Irmscher Evostars 8.5 X 20 ET35

Discussie in 'Janneman's garage' gestart door Janneman, 31 aug 2011.

1. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Ohh ik dacht dat 9 oktober in het tweede weekend van september viel dit jaar. 7(8)7

Thanks Jacco. :$ ;) ;)

2. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Donders ! dat is groot !! kei vet man !! :9 d:)b d:)b d:)b Kan niet wachten dit een IRL te mogen aanschouwen zeg !

Groetss,
    Sjors

3. WOW :9~

Dat ziet er ubergeil aus, één van de mooiste type velgen geleverd door Irmscher in mijn optiek :*)

Hoop ze eens in het echt te mogen aanschouwen.

Groetjes

Lars

4. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Heb ik al gedaan het is inderdaad :9~ :9~ :9~ :9~ :Y

5. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Hé Peter, bespeur ik hier een lichtelijke spijt ten aanzien van jouw velgen _O-

:w Walter

6. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Nee hoor, ik ben zeer tevreden met mijn Sport Stars, daar heb ik genoeg moeite voor moeten doen om ze te krijgen zoals ik ze nu heb.
    Deze van Jan zijn gewoon nog groter en ik vind grote velgen nu eenmaal erg mooi (mits het staat op de auto) en het staat ook erg mooi.
    Ze moeten nog wel opgeknapt worden en er moet voor een nog stoerdere look spacers tussen (ET35) geplaats worden.
    Maar Jan kennende komt dat helemaal goed. d:)b

7. Janneman

Thanx Sjors en Lars.

De enige in NL met 9J Sportstars Walter, die zal geen spijt hebben. 8)
    En zoals Peet schreef opknappen, spacers en verlagen enz. voor volgend zomerseizoen. ;)

8. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Dan pas :D ? Met dat tempo van je van de laatste tijd hou je het nooit vol tot volgend zomerseizoen ;) .

Groet,

Walter

9. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

_/-\o_

10. Tinuske

Tinuske Nieuw

Ziet er echt super uit die velgen!

11. Omega Robin

Omega Robin Nieuw

Beetje laat, maar ik zag je avatar en ben meteen gaan kijken in je privé garage.
    T*RING!! Wat een geweldige velgen!! Ik had zag al een tijdje op internet zien staan, aan favorieten toegevoegd en vaak bekeken!
    Ik ben niet snel jaloers, ben erg blij met mijn velgen, maar deze zijn gewoon nóg mooier!
    Heb je goed gedaan Jan!

12. Janneman

Thanx Robin. 8)

Deel Deze Pagina