Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door B-Buster, 15 sep 2013.

1. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zwarte Sport Stars heeft Irmscher origineel ook uitgeleverd, als het netjes gedaan is vind ik het onder een Omega met een lichte kleur wel goed staan. Ik zie dat dit puur als test is om te zien of de kleur bevalt, dus dan is mijn mening over het spuitwerk niet relevant. :p

Mijn tweede set was ook zwart toen ik ze kocht:

2. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Deze staan er wel stoer onder hoor! _/-\o_<br /><br />-- 11 mei 2014 23:06 --<br /><br />Deze staan er wel stoer onder hoor! _/-\o_

3. seanwillems

seanwillems Nieuw

Ja zoiets had ik ook in gedachten jacco maar is dat nu zwart of antraciet. ..

4. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

Ben het er mee eens dat donkere velgen wel mooi staan, zeker dit type op een donkere kleur Omega, maar op een lichte kleur Omega zoals zilver of goudkleurig ?
    Nee, lijkt net of er winterbanden op zitten. Mijn mening hoor.....

Dit vindt ik zeker ook mooi :

5. richard66

richard66 Nieuw

Ja deze kleur die bevalt mijn wel , en dit is antraciet. d:)b voor onder mijn licht grijze omi d:)b _O-

6. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Staat ook zeker niet verkeerd dat antraciet onder jouw Omega, Jacco. Al is zilvergrijs wat je nu hebt wel mooier.

Sean, ik zou voor antractiet kiezen. :Y

7. ommie b2

ommie b2 Nieuw Donateur 2016

Ommie is terug van de spuiter. Hij heeft nu zijn spoiler met remlicht. Het plekje onder de wisser is weg en de ruitensproeiers voor zijn in kleur. De antenne was al even geplaatst. En nee, hij was niet gewassen en ja, hij is vies en wordt een dezer dagen gewassen;)

8. seanwillems

seanwillems Nieuw

Mooi werk van de spuiter. ...

Nu kan je er weer tegen en mss een idee... steenslag hoes monteren...

Ja denk dat het zoiets word joep... alhoewel dat zwart met die witte rand en schroefjes staat ook niet slecht. .. te zijn ook sportstars...

9. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Mooi Yvonne, dat plekje onder de wisser heb ik ook en moet ook een keer gedaan worden.

Gr Paul

10. Milord

Milord Nieuw

Niet speciaal vandaag gedaan, maar kan nu pas oordelen over het resultaat:

Een week of 2 geleden een extra setje buitenspiegel-glaasjes met 30% folie geblindeerd.
    Wéreld van verschil, en na een kleine 2000km kan ik zeggen dat het een échte meerwaarde is.

Heb ervoor gekozen om deftige (dure!) folie te gebruiken aangezien dit ipc niet bestand is tegen weer en wind, maar het resultaat mag er zijn.
    45 minuten klussen per glaasje, maar geen mens die ziet dat het met folie gedaan is.

- geen krasjes op de folie, zelfs niet na het wassen
    - folie lost aan de randjes niet (was ik bang voor) zelfs niet bij vorst/spiegelverwarming/felle regen/hogedrukspuit
    - véél minder last van achterliggend verkeer (zéker de slecht afgestelde lichten vormen weinig of geen hinder meer)
    - minder last van laaghangende zon achter de auto
    - zelfs 's nachts uitstekend zicht!

Een aanrader voor iedereen! Ik ben nu uiteraard benieuwd hoe de folie binnen enkele maanden zal zijn en of het eventueel nodig zal zijn om hem na verloop van tijd opnieuw te doen.

11. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

is mij niet opgevallen ... -O-
    Was het nog niet ten tijde Operatie Lamp?

12. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Lekker bezig geweest hoor Yvonne, mooi spuitwerk. De Omega heeft zo een heel mooie uitstraling vooral met jullie kleur. ;)

Ben benieuwd Willem, even naar de meeting komen zodat we het allemaal kunnen zien. d:)b

13. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Ik ben benieuwd naar de folie op de spiegels, (45' das niet zo snel??, nog zoveel werk?) want ik stoor mij ook in het donker aan de verlichting van sommige andere auto's
    Gaan we zien

Gr Rob vK

14. Milord

Milord Nieuw

@ Stijn, neen, heb het een dag of 2 erna gedaan, dus toen kon het je nog niet opgevallen zijn ;)

@ Joep, Inderdaad, ik moet er maar eens werk van maken om aanwezig te kunnen zijn op een van de meetings :)

@ Rob, correct, 45' is helemaal niet snel, maar 't is verdomd moeilijk om die dingen vast te houden terwijl je met die folie bezig bent, eigenlijk zijn er een beetje te klein om dit makkelijk handelbaar te maken. Bovendien ben ik bij de eerste een keer opnieuw begonnen omdat ik niet geheel tevreden was met het resultaat, het moest er echt uitzien als donker glas, niet als een folie. De spiegel is ook lichtjes bol waardoor aan de randen het sopje wat ik er onderin gezet had steeds terug onder de folie in kroop. Dan maar even met de haardroger erop gezeten, waarna hij wel wou plakken.

Als ik van't weekend tijd heb probeer ik enkele foto's te maken.

15. richard66

richard66 Nieuw

Hallo Willem

ik kom zaterdag even naar je toe je weet waar voor , en kan ik het gelijk even bekijken hoe je dat heb gedaan d:)b .
    ik laad je via pb wel en weten hoelaad ik kom of per tel ,

gr Richard. :b

16. Matthew

Matthew Nieuw

Dinsdag middag maar eens de portemonnee getrokken en op pad gegaan. Kentekenplaathouder besteld van het OOP, platen laten maken voor 1 juni, nieuwe kentekenplaten besteld zodra de houder binnen is. Ook heb ik het knipperlicht vervangen door led. Toevallig hadden ze nog 4 lampen die ik nodig had met een flinke korting en ze hadden net alle led knipperlichtrelais binnen gehad. Houd ik weer geld over d:)b

Vanmiddag nog even een nieuw lampje halen voor het dimlicht en even langs een wasbox (volgens mij was de auto dinsdag nog blauw, maar door een modderpoel midden in een blinde bocht is hij nu bruin :( )

17. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Lekker bezig geweest Matthew. Dit heb ik toevallig laatst ook gedaan vóór het Opeltreffen op 13 april. Ik riep al langer dat ik van die luxe platen moest gaan halen maar nu zitten ze er ook bij mij eindelijk op. Had ik veel eerder moeten doen! :Y

Dit weekend ga ik proberen de B1 deurpanelen te monteren. Alles ligt klaar om in te bouwen. Hopelijk zijn de weergoden me goed gezint. :p

18. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

heeft niks met de omega te maken maar zondag doet de jongste zijn 1ste communie en met 23 graden word dit een buiten feestje ook met een dikke enkel en zaterdag toch proberen de omega eens goed te wassen

19. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Fijne dag Jacques! Je krijgt inderdaad lekker weer dus moet goedkomen. Ik heb een BBQ vanavond dus we treffen het.

Omega wassen moet ik ook nog doen, heel de spatkappen, skirts en achterbumper zitten vol lichtbruine modderzooi! Omega onwaardig. :'(

20. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

Je zou vandaag toch ook de deurpanelen erin zetten ?

Deel Deze Pagina