Échte Cadillac Catera !

Discussie in 'De Cadillac Catera' gestart door Sjors-V6, 1 apr 2012.

1. Andrew

Andrew Nieuw Donateur 2016

_O-

2. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Wat denk je zelf Sjors-V6 en dat op 1 april. _O- _O-

Ik was in een vroeg stadium al op de hoogte van de nieuwe aanwinst en gelijk kwamen de vragen, hoe zit hoe zit dat, waarom zit dat zo en niet andersom. Kan je even in de boeken kijken.......

Uiteindelijk de nieuwe aanwinst in Tiel gezien en ik moet zeggen dat het een pracht exemplaar is, op een aantal snufjes ben ik wel jaloers die zouden in de Omega niet misstaan.

De wereld trok aan Sjors-V6 Voorbij toen met zijn neus in deze boeken zat, geen idee meer van tijd. Had bijna moeten vragen of hij het licht uit wilde doen als die naar huis ging. _O-

Ondanks alles was het toch gezellig, zeker met een Catera voor de deur.

3. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Per toeval was ik vrijdag in de buurt bij Vega, moest twee uur later in Nieuwkoop zijn. Opzich wel tijd genoeg, maar Peter zou met een half uurtje komen, ik denk word dan niks, maar uiteindelijk toch even gestopt.
    Wat dus heel goed uit kwam :Y :Y

Opeens kwam een superstrakke zwart PIMP limo met daglampen en chrome wielen de hoek om zeilen :eek:

Ik dacht eerst heeft Sjors de MV6 weer veranderd, maar goed het kenteken is 1997, ik dacht nog hij heeft zeker een afdanker op MP gekocht en getransormeerd _O-
    Maar het bleek een echte.

Heel gaaf verhaal erbij! Ondanks tegenvaller met je Crossa heb je hier zeker geluk mee d:)b
    Goed dat jij 'm heb en hij niet bij een Tokkie-handel staat, zeker gezien de prijs die je ervoor betaald heb d:)b

Strakke foto's zeg ! Heb je er nog meer met de MV6 erbij??

De opletters herkennen de stoeptegels inmiddels wel,

Mooi voor elkaar Sjors !! d:)b d:)b

Gr Colin

4. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ha ! thanks Hugo :s

Gelukkig _/-\o_ thanks Ruud

Laat er nu geen sloot bij de aankomende meeting in de buurt zitten _O-

:)

Whahah die komt er aan ! wij als mods zijn nog even aan het plannen, maar op korte termijn komt er een OOP meeting ;)

Whahahah _O- _O- 7(8)7

Ja dat denk ik wel.. ach hoort er maar bij hé :)

Gewoon zelf doen man ! het resultaat werkt zo motiverend _/-\o_

Die prop kan uit je mond Andrew _O-

We hebben s'avonds nog wel gelachen toen jij weg was, hé dacht dat je je grille weer terug gezet had _O- het koste wel moeite je te overtuigen zeg !! ook niet zo gek met al die verhalen hier op het forum :s

Die zal ik nog even maken ! da's een goeie !

ja dat vond ik niet leuk.. ouwe *****huis _O-

Dankje maurice ;) ben je niet eens toe aan een andere uitdaging ? op een vrachtvliegtuig tussen the US en NL _O-

Dankje René ook voor de kei vette foto's ! die zin donders mooi gelukt :*)

Hi Henri,

Oh vet man !! welke kleur ? Champagne ?

Je komt eerdaags toch weer eens langs voor wat onderdelen, dan bewonder je maar even, of op de aankomende meeting ! :)

Dankje !

Tja de een vind het vreselijk, de ander gaaf, ik kan het wel waarderen allemaal :)

_O- _O- Prachtig Vega 7(8)7 zelfs je zoontje vroeg wat ik aan het doen was toen ik 10 minuten naar het zelfde schema keek 8)7

Was erg gezellig ! kom wel weer eens wat liters koffie drinken :Z

Vega was het zo zat, kan je even voor mij dat schema.. kan je even dit schema.. hier neem die boeken maar mee kan je het zelf uitzoeken _O-

Maar dat Bose systeem komt er, en gaat werken :)

Misschien moet je maar een BCM kopen voor je Omega ? :s

Groetjes,
    Sjors

5. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Wat een mooie bak man en wat is die al opgeknapt zeg na een dap beurt. :9~ :9~

6. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Inderdaad helemaal vergeten te melden dat Colin er ook was.
    Dat is die niet gaan halen, er was te gezellig.

Moet zo onderhand wel.

7. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Tjaaa, ik weet het niet man... :p Toendertijd heb je ons ook al goed gefopt natuurlijk, en dus komt dit (juist op 1 april...) wel erg toevallig uit allemaal. Ik kan natuurlijk het een en ander gaan na-checken want mijn Omega is altijd bij Vriens in Breda in onderhoud geweest, en zelf woon ik in Tilburg dus die dealer aldaar is zo gebeld natuurlijk haha! :p Ik moet die Catera gewoon samen met jouw MV6 in 1 keer zien, dan kan ik er niet meer omheen, maar je snapt mijn twijfels wel toch? :p

Heb je trouwens ook een foto van het motorblok? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet! :)

Trouwens een enorm vette bak zeg, of het nou een omgebouwde Omega is of een echte Catera, prachtig is ie! :) ;)

Goed voor mekaar kerel!

8. Colinh

Gezien de 120 km/h begrenser heb ik het net niet gered, maar ze waren daar aan het bier dus ik had nog om 5 uur aan kunnen komen 8)7

@ Joep,

Gr Colin

9. Sjors,

Echt iets voor jou !
    Ik hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven. :9~ (ben ik ook eigenlijk niet bang voor hahaha)

@ Collin,

Het kenteken is nog steeds zichtbaar, je bent er nog 1 vergeten.

10. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Hahahaha helemaal gelijk _O-

11. Tinuske

Tinuske Nieuw

Congratz met de aankoop! Veel plezier ermee!

12. Niels

Niels Nieuw

Jullie kunnen nu allemaal wel stoer gaan zitten praten van ik had hem al gezien enz enz. :X ........

Maar ik heb er lekker al in gereden!! :p :p :*) En rijden doet hij super!

Super mooie Catera Sjors, ik ben blij dat hij bij jouw terecht is gekomen, je verdient hem, en je
    Catera verdient jouw! :Y

Heel veel plezier ermee, maar dat komt zeker goed! (interieur lekker origineel laten! kei mooi zo :9 )

Groetjes,

Niels

13. henri

henri Nieuw

Hi Henri,

Oh vet man !! welke kleur ? Champagne ?

Je komt eerdaags toch weer eens langs voor wat onderdelen, dan bewonder je maar even, of op de aankomende meeting !

jah is een champange kleur klopt k had ooit t kenteken ergens opgeschreven dan had ik ook kunne kijken waar hij tenaamgesteld is maar ben t papiertje ergens kwijt geraakt

k kom ter zijner tijd wel weer die kant op dan wil k de caddie graag een keer zien .... als je trouwens nog een reserve kofferdeksel zoekt dan weet ik er nog wel eentje voor je .......................

14. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Ha Sjors,

Machtig wat een verhaal zeg d:)b . Ik vind dit echt "kei"gaaf. Een paar weken geleden kwam ik in Tiel langs rijden om wat foto's van overgebleven MV6 onderdelen te maken en daar stond de Catera buiten in de zon. Ik dacht eerst; nee hé, heeft hij die MV6 van hem nu weer omgebouwd (maar dan was het nu wel erg verregaand gedaan, tot aan het hele interieur toe). Nog eens goed naar die auto kijken en daarbij viel mij de glunderende Sjors ernaast wel erg op. Tsja, toen was het mij wel duidelijk.

Kerel, van harte gefeliciteerd. De Catera had geen beter nieuwe eigenaar kunnen wensen.

Groet,

Walter

15. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Sjors als nog van harte *O* met je nieuwe aan winst ,

het is wel heel vroeg 5 December bij jouw d:)b

16. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Haha thanks allemaal ! *O*

Dat word nog lastig met de aankomende meeting in aanzicht..

17. Colinh

Dan neem je toch die BE trailer van je werk mee 8)

Gr Colin

18. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Whahah LOL ! _O- dan kan ik ze er wel beide op zetten ja ! d:)b

19. henri

henri Nieuw

ik heb toch geen trend gezet door ommi's op de trailer mee te nemen?? :) :) :) :)

20. Electrodelic

Electrodelic Nieuw

Verry nice man! d:)b
    Het enige waar ik persoonlijk niet zo voor ben zijn de chrome velgen maar dat is kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten zoals men zegt. ;)
    Er is duidelijk veel werk in gestoken en het resultaat mag er zeker wezen, echt mooie wagen :Y

Deel Deze Pagina