Project Executive: Garagetopic

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 13 feb 2010.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Thanks. Maar af is ie nog lang niet. _O-

Het logo voor de grille kun je bij Irmscher bestellen, partnr. 9517418
    <a class="postlink" href="http://www.irmscherbenelux.nl/ProductDetails.aspx?ProductId=9517418" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.irmscherbenelux.nl/ProductDe ... Id=9517418</a>

De Silhouette kun je ook daar bestellen:
    <a class="postlink" href="http://www.irmscherbenelux.nl/ProductDetails.aspx?ProductId=9517407" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.irmscherbenelux.nl/ProductDe ... Id=9517407</a>

2. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ben benieuwd hoe je haar verder nog gaat verbeteren Jacco! ;)

Bedankt voor de links, het spul is besteld. :)

3. B-Buster

Wait and see ;)

Mooi man, goed bezig.<br /><br />-- 03 mei 2012 22:35 --<br /><br />De laatste tijd wilde het starten niet altijd lukken en sloeg de motor soms af bij het uitrollen. Na uitlezen leek dit de krukassensor te zijn. Niet helemaal logisch echter dat hij daarmee wel nog een tijd bleef rijden, is die sensor stuk dan loopt een Omega V6 normaliter helemaal niet meer. Zie ook de recente ervaring van Sjors met Walter zijn Design Edition.

Afgelopen vrijdag naar Ralph om toch de sensor te laten vervangen. Helaas zijn er 2 varianten, waarbij de stekker afwijkt. Tja, door wat minder effectief uitzoekwerk was de verkeerde aan Ralph doorgegeven en konden we er toen even niets mee. Nog wel even getwijfeld over de herkomst van het probleem, maar toch weer uitgekomen bij de krukassensor.

Enige twijfel was er dus, tot dinsdagochtend. Toen voldeed hij ineens keurig aan de symptomen en stond ik in de berm met een afgeslagen en niet meer tot leven te wekken Omega. :+

Gelukkig was er enige GTS power to the rescue, al had de 1.8 er moeite mee. Toch zo netjes thuisgekomen.

En toen was het donderdag avond en wat zagen we toen gebeuren? Dit:

Ralph druk bezig met het vervangen van de krukassensor.

Omdat in sommige gevallen de nokkenassensor ook volgt die ook maar meteen preventief vervangen.

En toen hadden we weer een trappelende Omega. :)

Speciale dank gaat uit naar onze Omega dokter. Het was behalve een fijne service ook erg gezellig. d:)b

4. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Leuke reportage Jacco ! en natuurlijk ook weer een mega super vette service van Ralph !! :s

Groetjes,
    Sjors

5. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Waar zouden we zijn zonder die GTS power ;) (en Ralph natuurlijk).

Maar .... is dat werken wel arbotechnisch verantwoord (met dat krikje) ?

Groet,

Walter

6. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Lekker handig al die soorten stekkers. 8)7

Niet echt. :N

Mooi dat het weer opgelost is.

7. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Ja idd stekkers zijn wel eens een probleem, maar iig weer netjes de straat op geholpen d:)b
    (wie of hoe dan ook _O- )

8. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Mooi verhaaltje en leuke foto's d:)b

Viel me laatste keer in Tiel ook op dat het starten lang duurde bij jou 3.0.

Gr Colin

9. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

diesel moet je ook voorgloeien maar dat snapt jacco niet _/-\o_ _O-<br /><br />-- 04 mei 2012 17:15 --<br /><br />
    als ik alles volgens de richtlijnen moet doen dan kun je net zo goed stoppen. :H

10. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Mooi dat het weer is opgelost Jacco.

11. Andrew

Andrew Nieuw Donateur 2016

Tja, maar als dat Gamma-krikje het begeeft en je ligt zoals op de foto, dan is het toch echt einde-Ralph-finito, hoor. Ik plaats per definitie altijd een tweede potkrik erbij voordat ik eronder kruip.

andrew

12. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Mja zou ik ook doen.. we weten allemaal nog wel wat er gebeurd is destijds bij Stijn...

Maar achteraf oefen-loos hierover door praten heeft geen zin, het is gebeurt, en prima verlopen ;) Jacco heeft weer lekker van zijn Omega kunnen genieten !

13. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Wist Jacco dat nog niet dan? _O- _O- _O-

14. jack-omegax3.0xe

jack-omegax3.0xe Nieuw Donateur 2016

Elke V6 krijgt hier vroeg of laat mee te maken.

Zo onder een auto met alleen een krik werken zou ik zelf niet doen. Ben zelf al te blij met mijn smeer put.

15. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Maar de wielen staan wel nog vast gemonteerd... De Omega kan dus niet ver doorvallen ;)
    Ralph, ik denk niet dat jij dit zonder nadenken doet ;)
    (Ter info, mijn krikje was een POT krikje, dus dat doet net zoveel af als niets zetten ;) )

Puik werk, nu kan Jacco weer wat km's bijklokken d:)b

16. Tinuske

Tinuske Nieuw

Netjes werk weer!

Ik zet er meestal een bokje bij.

17. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

jeetje, wat een gezei& over een krik. die bak staat nog op zijn wielen en zelfs het wiel heeft nog contact met de straat, de krik is nog niet op zijn hoogste punt. en zet hierbij ook een punt achter dit verhaal ben niet achterlijk. verder hoeft dit topic niet gevuld te worden met een KRIK.

18. Berry

Berry Nieuw

amen

19. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

ralph zal echt wel weten wat hij doet, over en sluiten

20. B-Buster

Zaterdag een idee uitgevoerd dat al een tijdje leefde: m'n kofferbak-bak bekleed. Het is een super handig ding maar ik vond hem er altijd wat te zwart uitzien. Sjors had een mooi stuk bekleding overgehouden, wat door mij dankbaar is ingezet.

Het resultaat:

Deel Deze Pagina