"Done" list

Discussie in 'De Omega A2 Caravan' gestart door Sjors-V6, 5 dec 2010.

1. Xedrah

Xedrah Nieuw

Mooi werk! kWeet hoe leuk het is om zoiets samen helemaal naar wens te maken. Goed bezig!

2. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Vandaag heb ik mijn heuse Lotus Omega armsteun opgehaald vanmiddag ! ! dit project had ik al besproken voordat ik wist wat ik nu weet over mijn A Omega.. maakt niet uit ;)

Ik vind lederen armsteun van de Lotus Omega zo super mega kei vet :s die wilde ik ook in mijn A Omega, maar dit is nergens te koop, ook bij de dealer niet meer, en al wel wil ik niet weten wat dat kost.. toen ik een tijdje terug met Niels bij een eigenaar was (voor die B Senator 24V einddemper) welke zoveel Opel's heeft dat je er gewoon eng van word, waaronder 2 Lotussen 7(8)7 heb ik 2 duidelijke foto's van de armsteun gemaakt, daarmee ben ik naar een bekleder gegaan, deze wilde de uitdaging wel aangaan :) de armsteun is alleen Op de Lotus Omega geleverd, niet op een 'gewone' A, 3000, EVO 500 o.i.d..

Dit moest het worden:

Dit is 1 van de foto's welke ik zelf gemaakt had, deze en bovenstaande foto's had de bekleder waarvan hij mijn armsteuntje gemaakt heeft:

En dit is 'm dan !!

Echt super ! *O*

Groetjes,
    Sjors

3. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Wauw mooi man! :)

4. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ik heb het al in het 'eggie' mogen bewonderen.
    Dit is vakwerk hoor. Heeft die ledertoko mooi in elkaar gezet. :Y

5. B-Buster

Ik kom zo bekijken. :+

6. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Sjors, je gaat chauffeurs moeten inhuren om al dat opel-moois op de meet te krijgen...

7. Slurpy

Slurpy Nieuw

De armsteun past in ieder geval perfect bij een lekker belgisch biertje. :b :Y

8. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Hah ! voelt u zich geroepen ? 7(8)7

Mijn MV6 staat geschorst hé ! de Corsa is geen Omega, de Senator ook niet (en het moet mooi weer zijn anders rij ik daar niet mee) dus de A blijft over ;)

Welja ! goed hé _/-\o_

9. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Goh Sjors,

Netjes gemaakt die armsteun. Maar...doe eens gek en schaf je een complete Lotus Omega aan ;) . Ik heb hierbij alvast je onderschrift aangepast:

Opel Omega B1 X3.0XE MV6 - sedan - aut4 - benzine - Z200 - 1997 - pre-facelift

Opel Corsa B 1.6 16V GSI - H5 - 1994

Lotus Omega C36GET - Imperial Green - benzine - 1992

Opel Senator A2 3.0E CD - aut4 - Benzine - Z136 - 1985​
    Groet,

Walter

10. B-Buster

Ik denk dat die er nog weleens gaat komen in huize Sjors. :Y

11. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Hé Walter,

Whahah wow wat vet ! zal morgen als ik weer wakker word eens in de garage kijken B) :z 8)7 dat zou toch vet zijn zeg !!

Staat wel goed dat onderschrift !! :s :*)<br /><br />-- za 16 apr, 2011 - 7:36 am --<br /><br />Even een cros post van mijn afscheidsrit, Mijn A Omega 2.6 reihensechser

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NXYo1A5buvI[/youtube]

Ik was diep onder de indruk !

Deel Deze Pagina