Nieuwe hoedenplank + zonnenrollo

Discussie in 'Achteraf toegevoegde originele opties' gestart door Sjors-V6, 9 jul 2012.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Het merendeel aan onderdelen voor de A Omega zijn NLS helaas.. maar als je goed zoekt en de mensen om je heen een beetje willen mee werken, is er nog aan een hele hoop te komen !

In dit draadje beschrijf ik een deel naar perfectie(in de zin van een verse niet verkleurde hoedenplank) en een extra zeldzame optie in de A Omega, een zonnenrollo ! Standaard geweest in de Lotus Omega, en B Senator 24V maar ook als optie op de Opel Omega A geleverd, nog niet elektrisch zoals in de Omega B, maar wel net zo netjes in de hoedenplank verwerkt !

De hoedenplank heeft o.a. trim code 215, en dat is de passende kleur voor mijn interieur, erg belangrijk, Opel heeft veel tinten interieurs geleverd destijds.

Ganz Neu, plastic ligt eronder *;

Sleuf t.b.v. de rollo

op de voorgrond de standaard hoedenplank, en op de achtergrond de hoedenplank geschikt voor zonnenrollo, tevens ook de verkleuring te zien ondanks dat deze auto een garage leven heeft gehad (en nog steeds heeft)

eindresultaat hoedenplank met rollo ingerold

Ook wat dankjes naar Ruud en Jacco, die erbij waren en mij even geholpen hebben, het is prima te doen in je eentje maar extra hulp is natuurlijk nooit weg ! en zeer gewaardeerd ;)

De rollo trek je uit en haak je in 2 beugels, welke weg klappen als je de rollo niet gebruikt, leuk systeem :)

De rollo komt zelf uit een B Senator, en daarvan ook de lijst mee genomen zodat ik de gaten voor de haakjes netjes kon overmaken.

Klaar en ingebouwd:

En dichttrekken d:)b

Sjors

2. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Leuke en nuttige mod. Ziet er meteen een stuk sjieker uit. :)

3. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Idd Jacco ! en ik vind het gewoon erg prettig rijden met een rolgordijn achter de achteruit !

4. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Had ik ook in mijn A, het geeft echt een toegevoegde waarde.
    Het staat mooi, en de motor van deze rollo zal ook geen elektrische problemen geven >:)

Gewoon omhooglaten staat erg netjes! d:)b

5. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Mooi mooi mooi! :)

6. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

@ Sjors d:)b , ziet er mooi uit.

7. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

gave mod ik wist niet dat je ze toen al had 8)

8. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Deel Deze Pagina