jmmr weer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bosshawg, 13 aug 2012.

1. Bosshawg

Bosshawg Nieuw Donateur 2016

ben ik gister onderweg op de n247 en moet op een gegeven moment afremmen voor een stoplicht, klappen dr ineens 2 oudjes achter met een dewoej nexia bij mij achter in }:) }:)
    helaas geen sleurhaak dr meer op dus die pakte was lak rechts achter, klepje van sleepoog en ook de nummerplaat mee :S. vanmorge even langs CARe autoschade voor een indicatie, minimaal 750eu schade..lekker d:)b 7(8)7 :h

de nexia van het stel lag voor aardig in puin, maarja ik moest naar een bruiloft dus snel gegevens uitgewisseld en snel weer doorgereden.

beetje jammer weer dit soort geintjes, in elk geval blij dat het bij mij meevalt en dat zij hoe dan ook aansprakelijk zijn.

Gr. Robbert

2. IN2thaDO

IN2thaDO Nieuw Donateur 2016

Klote man! Gelukkig niet al teveel schade en et feit dat je inderdaad zelf niet verantwoordelijk bent!

Succes kerel! Doe d'r maar weer vertroetelen ;)

3. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Is het wel zeker dat je MV6 niet krom is?? Aanrijdingen kunnen rare klappen geven, hoe hard of zacht de klap ook is..

Heb jij ook geen nek of rug klachten? Wel mee uitkijken.

Gr Colin

4. Petra

Petra Nieuw

Hé gatsie, balen zeg!

5. Slurpy

Slurpy Nieuw

Best effe de kofferbakmat lichten.
    De koffervloer is meestal een goede indicator van eventuele ernstigere schade.

6. Bosshawg

zelf geen klachten hoor, valt allemaal mee.

tnx voor de goede tips, ga zo eens even in de kofferbak duiken! nog specifieke punten waar ik extra naar moet kijken?

Gr.

7. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Kijken of je achterraam geen scheurtjes heeft ;)

Gr Colin

8. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Mooi balen zeg, succes met de afhandeling.

9. Bosshawg

nou net weer even wezen kijken, plastic deel van de kofferbak rand er afgeschroefd...nix raars te zien, links en recht voelen gelijk nix krom ofzo.
    krijg alleen de cdwisselaar niet meer open :S speelt wel weer na wat moeilijk doen maar komt er niet meer uit dus dat word letterlijk na een tijdje het zelfde liedje.

ennuh tnx colin

10. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Nou, das ook lekker zeg... Heb je de Omega net weer zoals je haar wilt hebben, krijg je zoiets... :(

11. Tinuske

Tinuske Nieuw

Altijd vervelend zoiets. Zeker als je geen schuld heb.

12. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Ik hoop voor je dat dit weer goed opgelost word, Nooit leuk zulke geintjes. :N

13. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Da's flink balen, Robbert.
    Heeft jouw verzekeringsagent al gereageerd?
    Ik hoop op een voorspoedige afwikkeling en dat jouw Omi er snel weer strak bij mag staan :Y

14. Bosshawg

@ metal, jah die gaf aan, omdat schuld niet bij mij ligt, dat alles via verzekering van tegenpartij gaat...zou evt rechtsbijstand kunnen inschakelen maar lijkt me niet nodig omdat er tot op heden gewoon meegewerkt word.

maaruh gister met een rondje rijden kwam ik er achter dat mij cd wisselaar (zit in dat vakje achterin de kofferbak) nog wel speelt maar dr niet meer uitkomt:S denk dat ie een oplawaai heeft gehad. wat ik ook doe hij zit vast:S
    iemand hier tips voor? zoiets is ook te claimen lijkt me? het heeft immers altijd gewerkt...

gr.

15. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Gewoon bij de schade opvoeren. Voor die tijd heeft het toch altijd gewerkt.

16. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Donders man ! balen dit ! hoop op een goede afwikkeling :/

Deel Deze Pagina