Als ik je gemiddelde aan ga houden kan ik daar nog wel een jaartje mee wachten. ;)

4. Xedrah

Xedrah Nieuw

Mooi werk, respect!

5. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

_/-\o_ :w

6. heel mooi ! , dit is echt mijn favo combinatie *;

Ikzelf heb ook een set keurige beige matten bij de auto, echter gebruik ik deze weinig.
    Met beleid in en uitstappen doe ik ook altijd, alleen lukt het me gewoon niet om ze mooi netjes te houden.

Daarom heb ik ook 2 nieuwe setjes zwarte matten besteld.
    1 setje voor ''het mooie'' en een setje wat ik er vaak overheen leg om mijn andere setjes schoon te houden.

Daarbij ook nog een stukje hygiene voor mij, want als ik echt grote stukken ga rijden, doe ik dit meestal zonder schoenen.
    Gewoon lekker met de sokken op de frisse matten, heerlijk...............

7. B-Buster

Ik ben er na 2 dagen sturen ook al helemaal aan gewend. Dit is het. :)

Die dubbele matten snap ik wel. Ik heb m'n zwarte velours mat er ook nog bij liggen voor de momenten dat ik m'n beige matje denk te moeten beschermen. Voor het normale dagelijkse vuil voldoet dat Insignia matje dat Sjors heeft geregeld uitstekend.

Nog even wat foto's gemaakt van het geheel. Let hierbij niet op de nog donkere kaartbak van de deur LV.

8. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Jacco, Jacco, dit is echt smullen... :)

9. B-Buster

En dan te bedenken dat het meeste dat je hier ziet 2 maanden in die sloper heeft gezeten.

10. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Inderdaad zeg... Doodzonde als het onder de sloperhamer terecht was gekomen! :(

Jouw Omega nadert nu toch wel de perfectie of niet? ;) Of zit er meer in het vat? :p

11. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

Dik hè dat crème
    Ik had het al een keer kunnen aanschouwen zwart met crème leer hier in de maasdijk O-) echt gaaf

Het enigste wat ik bij jouw zie en ik ook heb dat zijn die donkere plekken bij de speakers in de deur

Ik ben al een keer bezig geweest met een shampoorella machine maar dat heb maar lichte verbetering gebracht

Helaas :?

12. fransels

fransels Nieuw

jezus Jacco, dat ziet er erg gelikt uit, respect man. _/-\o_

13. B-Buster

Er liggen nog genoeg dingen op de plank die er ook nog in / op / aan moeten.

Zeker, ik vind het een schitterende combinatie. Maar dat blijkt hier wel uit denk ik. :D

Bij zwarte panelen zie je het minder maar is het ook aanwezig. In geval van mijn panelen zitten daar al behoorlijk wat uurtjes schoonmaakwerk in, zowel van mijzelf als van Sjors. Die heeft op zijn werk nog wat professionele apparatuur gemobiliseerd om samen met mijn voorwerk tot dit eindresultaat te komen. Ik vind het prima zo, mag best zien dat daar een speaker zit en daarbij blijft het een vrij dunne stof waardoor je redelijk voorzichtig te werk moet gaan. Flink borstelen kun je vergeten.

Voor schoonmaak was dat deel net zo zwart als mijn donkere dashboard delen..

Amen. :p

14. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

Ik heb precies hetzelfde interieur en ook bij mij zie je de afdruk van de speaker, het stoort niet echt , inderdaad mag je best zien dat er een speaker zit

15. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ik vind eigenlijk van niet, het is ook door ontwerper zo gemaakt en bedoeld dat je wél het geluid hebt, maar dat je eigenlijk niet ziet waar het vandaan komt !

Ik weet nog dat ik in een nieuwe(!) B2 gezeten had destijds en dat ik mij écht afvroeg waar dat geluid nu vandaan kwam ! ik had de roosters van de B1 in mijn gedachten (paps reed toen ook een B1 Omega) dat snapte ik niet, super vet :s

Maar het is inmiddels best acceptabel, en kerel heb vanavond op de zaak de laatste voor je gedaan die we vergeten waren d:)b

Groetjes,
    Sjors

16. B-Buster

Hoe realistisch is het te verwachten dat je van 10+ jaar oude panelen de looks weer krijgt zoals deze was toen ze uit de fabriek rolden. Ik zou het graag zo hebben, maar vrees dat dat toch iets te hoog gegrepen is. Zoals het nu is is het prima.

Ik zie uit naar de montage van nummer 4. Bedankt kerel. :)

17. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Als ze nog nieuw te bestellen waren..... _O- hadden er al nieuwe in gezeten

18. B-Buster

Helaas niet meer te krijgen in deze kleur inderdaad.

Maar het goede nieuws: sinds gisteren is de ombouw af. *O*

19. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Zaterdag nog even de nodige dingen aan de Omega van Jacco gedaan om de inbouw af te ronden:

Leder rug leuning bijrijders zetel verwisseld, dit was in de Vauxhall natuurlijk de bestuurders stoel ! en de wang instap had heel licht wat krasjes, op zich niet zo erg.. maar Jacco en ik zijn beide even erg, wij gaan voor perfectie ! dus de rugleunig van een Opel Omega bijrijders zetel gescoord welke géén schade heeft, deze kwam wél uit een rokers auto.. en als je zelf niet rookt, dan ruik je dat meteen, Jacco heeft het leder schoongemaakt, ik had vervolgens deze leuning mee genomen naar mijn werk, en één week lang iedere nacht in iedere auto welke een ozon behandeling moest hebben, gelegd.

Afgelopen zaterdag netjes ingebouwd, nadat ik daar klaar mee was, heeft Jacco het leder nog even lekker ingesmeerd met Gliptone conditioner.

Vervolgens nog even de stoelverwarming van de bestuurders zetel aangesloten, dat was er in alle drukte het weekend daarvoor bij in geschoten. Tevens ook zijn Coming Home Light module terug aangesloten en afgemaakt, nu branden ook zijn achteruitrijd lampen.

Handig als je de schema's zo voor het grijpen hebt ! Vega nogmaals bedankt als geschenk voor onze OOP loods, ik ben diegene die ze het meest gebruikt.. als er wat mee is ben ik schuldig _O-

Jacco kom eens op met de rest van die foto's !
    Ik heb zelf een hele bak chemie los gelaten op het kaartvak van de bestuurders deur, ik wilde die speaker afdruk zo goed als weg hebben !

Groet,
    Sjors

20. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

supper netjes zo en erg handig zo schema(boek) voor de Coming Home Light module

he sjors :*) ik heb er ook nog een leggen zo'n module ;)

Deel Deze Pagina