Hoofdsteunen achter

Discussie in 'Icebrain zijn B1' gestart door Icebrain, 1 nov 2012.

1. Icebrain

Icebrain Nieuw

Onvermijdelijk toen ik de Omega kocht was het gebrek aan Hoofdsteunen achter dus daar schreeuwde die om en mij kennende geef ik daar graag aan toe.
    Maarja er zijn er honderdduizenden van verkocht er rijden er nog genoeg rond (denk ik) dus die moeten wel te vinden zijn, heb ik mij daarin vergist zeg van Friesland tot Limburg bij elke aanbieder gevraagd maar altijd;Nee helaas succes met de zoektocht.
    Tot ik ze gisteren vond in Good old Amsterdam op de sloop, hij had er zelfs 3 staan mijn god ben ik daar een maand voor bezig geweest.................:D
    Aldus geschiedde en heb ik ze vanmiddag gemonteerd dus hieronder de montage foto's................

2. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zonder die hoofdsteunen is het inderdaad maar een beetje kaal achterin. Goede aanpassing. d:)b

3. Icebrain

Icebrain Nieuw

En dan komen voorin nog DVD Hoofdsteunen te zitten............................ :)

4. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Netjes Hans d:)b

5. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Och ja idd, zónder hoofdsteunen vind ik echt vreselijk.. zelfs in mijn Corsa heb ik ze ! (af fabriek) en anders ha dik ze er zelf ingezet _O- leuke upgrade !

*zeik modus aan*
    Maar eigenlijk zijn het de verkeerde hoofdsteunen, ik weet dat bij jouw type bekleding (GL) het oude type hoofdsteunen horen (met gat)

Of heb je ze voor de vóór zetels ook mee genomen ? :)
    *zeik modus uit*

EDIT: Je hebt hoesjes om je hofdsteunen gedaan :w

Groet,
    Sjors

6. Icebrain

Icebrain Nieuw

Sjors, zeiken mag hoor...... ;) ik heb idd hoofdsteunen van een ander model achterin zitten, dat komt meer omdat die krengen niet te krijgen zijn (zie inleiding) en ik deze een stuk sierlijker vind.
    Daarbij worden de hoofdsteunen voorin vervangen door een DVD Hoofdsteun........................ :s

Deel Deze Pagina