Project Executive: 18" by Irmscher

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 24 jul 2010.

1. Nice :9~

Mooi dat je ze ook gelijk weer helemaal laat strak maken :f

Ben alleen iets meer fan van de ''zilver/grijs'' kleur.
    Die komen vooral onder een donkere auto wat mooier uit.

Welk merk banden zitten er eigenlijk onder ?

groetjes

Lars

2. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Ha Jacco,

Helemaal goed d:)b . Alleen....dit schreewt om een verlaging (en laat je nu net een Eibach verenset in je bezit hebben ;) ). Trek je daarbij niets aan van die bumperlip; die verdwijnt dan vanzelf :D .

Groet,

Walter

3. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Moet eerlijk zeggen, ik vind het niet eens misstaan die donkere wielen bij een donkere auto. d:)b
    Ik zou het wel weten. :Y in deze situatie geld black is beautiful. :9~ :9~

4. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Thnx. :)

Die kleur wordt het dan ook weer ongeveer. Ik laat ze poedercoaten, dan krijg je niet exact de Irmscher kleur maar het komt redelijk in de buurt. Zie de kleur van Niels zijn set. :)

Voorop hebben we Rapid in de maat 235/40 18, achterop Sunny sloffen 265/35 18. Aangezien die er toch af moeten voor het poedercoaten gaan deze in de verkoop en komt er een setje Conti's SC3 onder.

Ik heb er al een paar keer over gedacht dat te doen, maar de hardere vering en de lip die ik niet kwijt wil houden dat tegen. Ik heb geen zin veercomfort in te leveren aangezien ik er dagelijks mee rijd. Een verlaging met lip of Cecotto gaat echt niet samen hier dus dat helpt ook niet mee.

@ Vega:

Ik vind het overdag ook wel wat hebben. Alleen als het dan donker wordt ziet het er nogal fout uit, van de andere set vind ik het juist mooi dat die dan lekker afsteken tegen de rest van de auto. Aangezien de kleur binnen/buiten afwijkt zou ik ze toch laten spuiten/poedercoaten, dus dan maar meteen in de kleur die ik het mooiste vind.

5. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Ik heb het irl mogen aanschouwen........over "precies pas" gesproken. :9~
    Mooie set Jacco. :9

6. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Kijk dat zijn nog eens mooie parkeerplaatsdeals, ik weet zeker als deze "verse" sloffen eronder zitten
    (in de door jouw gewenste kleur) je overal de show weer gaat stelen.
    Gave set Jacco!!

7. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ook ik heb ze IRL al mogen aanschouwen.
    Erg mooie set :Y
    Maar ook ik heb dezelfde mening als Jacco: op zich wel ok, maar zilver is (denk ik) mooier.
    Al-met-al: mooie vangst d:)b

8. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Erg gave update Jacco! :) Daar kun je mee thuiskomen zeg! ;)

Ik ga ook voor de lichtere tint velgen. :) Deze donkere kleur past meer onder een lichtkleurige Omega. Zilverkleurige velgen passen meer onder een donkerkleurige Omega. Maar dat is mijn mening... :p

9. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Wow dat is heel ruig Jacco !!

Zelf zou ik voor de donkere tint gaan, staat heel stoer zeg :9~

Gr Colin

10. henri

henri Nieuw

trekt hij nou niet vreselijk naar links met engelse wielen ???

11. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Jacco zit alleen maar op de linker baan... dus dat komt helemaal goed :p

12. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

ziet er dik uit zo

erg netjes

gr barry

13. Niels

Niels Nieuw

Mooi hoor! ziet er goed uit!

14. Dus.... Ik kom ook ff onder mn steen vandaan. Je hebt nu twee sets sport stars? ? ? Tijd voor een dwangbuisje en een matrassen kamer misschien?

Nee alle gekheid en gekken op een stokje... Zeker sexy hoor Jacco. Ben je begonnen geld te schijten ofzo? Haha.

Ik vind de zwarte sexier. Maar dat moet je zelf maar beslissen. Over dat verlagen, moet je ook zelf maar besluiteren. Ik raak met mn steinmetz tupperware maar 1 drempel en die ligt bij mn ouwe int dorp bij de loempiavouwer op de parking, dan maar niet naar de spleetoog met de omega. Toch t overwegen waard.

Gr wim

15. B-Buster

Dank voor alle leuke reacties mannen.

@ Wim: haha, d'r komt vanalles uit maar geld zit er niet tussen zover ik weet. Helaas.

Maar inderdaad, dit is de tweede set nu. De eerste is 4x 8J.

Dat ze richting het standaard zilver gaan is inmiddels wel zeker. Het zwarte staat wel leuk maar daar ga ik snel op uitgekeken zijn. Zonde om achteraf weer de nieuwe banden eraf te halen en daarna te laten poedercoaten. Dat doen we dus maar eerst.

De naar voren stekende lip die ik nu heb raakt al regelmatig de straat als ik parkeer bij m'n werk, met dank aan iets omhoog lopende parkeerplaatsen en een voor mij ongunstig geplaatste watergoot. Zonder inveren past daar nu net een vinger tussen. Dat wordt dan elke dag flink schrapen als ie lager gaat, daar heb ik geen zin in. Ook wil ik nog niveauregeling inbouwen (gewoon omdat het kan) dus ook daarom valt het verlagen af.

16. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Ziet er goed uit!

Maar begrijp ik goed dat ze origineel ook in het zwart geleverd zijn ?
    Heeft Irmscher zo zot gedaan?

17. B-Buster

Zo zijn ze inderdaad origineel geleverd.

Edit 03-04:

Inmiddels 4 nieuwe banden besteld, vrijdag heb ik een vrije dag dus dan even zien de huidige banden eraf te laten halen en de wielen weg te brengen om te laten poedercoaten. *O*

18. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

We zijn benieuwd Jacco! :) Weet zeker dat het er top uit gaat zien! ;)

19. B-Buster

Het resultaat had ik even bewaard voor de meeting. Hierbij alsnog de foto's van na het poedercoaten.

Uitgevoerd door Wheelcare. Omdat de velgen eerder al een keer gepoedercoat waren en dit waarschijnlijn over de originele laklaag heen was gedaan was het onmogelijk ze te stralen zonder het risico te lopen dat dit ervoor zou zorgen dat de velgen niet egaal meer waren. Daarop besloten ze chemisch te laten ontlakken. Ze hebben een week in een bad gelegen waarna ze helemaal kaal waren. Daarna bleek dat er geen herstelwerk nodig was en dat ze netjes recht waren.

Inmiddels rijdt ik er een maandje mee rond en dat bevalt goed. Wel is de balancering van de achterwielen nog een puntje van aandacht, dat is afgelopen week voor de derde keer gedaan. Nu is vrijwel elke trilling eruit, maar nog niet helemaal. Mogelijk is dat het lot van het willen rijden met de dikke sloffen. :p

Qua kleur ben ik erg blij met het resultaat. Het is iets donkerder dan de originele zilvergrijze lak die Irmscher gebruikt. Ik vind het goed bij de auto passen.<br /><br />-- 17 jun 2012 19:37 --<br /><br />En hoe ziet dat er nu uit? Zo:

20. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Jacco...............in één woord ! GAAF _/-\o_

Deel Deze Pagina