Project Executive: Garagetopic

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 13 feb 2010.

1. Slurpy

Slurpy Nieuw

Inderdaad, de radiator zit er op twee minuten in en dan je terug beginnen aan de opbouw. 8)7

2. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Tjonge jonge,

Wat een klus en dit is die bijzonder mooie auto, showroom Plus. Respect, dat je dat allemaal durft, succes en een beetje geluk toe gewenst.

Gr Rob vK.

3. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Mooie klus, veel werk maar resultaat is er.
    Goed werk mannen.

4. P.H.

P.H. Nieuw

Wat een klus !!!
    ik was er al trots op dat ik m'n tellerbak verlichting heb vervangen, maar dan wel met hulp van oop d:)b

5. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

Dat het een grote klus ging worden waren we het al gauw over eens,maar dat het zo snel ging had ik ook niet verwacht

Mannen jullie hebben weer puik werk geleverd d:)b d:)b

6. Berry

Berry Nieuw

Top,zit jij er weer warm bij ......zaag de ouwe radiateur is door de midden wil wel is weten wat je aan de binnenkant aantreft :*)

7. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Wat een operatie! Erg knap gedaan mannen! _/-\o_

8. Martijn

Martijn Nieuw Donateur 2016

Mooie klus! Fijn dat het gebeurd is. d:)b Ik hoop het zelf niet mee te hoeven maken, maar ik vrees dat het wel een keer gebeurt.

9. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zo, dat is een leuke comment. Mijn Omega wordt er stil van! Dank je!

Tja, deze Omega weet volgens mij dat ie ongeveer alles bij me kan flikken, dus ook dit werd weer gemaakt. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat de auto zelf hier niets aan kon doen, dit is het resultaat van half werk bij de dealer. Nu gelukkig opgelost. Begin dit jaar een verse radiateur gehad dankzij het winterplan, nu een nieuwe kachelradiateur.. eind vorig jaar een nieuwe thermostaat.. dat koelsysteem hoort nu weer prima in orde te zijn. :)

Hehe, dát kunstje mag ik ook nog gaan herhalen. Uiteraard gaat het demonteren en terug monteren van de tellerunit niet zonder dat er een lampje stuk gaat. 7(8)7

Ik ook niet, aan de andere kant heb ik bij een klus als dit liever dat het meevalt, dan dat ik erop had gerekend dat we het snel hadden kunnen doen waarna zou blijken dat toch het ding helemaal kaal zou moeten.

Zal ik zaterdag eens doen. :Y

10. Blijft een leuke klus.
    Mooi gedaan !

Je wilt niet weten wat de stealer neemt voor zon grapje.........

11. weer een karwei plat d:)b

Grt. Hans

12. B-Buster

Afgelopen vrijdag de B2 weer eens meegenomen en zaterdag een leuk stukje gestuurd. Dat was alweer sinds de OPN meeting geleden, op een klein stukje naar de VOD voor de wintercheck na dan.

Terwijl ik gisteren onderweg was kwam deze langs:

Voor mij een bijzondere stand, aangezien ik de auto met iets onder de 88.000km kocht bijna 4 jr geleden. Ik heb er nu meer kilometers mee afgelegd dan de eerste eigenaar deed, wat ik wel een leuk idee vind. :Y
    Ondertussen is het 11 maanden geleden sinds operatie koppakking en ben ik sindsdien 16.000km verder. Na een paar weken met de andere gereden te hebben merkte ik gisteren weer duidelijk dat die operatie erg goed geslaagd is, de B2 trekt heel mooi onderin en loopt nog net wat rustiger.

Ergens de komende weken de standkachel maar weer eens aansluiten en daarna een rondje draagarmrubbers / PU bussen en dan ben ik klaar voor de winter met deze.

13. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ja tuurlijk joh ! graag gedaan nog :) Je was vergeten te vermelden dat op het moment jij fkes wat ging halen voor de inwendige mensch, bij terugkomst je nieuwe kachelradiateur gemonteerd zat O-)

Klopt ! zo makkelijk als het bij een Omega A gaat, zo ontiegelijk stom zit het bij een B Omega..

Groetkes,
    Sjors

14. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Hee Buster,,

Mooie meterstand, de meters staan allemaal wel netjes behalve die rechtse, heb ik ook last van.

Gr Rob vK

15. B-Buster

Tussen de bedrijven door (in de vorm van (O) MEGA onderhoud) heb ik sinds afgelopen maandag dankzij Peter weer een werkende standkachel. Meneer Webasto had na de koppakking wissel van vorig jaar een verkoudheidje opgedaan, waardoor de kachel om onduidelijke reden in de beveilingingsmodus was geschoten. We dachten dat het waterpompje de boosdoener was, om die reden destijds het systeem afgekoppeld en uit het koelsysteem gehaald met het idee dat in de zomer eens nader te onderzoeken. Zomer werd najaar, najaar werd winter, en dat werd dus ruiten krabben. _O-

Dankzij Vega's Toys nu niet meer. d:)b

Een mooi stukje moderne techniek werd aangesloten:

Een tweede, bekender, speeltje was natuurlijk ook aanwezig:

Pompje bleek nog alive & kickin', er zat een foutmelding in welke verwees naar een lege accu. Verder geen gekke dingen gevonden. Daarop alles maar eens aangesloten en de kachel na een reset weer aangezet.

WIP:

En uiteindelijk weer een mooie score:

Peter, bedankt ! *;

Tevens sinds gisteren de B2 alweer 4 jaar in mijn bezit. *O*

16. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Mooi werk heren. Geen koude handjes achter t stuur voor jou deze winter. :)

4 jaar al weer, congratz kerel! *O*

17. B-Buster

Nou, dat Irmscher stuur is nog steeds best koud hoor. :p

Thnx, time flies when you're having fun. :)

18. P.H.

P.H. Nieuw

Laat ik ook eens scherp zijn ;) , Jacco waarom brand je deur verlichting niet ?

19. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Omdat die als het goed is na een minuut of 10 automatisch uitgaan als er 1 of meerdere deuren open staan. ;)

20. P.H.

P.H. Nieuw

Hahaha , dat meen je niet . . . Ik twijfelde al want het lijkt me niks voor Jacco, en dan ook nog is op een foto....

Ja ik wist dat niet, ten eerste staat mijn deur nooit zo lang open en bij mij doet dat lampje het ook niet _O-

Deel Deze Pagina