Project Executive: 18" by Irmscher

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 24 jul 2010.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Met de vierde set wielen dit jaar mag iedereen aan mijn gezondheid gaan twijfelen. Maar het is wel gebeurd... mijn setje Sport Stars zit er onder. *O*

Zoals elders al gezegd, ik heb er te lang over lopen twijfelen ze te kopen. Op foto's vond ik ze niet altijd overtuigend, zag ik ze in het echt dan vond ik ze geweldig. Het zijn gewoon geen makkelijk op foto vast te leggen wielen zo blijkt, het is erg lastig de diepte van de wielen goed vast te leggen. Ook bij mijn eigen pogingen er goede foto's van te maken merkte ik dat. Al is het redelijk gelukt. :)

Anyway, sinds een week rij ik dus op mijn nieuwe wieltjes rond. Meteen 4 verse rubbers erbij, expres voor de iets bredere 245/40 18 banden gegaan vanwege de looks en de dikkere wang. Wel een beetje oppassen, mijn teller afwijking is nu 0. 235/40 18 kan ook.

Nu ik ze heb ben ik er helemaal blij mee.. einde twijfels. O-)

Hiermee ook einde van mijn velgen soap. Voor de winter liggen er Twin Spokes klaar, de sets Executive wielen en Soft Stars gaan exit.

Foto's:

Van

Naar

2. omegaboy36

omegaboy36 Nieuw

deftig hoor staat erg goed bij hem super
    enne denk aan de stoeprandjes
    gr michel

3. Omega-B2

Omega-B2 Nieuw

Staat hem super goed! Echt magnifiek. Alhoewel ik dat setje soft-stars ook zéér zeker niet verkeerd vind staan.

Wat is die straat overigens "opel-minded"! Vectra C, Sintra(hopelijk niet met zo'n 2.2, alhoewel hij ook met een 3.0 een onveilige auto blijft....), een agilia en natuurlijk ook nog zo'n lomp slagschip wat ze een Omega noemen... _O-

4. B-Buster

@ Michel: Ook vanwege de stoeprandjes deze banden genomen. Al maak ik me daar niet zo veel zorgen om, ik heb het zelf nog nooit voor elkaar gekregen een velg op die manier te beschadigen.

@ Dennis: de Soft Stars vind ik ook zeer zeker erg goed staan. Die heb ik echter gekocht met het idee dat ik eigenlijk deze wilde... maar had toch die banden nog dusja. Tussenoplossing zullen we maar zeggen. Al heeft die iets korter geduurd dan vooraf gedacht. :p

Sintra van de overburen is een 2.2. De GTS is van m'n pa, de Agillia van moeders.

5. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Zoals ik elders had had gepost blijf ik erbij, het staat ze erg goed!
    Het is een héééél mooie set die er nu onder ligt....TOP!!

6. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Nice, nice, very nice d:)b .

Groet,

Walter

7. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Mooie aanwinst, Jacco :Y

En je remklauwen komen nu ook veel beter uit :p

8. B-Buster

Die zijn inderdaad nog weer wat beter zichtbaar. :)

9. Niels

Niels Nieuw

Echt mooi!! Mooie foto's ook!!

10. B-Buster

Hah! Dank je Niels :)

11. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Echt 3 kei gave foto's !! super Jacco ! _/-\o_

12. B-Buster

Thanks kerel :)

13. Xedrah

Xedrah Nieuw

Dikke bak hoor! Laatste foto is echt subliem...

14. B-Buster

Dat vond ik ook wel de drie mooiste uit de serie fotos. Zo komt de kleur mooi uit met deze lichtval. :)

15. fransels

fransels Nieuw

Jacco, wat is de et van je irmscher velgen? ze staan wel erg mooi naar buiten maar toch binnen de schermen. _/-\o_

16. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

ET30

17. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

ziet er super uit Jacco, mooie foto s trouwens, komt hij goed uit.

18. B-Buster

Maatje ET30 inderdaad. :Y

Bedankt Jacques! Doet me denken dat ik jou foto's nog even moet gaan uploaden, ga ik komend weekend regelen!

19. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

@ Jacco, d:)b

Mooi, was het altijd maar van dat weer 8)

20. B-Buster

Tijd voor een vervolg op dit topic.

Zoals reeds te zien was heeft Maurice afgelopen week wat mooie dingetjes bij de UK broeders opgehaald.

Dat resulteerde gisteren op een Nederlandse parkeerplaats in het zuiden des lands op een korte meet met een behulpzame collega van hem:

Doel hiervan:

Reden:

9J met 265 breed ipv 245 @ 8J. :9~ _/-\o_

In de buitenlucht:

Zoals wellicht door jullie opgemerkt: het zijn origineel zwarte Sport Stars, echter is de buitenkant in een wat lichtere antraciet-zwarte kleur gespoten. De binnenkant is nog wel origineel zwart.

Gezien dat kleurverschil, wat foutjes in de lak en hier en daar wat krassen gaan ze binnenkort richting Wheelcare om in een lichtere tint weer het daglicht te mogen zien.

Deel Deze Pagina