De mattenset

Discussie in 'De blauwe 3 liter' gestart door IJsblok, 16 sep 2013.

1. IJsblok

IJsblok Nieuw Donateur 2016

Ik had op zich nette matjes gekregen van het bedrijf waar ik de Omega gekocht had, maar na een tijdje was hier weinig meer van over, de onderkant kwamen korrels vanaf en de matten waren zwart, en de rest van de auto beige/bruin. Hier moest iets anders voor komen. Iets dat langer meeging en kwalitatief beter was dan de huidige mattenset.
    Op de meeting in Nijmegen had ik het met Jacco en Sjors hierover gehad en Jacco liet mij een paar kleurenstaaltjes zien van matten die hij had aangeschaft. 1 van deze matchte erg mooi met de rest van de bekleding op de vloer. Dit was te bestellen op http://www.automatten4you.nl inclusief eigen tekst of sjabloon.
    Dit duurde best een aantal weken door drukte bij het bedrijf maar dat was het wachten wel waard.
    Zo was het geworden.
    Sorry, de stoelen en de rest moest nog schoongemaakt worden, dat werd dus de volgende klus.

Gr. Paul

2. rob

rob Nieuw Donateur 2016

Ik heb ze ook binnen gehad paar weken geleden, met ook die gaatjes om te bevestigen had er apart over gemaild om de goede bevertiging erbij te krijgen
    nu heb ik gaatjes en niet de goede dopjes.
    ben nu al weken aan het mailen en krijg of geen antwoord of een of andere smoes.
    bellen lukt ook niet dan krijg je een antwoordapparaat.
    IEMAND OOK ZO'N ERVARING
    rob

3. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Ik heb niet die ervaring met die matten, maar om juist dat probleem te voorkomen heb ik juist de matten zonder gaatjes
    besteld.
    De juiste positie bepaal ik dan zelf en gebruik daarvoor gewoon de "oude" bevestinging dopjes.
    Vervelend dat dit voor jou zou moet lopen.

4. IJsblok

Ja ik had toen ook gebeld en kreeg wel iemand aan de lijn, die zou het uitzoeken met die dopjes. Niks meer gehoord ervan. Moest eigenlijk nog steeds eens wat zoeken voor die gaatjes maar is er niet van gekomen.

Gr. Paul

5. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Heb je geen oude aansluiting dan en eventueel de oude dopjes?

6. IJsblok

Ik heb er helemaal geen aansluiting in zitten, in m'n nieuwe Omega wel.
    Jij wel Rob??

Gr. Paul

7. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

Dopjes zijn nog gewoon te krijgen bij de vod paul

8. IJsblok

Ja ok, maar niet in beige neem ik aan, dan zie ik liever 2 kleine gaatjes dan 2 zwarte doppen eigenlijk.
    En bij de zwarte komen met de tijd ook nog wel mooie matten in en daar maak ik zelf de gaatjes op de goede plaats.

Gr. Paul

9. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Dan bestel je een setje beige dopjes zoals deze: klik.

10. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Of gewoon bij de dealer

11. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Daar is het bovenste Beige deel NLS vertelden ze mij vorig jaar. Dat zie ik ook staan op je screenshot.

12. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Voor beige wel ja, helaas, dan via eBay.

13. IJsblok

Nou ja ach, ik zal het doorgeven aan de toekomstige eigenaar. Maar ik had liever geen gaatjes gehad, schuiven doen ze toch bijna niet.

Gr. Paul

Deel Deze Pagina