Origineel Schuif/-kanteldak nagerust in de Calibra!

Discussie in 'De Calibra DTM Edition' gestart door Sjors-V6, 23 aug 2014.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Die slaapt nog rustig door tot z'n eigenaar er tijd voor maakt. We denken erover om hem te onteigenen. :(

2. goed plan die Catera hoort op de weg :Y

al is het maar eens per jaar

Grt. Hans<br /><br />-- 03 sep 2014 19:29 --<br /><br />Goed bezig Sjors,

Wat een karwei zeg :Y _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

het resultaat is verbluffend, dat je daar aan durft te beginnen, respect 8)

Grt. Hans

3. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Als je een koper zoekt :D

4. B-Buster

Die is in dat geval reeds present. :p

5. lowflyer

lowflyer Nieuw

of als je hem in onderdelen zou wegdoen ben ik wel geïnteresseerd in een setje armsteunen :p

6. B-Buster

Ga je schamen. Diep.

7. lowflyer

lowflyer Nieuw

ja ik heb deze van jou nooit gezien dus weet niet in welke staat hij zich bevind! maar ga er vanuit dat hij waarschijnlijk zo mooi gaat zijn als de rest van je wagenpark!

en het was het proberen waard 8)

8. B-Buster

De Catera is van Sjors, niet van mij. :)

9. lowflyer

lowflyer Nieuw

ahzo, ja even zeer, heb de auto nog niet gezien :)

10. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

11. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dankje René !

Dat is nu al zo'n 2 jaar een schaalmodel op ware grote _O-

Whahaha 7(8)7

Hi Hans,

Dat is ook wel zo, er zitten een paar haken en ogen aan, als het zo simpel was als een auto van buiten de EU tot bouwjaar 1998, dan had ze al een kenteken gehad ! maar 'komt wel goed, had al geregeld kunnen zijn, maar het heeft geen prioriteit, echte rbegint het nu toch wel een beetje te kriebelen O-)

No way ! wat Jacco ook al zegt :b echt niet, is echt een heel nette Cadillac, er is op ebay.de een tijd terug een Catera voorbij gekomen dat was een auto waarbij het niet zo erg was om te slopen voor onderdelen, maar de staat van deze is echt boven het gemiddelde, demonteren is echt erg zonde, sowieso omdat er van de Catera 2000 geen rond rijden in NL.

Groetkes,
    Sjors

12. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Ik vind het een geweldige auto 8) , ben er zelf ook mee bezig geweest maar :N wat een gesodehanes ( sorry ) .

dus ik ben er mee gestopt met het Catera project :'( het zij zo.

13. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

persoonlijk vind ik de achterkant niet echt mooi te grote spoiler hoort niet op zo n auto te groot 3 de remlicht en te kleine achterlichten maar kan opties bedrog zijn ze lijken in ieder geval kleiner als de omega

14. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ze zijn ook kleiner Jacques.

15. henri

henri Nieuw

wel apart sjors dat je de halve wereld af rijdt ik had wel een cassette gehad de hemel alles wel 7(8)7 als ik dat had geweten had ik het met liefde voor je klaargelegd nu is de calibra inmiddels plat en conserveblikjes aan het worden |:( |:(

16. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

[offtopic]

Hmm volgens mij val je in herhaling, ik kan mij deze opmerking nog wel herinneren elders op het forum. Welk punt wil je nu maken.. beetje jaloers wellicht ? en jezelf echt te proberen overtuigen dat je de achterkant niet mooi vind ? _O- je kunt iets natuurlijk niet mooi vinden natuurlijk, ben de laatste die dat zal tegenspreken... ik zal je ook eerlijk zeggen persoonlijk vind ik die spoiler afgrijselijk ! _O- maar zo hadden ze dat nu eenmaal bedacht in dien tijd, het hoort op dit model, het is een originele 2000 Catera Sport 8)

Ja die indruk had ik al wel! je moet er een beetje geluk mee hebben.

Maar deze komt vroeg of laat op kenteken hoor ![/offtopic]

Hi Henri,

Donders man, ja dat is achteraf gezien echt jammer -O- IK had ook werkelijk geen idee dat jij dat wellicht wel eens had liggen, anders had ik dat zéker gevraagd !

Heb er echt naar moeten zoeken, ook Berry kon mij helaas op dat moment niet helpen, de volgende keer mail of bel ik je gewoon even !

Groetjes,
    Sjors

17. henri

henri Nieuw

tja als je alles van te voren weet had je maar een keer langs moeten komen *O* had je het geweten calibra's zijn ook hier gesneuveld vectra's turbo en v6 ook omega's van alles wel

18. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Tsjaaa, die Catera heeft toch iets!
    Ik kijk er steeds weer verliefd naar, die spoilers vind ik dan weer heel netjes staan en hoort er gewoon bij.
    Het enigste wat ik van een Catera heb is de armsteun met bekerhouder en thats it.

Sjors die Caddi moet gewoon een keer de weg op, ze verdient het gewoon.

19. PeterVdH

PeterVdH Nieuw

Hallo Sjors,

Ik kwam op jou topic en vond het heel interressant, zeker omdat ikzelf ook wat verbeterings werken aan het doen ben aan mijn Cali,
    een Turbo 4x4 van 1995.
    Die Weatherstrip (strip op de rand van schuifdak), heel moeilijk nog te vinden trouwens, heb ik besteld in Duitsland, dus oef nog een geluk dat ik die vond want mijne is verduurd :s:s (in België nergens meer te krijgen in garage, een nieuwe he)
    Nu zag ik op je foto's ook andere hendels staan voor richtingaanwijzer, heb jij een volledig werkende cruise controle kunnen installeren? van welk type wagen heb je die gebruikt? en heb je dat ook zo gedaan aan de andere zijde voor de boordcomputer?

Alvast bedankt voor de info

Peter

20. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

De cruise controle komt waarschijnlijk uit een Omega, deze zijn namelijk goed om elders in te bouwen.

Deel Deze Pagina