kan dit zomaar?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bosshawg, 12 jan 2013.

1. Bosshawg

Bosshawg Nieuw Donateur 2016

gister avond de schrik van mn leven gehad...
    ging even iemand ophalen met de omega en omdat het nogal koud was buiten dacht ik: laat ik maar weer eens de stoel verwarming aanzetten!
    Nog geen 2 minuten later: .....hmm branderig plastic lucht in de wagen. Ik eerst neus voor de ventilatieroosters...maar was zeker geen koelvloeistoflucht.
    Voel ik aan de stoel naast me die ik even liet warm worden voor de persoon die ik ging ophalen: Staat gewoon mn stoel in de hens :N :S -O-
    gelijk met de verwarming uitgedaan en met mn handen de smeulende plek in de stoel uit lopen drukken.
    nu zit er dus een flink gat in de rug leuning, onderaan waar het samen komt met de zitting. -O-

Dit mag toch niet zomaar gebeuren? levensgevaarlijk!!!
    iemand dit eerder meegemaakt?

Gr.

2. henri

henri Nieuw

dat komt wel veel vaker voor met allerlei merken auto's

3. richard66

richard66 Nieuw

Lijkt mijn ook niet normaal , maar zit er wel de goede zekkering in voor de stoelverwarming ?

Die zou er normaal toch door moeten slaan.

Gr, Richard :b

4. Berry

Berry Nieuw

Jahoor heb er genoeg gesloopt met brandgaten ...

5. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

De stoelen van de Omega staan er wel om bekend dat ze kapot gaan op een bepaalde plek. Het draadje breekt dan en dan doet de stoelverwarming het niet meer. Hier op het forum staat ergens een heel goed stuk over het herstellen van die stoelverwarmingsmatjes.

Wel lekker genaaid, gaatje in je bekleding! Gelukkig kwam je er op tijd achter. :Y

6. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

opgeven aan de verzekering kun je allicht proberen onder de noemer sigaretten peuk

7. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Als je zwart leer hebt dan heb ik nog wel een mooie rugleuning leren bekleding voor je.

8. Bosshawg

heb even de zekering gecheckt..die was gewoon goed.
    Het was nog stoffen bekleding dus het plan om naar leer om te bouwen zal dus uitgevoerd moeten worden...momenteel alleen te druk om me hier mee bezig te houden.
    Het liefst wil ik naar wit/creme leder. dus mocht iemand dit voor een sedan tegenkomen voor een leuke prijs dan hoor ik dit graag!

9. Willem70

Willem70 Nieuw

Ff Berry contacten die komt nog wel eens iets tegen :)

10. Berry

Berry Nieuw

Nee ik heb helaas op dit moment geen crème voor een sedan,maar wat niet is kan zo weer komen ;)

11. Bosshawg

Had inderdaad je tekoop berichten al even door gespit maar kwam niets tegen..
    mocht je iets tegenkomen hoor ik het wel! d:)b
    bvd!

12. Berry

Berry Nieuw

Ik heb waarschijnlijk nog wel een zwart lederen interieur van een 99 met stoelverwarming maar geen Memory
    Gr b

Deel Deze Pagina