Project Executive: interieur ombouw

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 5 mrt 2012.

1. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Mocht je je toch weer bedenken Jacco, dan hoop ik dat je aan me denkt haha! ;)

Gister nog bezig geweest met schoonmaken las ik? Ben benieuwd hoe schoon je/jullie het hebben gekregen! :)

2. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ja, dit gaat helemaal goed komen ;)

Wat Jacco even vergeet te vermelden, hij heeft van mij een aantal 'wonder sponsjes gekregen, te zien op deze foto:

Ik gebruik ze voor mijn werk, je krijgt er bijna alles mee weg, ook balpen strepen op beige leder bijvoorbeeld en zwarte schoen strepen op kunstof delen, kan geen borstel tegen op ! Heb Jacco het gedurende dag/avond en nacht meerdere malen horen zeggen, en idd kerel het is een geniale vinding ! dat interieur word écht schoon, tot in detail :9 voordat we het erin gaan zetten !

Groetss,
    Sjors

3. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Niet vergeten te vermelden, wilde eerst nog eens kijken hoe die dingen nu heten. Nog geen zin gemaakt ze uit m'n kofferbak te halen. Maak je post eens nuttig door het merk te noemen. _O-

1 ding is zeker, dit is een schitterende uitvinding.

4. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

erg interresant hoe kan ik daar aan komen :'(

5. B-Buster

Miraclean heet het. Zie bijv: <a class="postlink" href="http://www.flex-sales.nl/vmchk/Vileda-Sponzen/729-Miraclean-Magic-Spons/flypage.tpl.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.flex-sales.nl/vmchk/Vileda-S ... e.tpl.html</a>

6. carenbar

tnx ga ze bestellen en wat voor cleaner gebruik je er mee of gebruik je alleen water erbij?

7. B-Buster

Meguiars APC+ en Gliptone.

8. carenbar

kan je er misschien geen how to van maken ;) ik zat net efffe bij carclean maar gebruik je ze alle maal van gliptone of alleen de conditioner

9. B-Buster

Zal ik komend weekend even doen, heb nu niet overal foto's van.

10. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Wow dat knapt er van op zeg Jacco, APC en Gliptone wie gebruikt het niet. ;)

11. jack-omegax3.0xe

jack-omegax3.0xe Nieuw Donateur 2016

Die sponsjes heb je ook bij de kruitvat onder de naam wonderspons. Zij identiek maar een stuk goedkoper.

12. carenbar

oke tnx jack

en jan nee ik nog niet met de klemtoon op nog _O-

13. Hmmm, interresant.

Maar zit er een reiniginsmiddel in het sponsje ?
    Of doe je deze erop ?

14. jack-omegax3.0xe

jack-omegax3.0xe Nieuw Donateur 2016

Zit er in. Heeft een licht schurende werking. Hebt alleen schoon water nodig.

15. B-Buster

Ik spuit wat APC+ (de minder schuimende variant) op de bekleding, dan sponsje erover. Of ipv de APC de Gliptone leather cleaner.

Ik vraag me af of er echt wat in deze sponsjes zit, aangezien ze na uitspoelen nog net zo effectief zijn en ik met 1 zo'n ding heel veel schoongemaakt heb. Volgens mij zit met meer in de structuur, net als klei voor lak.

16. Anonymous

Anonymous Guest

Ik ben wat voorzichtiger geworden :Y.

Het interieur ziet er keurig uit Jacco, daar ga je heel veel plezier van beleven.

17. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Zit 'm in de structuur, er zitten verder geen toevoegingen ! tenminste niet in de originele Vileda's

Proberen Lars, je weet niet wat je mee maakt, als je dacht dat het al schoon was... ;)

Ik prefereer trouwens de originele, maatje had ook eens van die namaak dingen gekocht, bij de Action of weet ik het.. resultaat was veel minder, maar dat is mijn ervaring.

Groet,
    Sjors

18. Denk dat ik maar eens een poging ga wagen :9

19. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Werkt vooral lekker op je beige kleurige dorpels enz ! :*)

20. B-Buster

De eerste slag is geslagen en gewonnen, het lijkt al grotendeels op wat het uiteindelijk moet worden. Vrijdag heb ik de achterbank erin gezet, zaterdag samen met Sjors behoorlijk wat uurtjes in een zaterdagwaardig tempo bezig geweest met het demonteren van alles dat vervangen moest worden, gaten voor de Bose Woofers slijpen, memory op beide voorstoelen aansluiten, enz enz.

Het is dus weer duidelijk wie zijn kennis tot kunst verheven heeft. Sjors-V6, mijn dank is niet in woorden uit te drukken. _/-\o_

René was ook nog zo vriendelijk om even de nieuwe bakjes voor in de deurpanelen langs te brengen. d:)b
    Nog niet gemonteerd, de deurpanelen volgen komend weekend.

Morgen Straks de beide camera's maar eens leegtrekken.

Deel Deze Pagina