Project Executive: 17" Twin Spokes (Winterset)

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 4 dec 2010.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Aangezien we weer overtuigend in de sneeuw zitten was het tijd om de Omega op zijn winterbanden te zetten. Die lagen er al even, ik was nog aan het twijfelen wat ik ging doen met de velgen. Wilde eigenlijk nog een setje B2 Executive Edition wielen zoals Niels op zijn B2 heeft zitten, maar die kwam ik niet tegen. Dus toen de berichten over veel sneeuw sterker werden toch maar de set Twin Spokes die ondertussen al 2 jaar op zolder lag uit de dozen getrokken. Ik vond het eigenlijk wat zonde om die nieuwe wielen hiervoor in te zetten, maar nu ze eronder zitten vind ik het toch wel een succes. Dus dit blijft fijn zo.

Vandaag even wat plaatjes geklikt toen ik wat aan het buitenspelen was:

Moeten alleen nog even een goede laag velgenwax krijgen, door de haast is dat nog niet gebeurd.

2. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Mooie plaatjes, Jacco :Y d:)b

3. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Inderdaad, die Twin Spokes staan je Omega goed d:)b . Geen straf om hiermee de winter door te komen.

Groet,

Walter

4. B-Buster

Dank mannen.

Dat vind ik inmiddels ook Walter. Het leuke van deze wielen is dat ze ook nog ET33 zijn, dus staan wat verder naar buiten dan de standaard wielen wat ik wel mooi vind. Tegelijkertijd minder praktisch, aangezien er nog een hele lading rotzooi van de banden langs de zijkant wordt gegooid.

5. Niels

Niels Nieuw

Staat hem zeker goed, Jacco!!

Groetjes,

Niels

6. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Oh wauw is het schone broabantsche landschap d:)b staat kei vet die velgen !!

Groetjes,

Sjors

7. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Mooi man, netjes!

Gr. Paul

8. B-Buster

Thanks!

Ben inmiddels toch wel blij dat ik deze uit de dozen heb gehaald. :p

9. Xedrah

Xedrah Nieuw

Ziet er zeker goed uit. Niet van een nette zomerset te onderscheiden zo.

10. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Zodan! mooie plaatjes Jacco.

Staan erg netjes

11. B-Buster

Dat was ook wel het doel eigenlijk. Ga je voor uitsluitend de functie, dan had ik er beter 16" onder kunnen prakken met 205 brede banden. Maarja, voor die paar dagen per jaar dat zulke banden nog écht verschil maken met deze 235'ers kijk ik toch liever die 4 a 5 maanden dat ze eronder zitten tegen een beetje formaat wielen aan.

12. Niels

Niels Nieuw

Agreed _/-\o_

Deel Deze Pagina