Icebrain's B1

Discussie in 'Icebrain zijn B1' gestart door Icebrain, 1 nov 2012.

1. Icebrain

Icebrain Nieuw

En dan beslis je op een zaterdag dat dit een opvolger word voor de E39T..........................:}

Opel Omega 2.0i CD Aut

Bouwjaar
    1996
    Kilometerstand
    107.000 km
    Land van herkomst
    Nederland
    Carrosseriekleur
    Magicgrau Mineraleffekt Z 144
    Interieur
    Velours grijs/zwart
    Transmissie
    Automaat (4)

En waarin de volgende opties zitten;

automatische klimatronic
    airbags
    lichtmetalen velgen
    Opel radio/cassette

automaat
    ABS
    trekhaak
    getint glas

elektrische ramen
    velours interieur
    metallic lak

centrale vergrendeling
    boordcomputer
    stuurbekrachtiging

Die staat dus v/d week bij Icebrain voor de deur................

En zo begon het feitelijk, na 2 Funfers te hebben gehad, een E34 520i Sedan en een E39T 523i, werd het tijd voor een ander de E39 was feitelijk maar 2 weken per jaar echt in gebruik en samen met wat andere dingen werd besloten dat die weg moest
    Om een lange verhaal kort te maken komt deze Omega weg bij diegene waar ik mijn E34 kocht.
    In die periode had hij de Omega al staan maar was zelf te verknocht aan de E34 dus nee, maar nu kon ik er niet om heen ik moest en zou erin hebben gereden anders sloeg ik mijzelf voor mijn kop
    Zo gezegd zo gedaan en jawel wat een verrassende auto, heerlijk......... :Y ook op het thuisfront werd de Omega positief bevonden dus stond niets in de weg voor de aankoop en dus staat hij sinds geruime tijd voor de deur............... d:)b
    Alhoewel ik zeer blij ben met de Omega is er toch alweer het een en ander aan gemodificeerd....................... :Y
    Ik kan het niet laten hoewel ik mijn vrouw heb beloofd het niet te doen.................RIGHT.... :Y
    Dus heb ik het Houtdecorsetje van Jacco gekocht (het was wel een beetje kaal zonder) en moest er een CDR500 komen (die er dus is) en moet ik mij eigenlijk inhouden anders dan......................... _O-

Deel Deze Pagina