Het doek is gevallen...

Discussie in 'De zwarte Irmscher' gestart door IJsblok, 11 jan 2015.

1. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ik ben benieuwd hoe dat van z'n plek komt. De Engelse politie heeft er járen mee gereden dus het zal wel vlotjes zijn. :s

2. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Stond ook bij mij in de planning, had het blok van Richard al gereserveerd eigenlijk. Probleem was dat ik het niet zelf kan en zo dus aardig wat geld kwijt zou zijn aan montage. En zo geschiedde.....

Gr. Paul

3. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Dank je Jacco, ik hoop ook dat het een beetje mee zal zitten. Misschien kan er dan wat geld opzij gezet worden voor een autootje erbij...Omega?? :D Maar dan voor de lol en voor naar m'n werk waar ik 10 min vandaan woon. En die 10min kunnen verdomd koud zijn op de scooter....

Gr. Paul

4. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zeg dat wel, zeker met dit soort dagen. Al zijn de eerste 10 minuten in de auto dan ook niet heel warm. _O-

5. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Die module ligt nog op de plank.

6. Berry

Berry Nieuw

Heb al jaren een 3.2 met handbak ik mijn station ...is helemaal niet snel ...en ik word moe van het schakelen :'( ...1 ding doet ie wel en dat is zuipen.<br /><br />-- 23 jan 2015 14:33 --<br /><br />Heb al jaren een 3.2 met handbak ik mijn station ...is helemaal niet snel ...en ik word moe van het schakelen :'( ...1 ding doet ie wel en dat is zuipen.

7. B-Buster

Hier ook.

8. richard66

richard66 Nieuw

Ik zet gewoon een straal kachel in de omega , en s,morgens de sterker in het stop kontakt en auto warm en ruiten schoon _O- _O- _O-

-- 23 jan 2015 16:17 --

Dan doet een ding wel snel en dat is zuipen _O- _O- _O- _O-<br /><br />-- 23 jan 2015 16:20 --<br /><br />
    Ja heren die module hoor ook niet op de plank maar in de Omega ;)

9. B-Buster

Mee bezig, Vega heeft al een mooi stukje werk geleverd door de bekabeling netjes in te bouwen. Tegen het eind van de winter doet hij het. _O-

10. lowflyer

lowflyer Nieuw

of je koopt een net exemplaar in duitsland met standverwarming en dan is het altijd lekker warm in je auto! :)

11. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

Begrijp echt het probleem niet, bij mijn verwarming merk ik al binnen de 3 km dat hij warmte afgeeft.
    Is maar een 2 liter, maar heb door de revisie natuurlijk een geheel schoon koelsysteem (in de motor). Daarnaast staat hij in een carport.
    Verwarming op recirculatiestand de eerste paar minuten scheelt ook enorm (zuigt hij geen koude buitenlucht aan).
    Ik zou toch eerst eens zorgen dat dat allemaal op orde is en dan pas aan een standverwarming denken.
    Maar ja, al die mods zijn natuurlijk leuker dan echt onderhoud plegen aan je Omega 8)7

12. lowflyer

lowflyer Nieuw

ja mijn verwarming doet het ook uitstekend, maar ik zou dan de standverwarming willen voor zodra je instapt het lekker aangenaam is en geen bevroren ruiten!

13. B-Buster

Check (B2) en bijna check (MV6).

14. Niels

Niels Nieuw

Echt heerlijk zo'n standverwarming!

Zit er bij mij af fabriek op!
    Dus mijn auto heeft dan nog nooit onderhoud gehad!

15. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

7(8)7 7(8)7 7(8)7

16. P.H.

P.H. Nieuw

En ik doe niet aan mods dus die van mij is d:)b onderhouden :w

Deel Deze Pagina