Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door B-Buster, 15 sep 2013.

1. Berry

Berry Nieuw

Doe je toch gewoon zelf ...iedereen doet of het heel wat voorstelt ..is maar een riempje hoor 7(8)7

2. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

ja gewoon zelf doen, blok wisselen kan ik beter en levert meer op.
    Reeds 1 binnen. Riem kapot gelopen op de spanner, leirol en heb er nog geen blok voor gevonden. Eigenaar over de pleur,
    Wilde het zelf doen maar maakte wat fouten her en der en nu motor kaputt. Maar goed laat hem zelf maar even reageren op dit topic.

3. Ralph

ja ja meen me te herinneren dat ik hem wel eens een keer gelegd had.

4. PieterK

PieterK Nieuw Donateur 2016

4 pitter vind ik prima om zelf te doen, 6 pitter ga ik mijn handen niet aan branden. Niet dat ik het zelf niet wil doen, ik durf het gewoon niet aan.

5. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

uhhh, volgens mij werd jouw auto ook pas geleden nog afgekeurd bij een niet nader te noemen VOD, ook ná het bezoek en reparatie door een niet nader te noemen Dokter. Dan doe ik het toch liever zelf, of ga naar Berry. _/-\o_

6. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Je bevindt je nu op glad ijs daar je niet het hele verhaal erachter weet.

7. tonboy

Het verhaal stond toch op het forum, of heb ik wat gemist ?

8. ommie b2

ommie b2 Nieuw Donateur 2016

Onze auto is afgekeurd bij de VOD op de koplampen. Hij is toen bij Ralph geweest en vervolgens goedgekeurd. Dus, ik weet niet waar jij het over hebt. Ik denk voor het overige dat iedereen, inclusief Pieter, mijn reactie wel begrepen heeft.

Yvonne

9. tonboy

Ok, dan zal ik het verkeerd gelezen hebben, denk ik, sorry Yvonne
    Las alleen op geloof ik 28 augustus de auto afgekeurd was vanwege niet alleen zijn koplampen, maar ook de roestige remleidingen en .. een lekkende uitlaat.

10. PieterK

Ik zag die knipoog toch staan ;)

11. Berry

Berry Nieuw

Whawhaa gaat lekkerrrrrrr hier

12. ommie b2

ommie b2 Nieuw Donateur 2016

Klopt Ton, alleen bleek er met de remleidingen niets mis en met de uitlaat evenmin.

En nu weer over tot de orde van de dag graag

13. Ralph

Zoek je mij? hier ben ik, de auto is na bezoek bij mij wel goed gekeurd. De dingen die door de VOD waren afgekeurd zijn opgelost en gerepareerd door mij. Ga voor de rest niet door op deze manier van uitspraken doen.

14. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Niets mis met dingen láten doen. Afstelling is bij een V6 best een belangrijk detail.

Laten doen door iemand met ervaring, zoals door die grommende Amsterdammert hierboven. _O-

15. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

hier bij mijn garage in venlo distrie compleet uitgevoerd en met nieuwe olie, filters en bougies 600.00 euro incl btw in juli laten uitvoeren is natuurlijk ook veel geld maar acceptabel en hij is net zo n wizzkid als Ralph alleen dan op zijn limburgs :Y

16. PieterK

Olie, filters en aanverwanten dat doe ik allemaal zelf en dat hoeft in September pas weer te gebeuren. Gaat mij gewoon specifiek om de riem, waterpomp en de rest wat er bij komt kijken. Bij mijn vorige heb ik het wel zelf gedaan, dat was een 4 pitter.

17. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Ralph heeft mijn V 6 van een nieuw bandje voorzien en zonder de man nog ijdeler te maken: in een woord geweldig snel vakkundig en een prijs die ik heel verrassend vond. Ik heb veel respect voor de man (een Amsterdammer hé) en heel veel vertrouwen in zijn kennis en kunde.
    Kom niet aan de dokter mannen! Hij weet echt waar die over praat.

Gr Rob vK

Overigens niets ten na dele van ander mannen die mij ook goed en vakkundig geholpen heen, ik noem geen namen, maar ze weten het wel.

18. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Ga ik mij in de discussie mengen, hoe handig is dat?

Gr Rob vK

19. hahahahaha d:)b

Grt. Hans

20. warhamstr

warhamstr Nieuw

Gasten en dame, wtf!! Iemand gaat voor de vette fun bij een VOD vragen wat een nieuwe riem om z'n 2.5 eventueel zou moeten kosten, en iedereen verliest zijn verstand meteen? Waar is dit goed voor??

Lekker kappen, degenen die het zelf willen doen hebben groot gelijk, en de genen die willen besparen komen uit bij Ralph. Lijkt me niet echt een aanleiding om die of gene zwart te gaan maken.

We rijden hier tenslotte allemaal een economisch totaal onaantrekkelijk pakhuis.

Om even op de topictitel te antwoorden;

Ben net terug uit het prachtige Tilburg. Even twee koplampen van eigenaar gewisseld. toch wel,balen dat mijn spiegel niet in je Omega paste Joep :( En even getankt wantja, had er natuurlijk alweer 300km opzitten sinds vorige tankstop. :')

Ja sorry Berry, zulke zooi bekijk ik liever even voor de aankoop ;)

Deel Deze Pagina