Ik ben er bijna ieder jaar (is voor mij in de buurt). Ik ga proberen dit jaar ook weer even langs te komen. Mijn opa woont een drop verder[emoji56]
ik hoorde vanavond trouwens bij autowereld dat er komende zondag ook een treffen is in Boxtel is iemand hier mee bekend
:b Inderdaad. Maar kan toch slecht elke meeting vermelden. Ik zet er de naar mijn mening de meest interessante meetings op.
Gaat er nog iemand naar Sevenum zondag, ik zelf te twijfelen omdat het weer Bewolkt, grijs en druilerig wordt .... niet echt ideaal weer voor een uitje met een aanrijtijd van 2 uur....
Stond genoeg leuk spul tussen alleen een beetje weinig Omega's. Hier en daar wel een senator zien staan en een hoop lol bij een t-shirt stand.
ben er ooit is geweest staat toch meeste oud spul wat omgebouwd is denk dat er vandag een grote modderpoel word juist dit weekend veel regen bij ons in limburg
Gezien de foto's die reeds op Facebook staan, klopt dat laatste helemaal. Jammer, mooie zomer en vol met verwachtingen over deze meeting, gaat dit hem helaas niet worden.