Het begin....

Discussie in 'Dennis zijn Omega-B2' gestart door Omega-B2, 18 jul 2010.

1. Omega-B2

Omega-B2 Nieuw

Deze week vrij weinig tijd gehad dus dit weekend zat er (relatief gezien) vrij veel vliegen op de auto en rotzooi op de velgen, omdat ik normaal gezien dit allemaal om de zoveel dagen bij houdt. Ben als de dood dat er rotzooi in de lak intrekt(vogelenpoep o.i.d.)en mijn lak beschadigd.

Weer eens goed op losgelaten, en het resultaat mag er weer wezen. Als je de boel iedere keer enkel hoeft te "onderhouden" boek je vrij snel een enorm goed resultaat. De keren dat je het volledige stappenplan doet ben je vrij lang bezig, maar bij de "onderhouds-was-beurtjes" boek je vrij snel subliem resultaat. Had vrij veel vliegen e.d. erop, en de lak voelde ook weer wat stroever aan. Na een goede wasbeurt met NXT, washmit en die droogdoek van Meguiars was het alweer een WERELD van verschil. De lak was weer glad, alsof hij nèt het complete stappenplan had gehad. Velgen gereinigd, ruiten van binnen en buiten gepoetst, uitgezogen, en begonnen aan de achterbank met de Gliptone producten(had voorheen enkel de voorstoelen gedaan om te kijken welk resultaat ik zou boeken), en toen waren we dus toch alweer ettelijke uren verder. De tijd vliegt ECHT als je zo bezig bent met de auto 7(8)7

Pics:

2. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Ziet er weer keurig uit d:)b . De tijd vliegt inderdaad snel om als je zo met de Omega bezig bent.

Groet,

Walter

3. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

True, ik ging om half 8 naar buiten om 'even' te wassen... en toen was het alweer half 10 voor ik binnen was. En dat zonder echt gekke dingen gedaan te hebben. :p

@ Dennis: ziet er weer mooi uit!

4. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ze ziet er weer strak en verzorgd uit, Dennis d:)b

Maar waarom zet je dit eigenlijk onder 'De Producten' en niet in jouw eigen showroom of in het draadje 'Wat heb je met/aan/op je Omega gedaan' ?

5. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Mooi hoor !!

6. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Weer zo'n Omega waar ik niet naast durft te staan :(

Ziet er prachtig uit man ;) d:)b

7. B-Buster

Voor jou is er wel een plekje onder een boom bij de komende meeting Aart. ;)

8. Omega-B2

Omega-B2 Nieuw

:+ Desnoods nemen we zo'n opblaasbare (palm) boom mee. Lijkt het toch net alsof al die rotzooi uit die boom komt, terwijl jij net al die moeite had gedaan om je auto mooi te krijgen. Hij was notabene mooier dan de rest allemaal tezamen! :')

Al sla je me dood..... Misschien omdat ik deze reactie wilde hebben?? (zeg ook maar wat, heb geen flauw idee...) 7(8)7

9. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Jij wil niet weten op wat voor een bomen wij de afgelopen meeting gestaan hebben!!!!
    (sjors heeft er nog nachtmerries van)

10. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Nou inderdaad :/ Ik heb diezelfde avond nog mijn hele Omega gewassen evenals forumlid Niels en zijn zusje.. wat een troep.. erg jammer, maar zoiets weet je van te voren ook niet !

11. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

[mod]Zo, ik heb het toch even afgesplitst van het 'Producten' -draadje... want het gaat hier echt niet meer over poets-producten.
    :w Ruud[/mod]

12. B-Buster

Niet verder vertellen Aart, maar ik was daar ook.

Deel Deze Pagina