Project Executive: Catera mattenset

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 22 jul 2012.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Na de interieurombouw had ik een setje beige automatten nodig. Opel levert geen setje Velours Deluxe in die kleur, officieel bestaat er geen beige mattenset in de optielijst. Wel hebben ze destijds nieuwe auto's vanuit de fabriek beige matten meegegeven. Die kan je nog per stuk bestellen. Kosten dan wel 100 euro. Per stuk. En dan heb je geen mooie dikke mat, al is de kwaliteit van die dingen zeker niet verkeerd.

Dus had ik een andere oplossing nodig. Ik wilde via automatten4you een setje laten maken met logo, maar dat kwam op 4 weken levertijd. Om toch snel wat te hebben heb ik toen bij automatten.nl een set besteld. De kleur viel iets donkerder uit, maar het was een aardige tussenoplossing.

Tijd getwijfeld over welk logo ik erin wilde laten zetten, en toen vond ik vorige week op Ebay een nieuwe set Catera matten in de kleur die ik wilde hebben. Niet lang over nagedacht en even later was die set uit de US of A onderweg. *O*

Kleurverschil t.o.v. de eerdere set:

En het bijkomende voordeel van de Catera matten: nopjes aan de onderkant. Geen gedoe meer met dopjes die los schieten. d:)b

Logo erin:

Totaalplaatjes:

Best of both worlds:

2. Petra

Petra Nieuw

Heel netjes!

3. henri

henri Nieuw

evt wl ik die andere matten set wel overnemen als de prijs er naar is

4. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Dat zijn echt stoere details, heel vet Jacco 8) 8) :9~

Gr Colin

5. B-Buster

d:)b

Ik blijf de andere set gebruiken, die is voor de winter. :)

Je kunt ze nieuw voor +/- 55 euro bestellen.

6. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Gaaf hoor, helemaal goed!

7. DaanMV6

DaanMV6 Nieuw

ziet er strak uit hoor d:)b

8. IN2thaDO

IN2thaDO Nieuw Donateur 2016

Netjes Jacco!

ziet er erg strak uit allemaal ;) d:)b

9. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Staat heel netjes Jacco! :Y

Mooie matten in de juiste kleur, dus nu is het matten uit de US , binnenbekleding en interieur uit UK en dat alles in een Duitse Omega
    Begint een aardige internationale Omega te worden.
    Bntl allemaal netjes op elkaar afgestemd, helemaal top! d:)b

10. hugo46

hugo46 Nieuw

Schitterend Jacco :)

11. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Had er wat vernomen, ziet er goed uit.
    Passen goed bij de rest.

12. Niet meer te krijgen :eek:

Dan moet ik dus extra zuinig zijn op de in goede staat verkerende ''fabrieks'' matjes die ik dus heb :9
    Respect dat je toch een set hebt gevonden ;)

Ikzelf blijf in 99% van de tijd toch met donkere matten rijden.
    Ondanks dat ik er zorgvuldig mee om ga, lukt het mij niet om die dingen voor lange tijd mooi te houden.

13. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Ik heb de beige set bij automatten4you besteld en tot nu toe krijg ik ze nog aardig schoon met alleen de stofzuiger.
    Het is inderdaad jammer dat het zo snel smerig wordt, maar goed dat wist ik op voorhand al toen ik voor beige bekleding koos.
    Errug mooi btw Jacco!

@Sjors of Jacco waar hebben jullie toen de bekleding van Ruud z'n omega mee schoongemaakt?( Dat water stofzuigertje zeg maar die op de foto staat)

Gr. Paul

14. B-Buster

De fabrieksmatten zijn nooit als losse set verkocht, de Catera matten kun je nog wel nieuw krijgen. Dat laatste was dus opzich niet zo'n kunst, alleen was dit wel een gelukje doordat er een setje op Ebay stond. Bestel je dat spul hier dan betaal je ongeveer net zoveel als wanneer je 4 losse fabrieksmatten besteld.. :p

Mij valt het eigenlijk ook mee. Wel heb ik dankzij Sjors zijn oplettendheid een goed passend klein zwart matje onder m'n pedalen liggen waardoor het eerste vuil daarop komt. Die moet wel regelmatig uitgeklopt worden.

Thanks! :)

Dat is mijn extractor.

15. IJsblok

Ok, heb net zitten kijken om zo'n ding te huren (nog niet echt gevonden) of kopen (€139). Ook voor met de tijd de matten mee schoon te krijgen....

16. IJsblok

Dat matje heb ik toen gezien bij Sjors ja. Maar dat gaat weer schuiven lijkt me, en van de oude zwarte matjes achter kwamen zwarte kruimels af, dus heb ik maar niet daarvoor gebruikt.

17. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dat schuift niet, al vraag ik mij sowieso af hoe mensen het vaak voor elkaar krijgen hun matten soms bekant onder het dashboard getrapt te krijgen ! dat is mij nooit gebeurd, zelf niet als ze los liggen.. anyway dat extra matje heeft een uitsparing deze blijft prima liggen achter de voetensteun links en het dopke onder het gaspedaal. ;)

18. Uh sjors rij jij niet met je schoenen uit in de omega? 8)7

19. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Me to :Y

20. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ik veel op mijn sokken idd ! maar niet altijd :)

Deel Deze Pagina