Irmscher Evostars 8.5 X 20 ET35

Discussie in 'Janneman's garage' gestart door Janneman, 31 aug 2011.

1. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

De imi Lowenharts velgen die er op zaten toen ik vorig jaar deze Omega kocht waren nooit helemaal mijn ding, niet dat het spuug lelijk was maar iets teveel bling bling voor mij. Vele velgen kwamen op het web voorbij maar nooit de ware zeg maar.

Gezien Irmscher de hof leverancier is voor mijn Dikke Bertha begon ik te twijfelen tussen de Sportstar en Evostar.
    Op een goeie dag stond er plots een pic van een zwarte Omega met 20" Evostars op het Omegafreakforum bij onze oosterburen.
    Ik denk dat ik wel 5 min. heb zitten staren met open mond :9~ en daarmee gelijk de knoop door gehakt.

Dat ze zeldzaam waren kwam ik snel achter... niet in NL te vinden dus alle pijlen op Dld. Na natuurlijk weer een 3 keer mis gegrepen te hebben op Ebay.de kwam deze set voorbij.
    Afgelopen zondagavond liep de veiling af en zat een uur van te voren al klaar. Ik kan iedereen aanraden "doe dat niet" het is niet goed voor je hart. :N
    Na afloop met het winnende bod gelijk de verkoper gebeld met de vraag of ik nog langs mocht komen, het was in Duisburg dus in 2 uur te doen.
    Helaas ging de beste man al vroeg naar bed en werd het de volgende dag in de avond.

Na een verschrikkelijke werkdag met angst dat iemand ze weg zou kapen vertrok ik om 17.30 en kwam met veel file om 20.30 aan in Duisburg.
    Om 21.00 ging ik met een goed gevulde Caravan weer op huis aan met jammer genoeg veel verkeer maar ik weet nu wel dat zij pas aan haar laatste versnelling begint bij 198. :)

De bedoeling was om ze eerst op te laten knappen en dan volgend seizoen met vers rubber van start te gaan.
    Maar gisteren moest ik ze toch even schoonmaken en toen brak ik mijn voornemen............. het moest toch maar gebeuren.

Voor degene die lager wat mooier vinden kan ik alleen maar zeggen...... ja zodra ik een Irmscher verlagingset weet te scoren. ;)

2. Slurpy

Slurpy Nieuw

Indrukwekkende velgen.
    Zeer mooi maar mij een maatje te groot.

3. Niels

Niels Nieuw

Goeiendagschotel! Vet!!! _/-\o_ (nee niet de banden 8)7 )

4. maasf

maasf Nieuw

Staat super d:)b

maar helaas niets voor in de polder dus ik stop bij 18".

5. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Zo, heftig _/-\o_ maar wel heel mooi d:)b . Wat heb je nu voor rubber gestoken?

Groet,

Walter

6. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Staat echt geweldig Jan. :9~ :9~
    Echt onwijs vet.

Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet.

Wat voor rubber zit er omheen.

7. roekenest

roekenest Nieuw

sodeknetters ....
    vette wielen .staat "haar "goed

8. gewoon_mark

gewoon_mark Nieuw Donateur 2016

Dat staat mooi! Veel mooier dan gedacht... Misschien dat de banden een maatje hoger mogen maar dat kan ook aan het licht liggen.
    Erg mooi!!! 8)

9. Janneman

@ Niels - Banden glimmen iets teveel, komt door de belichting maar vet is het. :Y

@ Walter - Er zaten al Conti's 245-30-20 op en die gaan volgend seizoen vervangen worden.

:k ?

@ Mark - Misschien wel maar wil ook naar 255 toe voor volgend jaar. :Y

10. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Is goed.

Voor 245 achter 265
    Voor niet te breed gaan ivm aanlopen.

11. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Gloeiende wat is dat groot.

Ziet er heel vet uit. Voor mij zou het totaal niet praktisch zijn, maar dat terzijde. :p
    Vind wel de bandjes te smal ogen, staat vast nóg beter als ze wat minder strak naar binnen getrokken om de velgen zitten.

Mooie upgrade Jan. d:)b

12. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

_/-\o_ SOW HEY!!! _/-\o_
    (moet ik nog meer zeggen? :N )

13. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

_/-\o_ zier er geweldig uit _/-\o_

gr barry

14. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Janneman, VET
    Vooraan zou ik ook niet breder gaan dan 245. Die 30% bandjes geven niet bepaald veel mee en ik merk zelf ook dat hij in de korte draaitjes best al wat moeite moet doen.

dit vraagt bijna om een meeting :p

Groetjes
    Stijn<br /><br />-- 01 sep 2011 11:40 --<br /><br />
    Normaal staat een 245/30 niet veel getrokken op een 8.5j
    Dat kan impressie op de foto zijn...

15. Janneman

Thanks heren voor de vette reactie's. d:)b

@ Jacco - Live lijkt het minder dan op de foto.
    De band staat (waar onze oosterburen zo van houden) iets getrokken en denk dat op te lossen met een 255, dan blijf je nog afhankelijk welk merk
    want de een valt groter uit dan de ander. ;)

@ Stijn - Een gezellige meeting........... dat lijkt me wel wat. *O* *O* *O*

16. Sparfuchs

Sparfuchs Nieuw

Jetzt muss der Wagen nur noch tiefer und er ist perfekt d:)b

17. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Jan supervet! :9~

18. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Ik vind er geen reet aan :N

[acro=Rolling On Floor Laughing My Ass Off Pissing In My Pants]ROFLMAOPIMP[/acro] _O-
    Jammer dat zo'n opmerking niet op de volgende pagina kan... :+

Nee ff serieus: staat geweldig Jan d:)b
    Maar idd: achter naar 255 gaan :Y
    Nu nog in het eggie zien :p

19. Janneman

_O- _O-

In het eggie misschien (als ik niet moet werken) volgende weekend te bewonderen in Amersfoort. ;)

20. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Amersfoort is in oktober Jan. :p

Deel Deze Pagina