Van DIT naar MID

Discussie in 'Janneman's garage' gestart door Janneman, 19 mrt 2012.

1. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Omdat er een andere radio bij mij in zit had ik nooit echt over een ander display nagedacht, Vega daar in tegen weer wel natuurlijk.
    Een paar weken geleden stuurde hij me een bericht met "heb een cadeautje voor je", ik nadenken met wat zou het zijn maar daar kwam ik niet uit.
    Onder een praatje kwam hij met een MID aan ...... ik dacht dat echt weer wat voor Peter.

Vorige week heb ik de displays even verwisseld en moet zeggen dat ik er wel content mee ben. :Y

Peter thanx. d:)b

2. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Van TID naar MID in dit geval. :p

Ik vond je TID eigenlijk mooier staan, die ziet er ondanks z'n formaat wat moderner uit.

3. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Jan het ziet er wel netjes uit zo (display vullend)

4. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Dát is absoluut géén TID !! :X Dat was een GID ! zijn wel 2 soorten, Used with Telephone en Used with Navigation.

TID (Triple Info Display)

Je hebt gewoon je strakke fijn gepixelde display verruild voor een senioren display zodat de mensen naast je in de file kunnen zien, welke radio zender jij hebt opstaan _O-

Groetss,
    Sjors

5. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

*Proest* _O-

6. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

OEPS das vragen om problemen Sjors >:)

7. Slurpy

Slurpy Nieuw

Let je wel een beetje op wie je senioren noemt of ik zal me eens komen moeien aan de andere kant van de grens. ;)

8. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Ik benoem niemand in private hé ! voelt gij zich aangesproken _O- _O-

De Vectra B ben ik vaker tegen gekomen met een MID op de weg, kon bij het voorbijgaan altijd zien wat er stond, of de Buitentemp. 8)7

Deel Deze Pagina