Omega A2 Caravan

Discussie in 'De Omega A2 Caravan' gestart door Sjors-V6, 4 dec 2010.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ik ben sinds gister trots eigenaar van een dikke winterauto: de Omega A2 2.6 automaat overgenomen van forum lid Colin.

Vanavond de eerste paar dingen gedaan:

* Kenteken plaat verlichting gemaakt + glaasjes schoon gemaakt (waren helemaal groen) nu weer glas helder d:)b
    * Kachel radiateur uitgebouwd (wat is deze rot zeg !) viel nog net niet uit elkaar toe ik 'm uit het kachelhuis trok.. ik snap wel dat ze die afgesloten hebben !
    * de verlichting in de schakelaar voor recirculatie en mistlampen voor gemaakt (nieuwe lampjes in gesoldeerd)
    * Verlichting klok gemaakt
    * verlichting asbak + aansteker gemaakt
    * Tevens heb ik alle LED verlichting vervangen voor normale gloeilampjes (sorry Colin, maar ben een OEM freak d:)b ) bewaar ze wel voor je ;)

En een originele Opel radio CD300 in gebouwd.

Groeten,

Sjors

2. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Daar gaan we weer. 8)7 _O-

:w

3. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Yup, over 2 weken heeft ie een Ford om zijn Opels niet door dat winterweer te hoeven jagen... :+

4. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Bwhahahaha :h _O-

Mja geef toe, dit zijn toch zaken die gewoon horen te werken ;) zéker in een winterauto !

Groetsss,

Sjors

5. Niels

Niels Nieuw

d:)b

Foto's! O-)

6. Andrew

Andrew Nieuw Donateur 2016

Nou, dat begint een behoorlijk wagenpark te worden, zowel qua aantal als qua afmetingen :Y

Alleen ben je er nog niet, he. Dit is je winterauto, de MV6 zal wel je zomerauto zijn en de Senator schat ik in op de lente-auto. Maar het jaar heeft 4 jaargetijden, waar blijft die herfstauto? *O*

Veel plezier met de aanwinst, joh en hou de boel heel met dit barre weer.

Andrew

7. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Goed bezig Sjors!

En ik weet al wat de volgende modificatie wordt. :D

*Vraagt zich af hoeveel interieur swaps deze A gaat meemaken*

8. Niels

Niels Nieuw

Ikke lekker ook! :p :p

Haha, dacht ik ook al aan ja _O-

9. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Eerst de kachel maken ! 7(8)7

Ha ! voor de herfst een Kadett E Cabriolet d:)b

Ik doe mn best, heb sowieso winterbanden, dat scheelt al erg veel, als de overige weggebruikers ook een beetje op letten, want dat valt ook niet altijd mee.. :h

Ik heb nog een A Interieur staan.. echter voor een limousine...

Whahah, hou ook van jullie *;

Groetjes,

Sjors

10. henri

henri Nieuw

ik heb nog een irmscher sennie neus staan liggen en die station heeft ook een kompleet sennie interieur ....................bijinterse doe ma een pb

11. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Dus je bedoeld dat er in de rest van de opels geen kachel zit?? _O- _O-

Maar is gewoon een leuke auto als je zelf wat dingetjes kan doen. Zat er ook nog ff naar te kijken maar zat teveel werk aan voor mij.

Gr. Paul

12. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Kreeg je die andere er wel af?
    Zo had ik hem gekocht, het glaasje wat heel was zat wel een lamp in, maar die had ik er maar uitgehaald ivm met aanhoudingen, valt minder op als ze t allebei niet doen als dat 1 het doet :p

Ben blij dat je hem gekocht heb (en ook beetje verdrietig nog..)

Gr Colin.

13. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Och doe dat nou niet.. dat soort zaken moet ik nie weten :F foto van het interieur ? 7(8)7

Grapjas _O- Overal zit nu een kachel in !!

Och idd, vind het gewoon leuk om soms wat te doen :)

Heb ze er beide uitgehad, de rechter was (i.v.m. het gebroken glaasje) nog vast een schroefje.. deze was tevens dol gedraaid maar heb ik er met een mooi tooltje (voor dolle schroeven) uitgehaald, ook schoongemaakt (wat zijn ze weer helder O+ ) dit zijn zaken die moeten gewoon werken, verlichting moet 100% in orde zijn.

Ze branden beide weer top ! d:)b

Ha, mja snap da wel hoor, met mijn vorige A had ik dat niet zo. maar met mijn Sport ! donders, echter kocht een échte Omega liefhebber deze die ik ook nog ken tevens ken ik zijn broer (welke ook al aan zijn 3e Omega zit) en hun vader (welke ook 2 Omega gehad heeft) en elke dag al sik naar mijn werk ga, kom ik er langs en zie ik mijn Omega daar op de oprit staan *;

Groetss,
    Sjors

14. Wilfred

Wilfred Nieuw

Ik heb hem vandaag mogen aanschouwen, zonde om hiermee te rijden in de winter _/-\o_

15. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zit hem nou niet op te jutten, Wilfred :(

:D

16. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Gisteren trok Sjors zijn oude kachel radiateur onder de werkbank vandaan. Rot is inderdaad het juiste woord:

Toen moest de radio eraan geloven. Sjors wist al dat er geen slede in zat, dus iets anders hield de radio op zijn plaats. Wat dat was? Een rol tape. :p

Sfeerplaatje:

Gisteren stukje mee gestuurd. Rijdt heel behoorlijk, met een verse uitlaat en wat rubbertjes hier en daar kan hij er weer even tegen. Hij is verder erg strak, zeker voor zijn leeftijd. Weinig krasjes en deukjes te bekennen. :)

Deel Deze Pagina