interieur

Discussie in 'Reageer Topique' gestart door Bosshawg, 21 aug 2012.

1. Bosshawg

Bosshawg Nieuw Donateur 2016

*O* ziet er goed uit hoor johnny, vind dat b1 interieur en metname de deurpanelen erg dik! d:)b
    zou zelf graaaag dat crème witte dr in hebben!

2. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

ziet er niet uit moet je zeggen, dat jong krijgt niet eens een deurpaneel eraf.
    en moet daarom ook zijn voertuig inleveren bij mij samen met de bumper. :)
    zeik de johnny dag af is begonnen }) je heb mazzel nog 4 uur daarna gaan we weer lief doen tegen elkaar.

3. IN2thaDO

IN2thaDO Nieuw Donateur 2016

Hahahaha is niet erg.... ik weet dat je mentale gesteldheid af en toe storing heeft :*)

4. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

eerlijk is eerlijk hij word erg mooi!
    en voor storingen heb ik de diagun met de tech 2 software.
    maar welke idioot geeft in z'n korte tijd zoveel geld uit en is werkelijk gestoord?

5. Bosshawg

Bosshawg Nieuw Donateur 2016

_O- heerlijk dit Ralph! maar wordt inderdaad een gave wagen!!
    dat chroom vind ik ook wel stoer alleen zou ik zelf er niet zo gauw op doen denk ik.

6. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

gliptone

moet je er voor hebben john werk perfect ;)

ps ziet er goed uit "bring back old memory's"

7. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Leuke en mooie upgrade. :)

8. IN2thaDO

Bedankt mannen! Ben er blij mee, morgen dat spul maar even scoren dan :)

9. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ik ben er ook zo een moet ik zeggen, het gaat allemaal erg hard haha! :p Maarja, de liefde voor m'n ride gaat niet zomaar ergens over, dat zit diep! :Y

Dat interieur moet ik morgen echt even inspecteren! En respect hoor voor het zelf plaatsen ervan. _/-\o_
    Ziet er strak uit man! :) Er stond laatst op marktplaats wel iets van beige interieur voor een B1 uit een sedan. Had ik het toen maar gepost man... :(

Desalniettemin ziet dit er ook zeer mooi uit. :Y

En geen duppie is teveel voor onze Omega's! :*)

10. IN2thaDO

Haha nou.... ;) ik heb er een goeie deal aan gehad, anders had ik er nog even mee gewacht hoor. Maar ja stond wel op het verlanglijstje dus eind goed al goed.

Dan ben ik voorlopig wel weer even klaar met de grote uitgaves! Vind het hartstikke leuk en in rap tempo e.e.a. Gefixed, maar ook omdat ik zoveel op de weg zit. Anders had ik waarschijnlijk wel iets kalmer aan gedaan!

Alhoewel.... misschien ook wel niet hahaha!

In ieder geval ben ik blij met m'n Omega en ben blij dat ik hier ben terechtgekomen voor alle tips, trucs, goedkope onderdelen, onderhoud en slap geouwehoer :)

Blijft toch een plezier om te lezen dat er hier zoveel man zijn met de ene mod na de andere en prachtige bolides hebben rondrijden!

Deel Deze Pagina