rijervaring opel frontera

Discussie in 'Algemeen' gestart door lowflyer, 20 dec 2015.

1. lowflyer

lowflyer Nieuw

Heeft iemand hier ervaring met een Opel frontera?
    Ik ben namelijk aan het denken om er misschien eentje aan te schaffen als lichte vracht.

Alle meningen zijn welkom.

Alvast bedankt :b

2. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

3. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

4. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Hou er rekening mee dat de onderdelen ervan duur en schaars zijn.

5. lowflyer

lowflyer Nieuw

Hoezo schaars er zijn er toch nog genoeg van? en duur? Wat zijn de originele onderdelen van een omega dan? _O-

6. jacques

jacques Nieuw Donateur 2016

volgens mij had henry ook een frontera

7. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Nog duurder en nog schaarser. :Y

8. lowflyer

lowflyer Nieuw

Das niet goed, maar heb juist met een vriend van mij overlegt en deze werkt al 12 jaar in een Opel garage en zegt dat er betere opties zijn dan een frontera. ook omwille van de dure onderdelen en eigenlijk niet zo'n goede motoren op de 3.2 na.

9. henri

henri Nieuw

valt opzich best mee remklauwen kosten iets van 100 euro remblokken 60 euro bougies riemen filters ed zijn niet anders dan omega qua kosten en idd de 3.2 is een fijne motor ik heb inmiddels de 3de Frontera en qua onderhoud vindt ik ze niet echt duurder als omega's de andere onderdelen zal je moeten zoeken op de sloop ik kijk regelmatig even op internet rond en dan koop ik wel eens wat dingen op zelfs qua banden ed is het prima te doen de 17 inch michelins op de omega waren duurder dan de 20'' inch pirelli's op de Frontera de merkbanden 16 inch kosten in verhouding ook weinig ik vindt het allemaal prima te doen alleen je moet even weten waar je moet zoeken

Deel Deze Pagina