Project Executive: 100.000km !

Discussie in 'De B2 V6 Executive' gestart door B-Buster, 7 okt 2014.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Een stapje terug in de tijd, 28 december 2009. Ik met Sjors Duitsland in om een opvolger voor mijn B1 te vinden. Adres #1 in Melle. Daar stond hij, zwart, open dak, Executive. We zouden nog naar andere Omega's gaan kijken maar ik was verkocht. O+

De proefrit begon @ 87.940km. Een korte tijd later, officieel van mij, kwam onderweg naar huis deze langs:

Vandaag, net iets voor het moment dat hij 5 jaar in mijn bezit is, kwam de 188.000 voorbij:

100.000 km's met een paar dipjes maar toch vooral erg veel plezier. Zowel van het rijden, als het modden wat uiteindelijk heel wat meer is gedaan dan vooraf gedacht. De 100k is mede mogelijk gemaakt door 10.690 liters benzine en diverse kleine en een enkele grote(re) onderhoudsinterventie. Het normale werk doe ik de laatste 1,5 jaar vooral zelf samen met Ruud, Peter en Sjors. Ralph moet ik bedanken voor zijn uitgebreide hulp, zeker met/sinds de motorrevisie kan ik niet anders dan concluderen dat hij een groot deel van de eer verdient. Gelukkig staat hij er zelf ook wel een beetje versteld van af en toe. _O- Ook Edwin (bekend voor insiders, en ik weet dat hij meeleest }) ) heeft daar een mooi aandeel in, waar ik hem erg dankbaar voor ben. d:)b

Aangezien het niet meer mijn dagelijkse auto is heb ik besloten de to-do lijst een flinke aanvulling te geven. Dat wordt wederom een meerjarenplan, met een aantal zaken die niet uit de folder komen. Jep, ik ga van m'n geloof afstappen. >:) Ik moet het nu nog even van de voorpret en uitwerken van de ideeën hebben, de resultaten daarvan gaat redelijk omvangrijk zijn (t.z.t. gaat bijv. het dashboard er wel helemaal uit) en staan nog niet voor 2015 gepland, dus tegen de tijd dat daar updates over volgen zal ik dit nog wel een keertje quoten. :z

Off to the next round!

2. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Indrukwekkende billen, 100.000 km netjes hoor, zij ziet er nog prima uit. Wordt ook heel goed voor gezorgd.

Gr Rob vK

3. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Ik ben zeer benieuwd. Inderdaad dikke achterkant heej ;).

Gr. Paul

4. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

Mooie bak hoor, en een mooi kontje inderdaad. Ik begrijp alleen niet waarom die uitlaat zo ver naar het midden zit gemonteerd. Dat is normaal toch anders ?

5. Jevv

Jevv Nieuw

Volgens mij lijkt dat maar zo, misschien omdat het een dubbele is? Als ik een enkele visualiseer in het midden van die twee, zit ie volgens mij gewoon op dezelfde plek als bij de mijne?

Dikke bak hoor!

6. B-Buster

Hij is wat breder maar dat is ie zowel naar links als naar rechts, hangt op dezelfde punten vast als een originele demper. Verder naar het midden kan ook eigenlijk niet door de benzine tank die er precies naast zit. Met een standaard demper kun je je hand er net tussen steken, met een Irmscher potje heb je een paar millimeter over.

7. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

Ok, dan is dat duidelijk anders als bij een station dus. Daar ziet ie veel meer naar de hoek.

8. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

binnen 188000 km al motorrevisie hoe is dat mogelijk jacco

9. B-Buster

Blauwe koelvloeistof.

10. jacques

verklaar je nader

11. lowflyer

lowflyer Nieuw

hebben niet alle omega's een lekker kontje? 8)

12. B-Buster

Die info staat al op diverse plaatsen Jacques.

13. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Tast de koppakking aan en daardoor gaat deze lekken.
    Koppakking wordt als het ware opgegeten.

14. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Blauw gaat bij mij mee als Ruitensproeiervloeistof.
    Rood gaat er in als koelvloeistof.

Zelf bij ons op het werk worden de bussen van rode koelvloeistof voorzien.

15. jacques

oke bedankt peet en aart

16. ziet er bad ass uit Jacco d:)b d:)b d:)b

Grt. Hans

17. richard66

richard66 Nieuw

Mooi strak kontje _O- _O-

Gr Richard.

Deel Deze Pagina