Project Executive: Garagetopic

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 13 feb 2010.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Nee, dat had ik gedaan :H ;) hij gaat zo'n k klus niet zelf doen natuurlijk, op het voorwerk na dan :k

2. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Gisteren een setje nieuwe gasdempers voor de kofferklep van de B2 gemonteerd. Die van de MV6 kwamen uit Sjors zijn Catera en waren nog behoorlijk sterk ondanks hun leeftijd, dus die wilde ik ook voor de B2. Even het merk bekeken en diezelfde dempers weer besteld.
    Op de Omega dempers kon ik geen merknaam meer aflezen, waarschijnlijk zijn die hetzelfde maar zo sterk als deze zijn heb ik ze nog niet meegemaakt. Ook niet van ATP of andere alternatieve aanbieders. Voor mijn klep wel fijn, want de Irmscher lip maakt hem een stuk zwaarder ondanks dat het maar een lichtgewicht kunststof ding is.

Afgelopen week binnengekregen:

Werkt weer uitstekend. d:)b

3. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Altijd fijn, nieuwe onderdelen. Gezien je achterlip ook nog een nuttige update ook. :)

Eigenlijk zou er een nog sterkere variant moeten zijn van bijvoorbeeld een ander type auto die ook op de Omega passen, waarmee de klep vanzelf open gaat na het indrukken van de knop op je afstandsbediening. Ikzelf ben al een tijdje aan het kijken hiervoor maar het probleem is dat de klep ook weer zonder moeite dicht moet kunnen.

4. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Het werd weer tijd voor een beetje onderhoud. Op dat gebied heb ik in de afgelopen 15.000km naast de PU mod alleen een andere waterpomp hoeven te monteren, verder heeft hij netjes zijn werk gedaan. d:)b

Dit beeld komt dus niet zo vaak meer voor, gelukkig.

Ingrediënten

De linker pakking is er eentje voor tussen het filterhuis (oliefilter) en het blok. Dat was wat aan het zweten, dus dit was een mooi moment er wat aan te doen. [​IMG]

Filterhuisje meteen even wat opgepoetst

Voor de wissel nog even een spoelmiddel toegevoegd en een tijdje laten lopen, dat had bij de MV6 een goed resultaat dus hier ook maar gedaan

5. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Goed werk Jacco, kan ie er weer een flinke tijd tegenaan. ;)

Deel Deze Pagina