Eindelijk de opel terug (14-9-'13)

Discussie in 'De Senator showroom van Geersch' gestart door Geersch, 10 nov 2013.

1. Geersch

Geersch Nieuw

Na een tijd geen fotos kunnen plaatsen omdat ik eens tijd nodig had om mn laptop op te ruimen eindelijk de tijd om foto's te maken..

Ik ging m 14-9-'13 weer ophalen en heb er inmiddels weer 5000 km mee gereden.. En weer elke km genoten 8)

Het eerste wat ik deed was de originele radio erin die ik in de tussentijd van een vriend heb gekregen, en wat stickertjes geplakt..

De week erna ben ik hem gaan inrijden en wilde het verbruik testen dus maar even naar familie van mn vriendin in Sarrebourg geweest..
    In Heerlen afgetankt. In de Ardennen 120 gereden, onderaan de bergen met 130 begonnen, nergens teruggevallen en de automaat bleef gewoon lekker in zn 4 op 2600 toeren. Binnendoor via Aubange 90 en 110 door de bergen, Frankrijk 110 en 130 op snelweg en over de Departementale van Metz naar Sarrebourg gewoon 90.. Terug precies het zelfde en weer afgetankt.. Kwam op 11,69 km / liter uit aan de pomp op 783 km.

Sarrebourg

Een paar weken later weer gegaan en maar even een weekend ervan gemaakt.. En wat door de Alsace gecruised

Even in Molsheim gekeken hoe ver t staat met mn Galibier :p

Bij de wijnboer in Dorlisheim

zomaar een foto

Terrasje pakken in Obernai

2. omegast

omegast Nieuw Donateur 2016

Kijk! Wat een schitterende foto's van een schitterende auto.
    echt Super gewoon d:)b
    hier wordt een mens nou vrolijk van op een regenachtige zondag.

3. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

mooi en helemaal origineel zelfs de wielen een echte klassieker

4. BrutalForce

BrutalForce Nieuw

wat een mooie senator!

lijkt wel of je 'm zo de showroom hebt uitgereden
    _/-\o_

Grt. Peet

5. Geersch

Geersch Nieuw

Bedankt voor de reacties :)

Vind de originele wielen ook super. Zit nu 225/55 op maar wil er 225/60 op.. Lekker oldskool ballon banden.. Liefste 235 maar das nergens te vinden :(

Nu zitten er Irmscher wielen op van de Omega A Evo 500.. Maar die originele schroef ik ook vaak genoeg om 8)

6. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Ziet er ook wel geweldig uit Kevin, wat een mooie machine en nog zuinig ook!!

Gr Rob vK

7. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Geweldig apparaat en hele leuke foto's. d:)b

Mooi dat je hem weer rijdend hebt.

8. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Zo mooi!!

9. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Erg mooi, zag er van de week nog 1 in champagne of zilvergrijs rijden in Woerden, zeldzaam geworden in het straatbeeld.

Gr. Paul

10. Geersch

Geersch Nieuw

Je ziet ze inderdaad nog maar heel weinig.. Veel jongeren kennen de Senator nieteens. Maar das wel een teken dat je iets aparts hebt :D

Paar weken terug nog even bij Mantzel geweest om hem af te laten stellen..

208 pk en 295 nm op de wielen en 252 pk op de krukas..
    Had alleen niet verwacht dat er zoveel pk's verloren gingen met die automaten.

ff voor ie de dyno opging

aan t werk

gisteren nog even een K&N filter gehaald

En zo nog wat foto's..

C30SE

Vandaag nog ff bij n maat langs geweest.. Mooi rijtje C20NE, X30XE en C30SE

11. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Mooie score! Leuk om te zien dat je revisiewerk zo zijn vruchten afgeworpen heeft. Had je ook een voormeting?

Je raakt inderdaad veel kwijt met een automaat. Dat verschil viel me meteen op toen Project X zijn 3.0 hart met handbak had en ik hem een keertje de sporen gaf. Duidelijk veel meer vermogen richting de wielen.

12. Geersch

Geersch Nieuw

Ja ik wist wel dat er verlies zou zijn maar 44 pk was meer dan ik dacht.. Maar ben toch tevreden want ik vind hem beresterk :D

Had geen voormeting helaas. Omdat de koppakking toen lek was leek me dat geen strak plan. En er zat toen een slechte automaat bak in. En die is weer vervangen.
    Maar hij blijft wel automaat want ik ben een cruiser hahah !

Ik heb wel plannen om de kapotte automaat te laten reviseren en versterken.
    Ik denk ook wel over een 5traps.. Maar ik weet niet hoe dat rijdt en of je dan ook nog dat lekkere ouderwetse automaat geluid hebt..
    Want wil hem ook niet te modern maken.. En het geluid telt daar ook in mee

13. remutr

remutr Nieuw

nette Senator zo zie je ze niet vaak meer

Deel Deze Pagina