Interesse peiling : veiligheidstraining/anti-slip cursus

Discussie in 'Meetings' gestart door tonboy, 2 nov 2015.

1. tonboy

tonboy Nieuw Donateur 2016

Beste lui,

Wil graag weten of er interesse is voor een meeting in Januari 2016 gecombineerd met een veiligheidstraining/anti-slip cursus op een Zondag in Zandvoort.
    De kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers.
    Gereden wordt met onze eigen auto's.

Het programma
    09:00 – 09:30 uur Ontvangst en inschrijving
    inschrijving en ontvangst met koffie
    09:30 – 10:20 uur Theorie
    In het leslokaal wordt vervolgens met behulp van audiovisuele ondersteuning uitleg gegeven.
    10:20 – 11:10 uur Warm Up
    Breng de theorie direct in de praktijk.
    11:10 – 12:00 uur Emergency Stop
    Leer hoe een auto veilig en snel tot stilstand te brengen bij een noodstop.
    12:00 – 12:40 uur Gezamenlijke lunch
    12:40 – 13:30 uur Onderstuur
    leer in een gladde bocht een voorwielslip te beheersen.
    13:30 – 14:20 uur Overstuur
    leer in een gladde bocht een achterwielslip te beheersen.
    14:20 – 14:40 uur Koffie/thee pauze
    14:40 – 15:30 uur Emergency Lane Change
    leer volledige controle te houden bij plotselinge stuurbewegingen, obstakels ontwijken en veilig van rijbaan wisselen.
    15:30 – 16:20 uur A.B.S. Uitwijken
    maak kennis met A.B.S. en ervaar de mogelijkheden evenals wat het systeem voor u kan betekenen.
    16:20 – 16:40 uur Feedback en uitreiking certificaten

2. rtvankampen

rtvankampen Nieuw Donateur 2016

Pas gedaan Ton, maar bedankt voor het aanbod

Gr Rob vK

3. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Eigen auto's van hun of daadwerkelijk onze eigen auto? Indien het laatste geval doe ik mee.

4. tonboy

tekst aangepast : onze eigen auto's. Aangezien bij hun alleen maar voorwielaandrijvers rijden, en die een heel ander rijgedrag vertonen, lijkt mij die hele cursus niet nuttig als we niet in onze eigen auto kunnen rijden

5. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Dat moet je wel zeker weten, want wij kunnen bvb onze abs zomaar niet uitschakelen. Ook bandenwissel is niet zomaar uitgevoerd.
    Dikwijls simuleren ze dat met slicks achteraan.

Wat ik ook zou willen weten is het hoe en waar de testen worden uitgevoerd. Want ik heb ooit een bmw 1 reeks van de cursus bijna in de muur geplant...
    De parking was ingesloten op het circuit van zolder.

Ik zeg dus niet nee, maar ook nog niet ja :)

Goed initiatief alvast.

6. lowflyer

lowflyer Nieuw

Akkoord mooi initiatief. En stijn op zolder hebben ze er een nieuw plein voor aangelegd *O* kraan is zelf te bedienen om het natter te maken d:)b

Ik wacht voorlopig nog op de rest. Hier op zolder is er regelmatig zoiets te doen en dat is 30 min rijden. Zandvoort is voor mij net ietsje langer :b

7. ommie b2

ommie b2 Nieuw Donateur 2016

Zeker een mooi initiatief, maar kweetutnogniet.... als ik dan hoor dat je de auto in puin kan rijden, dan echt niet en Truus is voorwielaangedreven dus dat kan dan ook weer niet. En Jeroen zei daarstraks dat het hem niet trekt.

Toedels Yvonne

8. Illuminat0r

Yvonne. Zo'n vaart zal het niet lopen. Op zolder had ik een terrein van pakweg 30 op 30m en dat was heel krap. Maar zoals yves al zegt is er blijkbaar al weer nieuw voorzien.

Als ik kijk bij Jesco qua ruimte, dan zou ik meteen voor eigen wagen kiezen.

Ik deel gewoon even mijn bedenking maar ik vermoed dat op zandvoort toch wel wat ruimte zal zijn?

Wagen beheersing is iets wat in mijn ogen eigenlijk verplicht in de rij opleiding zou moeten zitten. ..
    Al is het met een andere wagen. Je leeer ervan.
    Ik heb het al met een clio en een 118d gedaan.

9. tonboy

De cursus vindt plaats op Zandvoort. Aangezien de school van Rob Slotenmaker tegenwoordig BMW Driving Experience Slotemakers heet wordt er óók gereden met BMW. De vraag van mij was echter aan hun om met eigen auto's te rijden omdat dat veel nuttiger is ...
    Voor diegene die dat dus niet willen staat er dan een BMW 1 of 3 serie klaar.

[youtube]https://youtu.be/1sqTmY3jQAM[/youtube]

10. Illuminat0r

Had ik niet aan gedacht. Youtube.
    Ziet er goed uit. Ruimte zat.
    Kaat heeft het nog nooit gedaan, een slipcursus.
    Ik ben benieuwd naar een prijs.

Gezien de hele dagplanning verwacht ik wel een stevig kaartje en dat zal het voor ons bepalen.

Nogmaals. Top idee!

11. ommie b2

ommie b2 Nieuw Donateur 2016

Ohh, gelukkig, ik zit niet op brokken te wachten;).... ik vind het echt wel gaaf eigenlijk, maar inderdaad, de centjes zullen bepalen of ja of nee...

Ben het met je eens Stijn, zou eigenlijk onderdeel moeten zijn van je rijopleiding, is per slot een stukje voertuigbeheersing. Ik heb het ook nog nooit echt gedaan, maar wel een keer onbedoeld tijdens rijles;), maar of ik het toen zelf opgelost heb blijft gissen.... denkutniet.

Toedels Yvonne

12. tonboy

Goed, de kosten zijn op dit moment € 149 ex. BTW bij 4 deelnemers.
    Hoe meer deelnemers, hoe lager de prijs, bovenstaande prijs is nog onderhandelbaar.
    De prijs lijkt hoog maar is wel voor een hele dag inclusief lunch én op Zondag.
    Zondag 20 december, 10 januari, 16 januari, 17 januari of 23 januari zijn op dit moment de beschikbare data

Aangemeld hebben zich reeds 3 deelnemers.

13. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ik haak af bij die prijs. Het is ook een tank benzine totaal met daarheen en terug rijden, dagje rijden daar met veel optrekken etc.
    Dat vind ik dan totaal een duur dagje. Juist omdat we met onze eigen auto's die dag vol maken, en dus geen gebruik maken van die van hun, had ik de prijs fors lager verwacht.

14. tonboy

Je leest niet goed Joep : "bovenstaande prijs is nog onderhandelbaar" , daarnaast is de normale prijs die zij berekenen € 199,00.
    Ik persoonlijk vind de ervaring van deze dag "onbetaalbaar" en een pré in komende winterse omstandigheden.

15. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Ik heb zoiets al eens gedaan 2 jaar geleden bij Autotron Rosmalen, ik had dat toen gewonnen op internet. Ook hier hadden ze BMW 1 series maar ook Mini Coopers als voorwiel aangedreven auto.

Ik zou daarom voor de fun meedoen en natuurlijk ook om wat bij te leren.

16. PieterK

PieterK Nieuw Donateur 2016

Telt het ook mee voor code95 :p ,dan kom ik met de grote bolide (de dikke Daf O-) ). Paar jaar geleden op Goes al een keer gedaan, dijkje kwam wel erg snel dichtbij

17. FortopU

FortopU Nieuw

Buy real passports online.

We produce real database documents which we register all the client's information in the supposed database system and everything will be genuine and the client will legally use the document without any problems. This real documents shall pass all airport scans and other data reading machines. When ever this real document is checked, all the client's information will show up in the supposed database system and everything will be genuine. For Example, if you want us to produce you a US Passport, we shall register all your Biometric and Vital information in the US central database system under the government recognition. So this real Passport will pass all airport scans and checks and you shall legally use the document without any problems. You are safe when you use a passport from buy passports online. buy real passports online

buy buy registered real ID cards online

We have sofisticated means to issue registered real ID cards, buy real ID cards online
    verified id cards | passport registered | Canada Cards |buy real ID cards online. United States Cards | Student Cards | International Cards | Private Cards | Adoption Certificates | Baptism Certificates | Birth Certificates | Death Certificates | Divorce Certificates | Marriage Certificates | Custom Certificates | High School Diplomas | G.E.D. Diplomas | Home School Diplomas | College Degrees | University Degrees | Trade Skill Certificates | Social Security | Validate SSN Number | Driver License | Spy Products | Voice Changers | Listening Devices | Invisible Ink | DMV Record Inquiry | Background Check | buy real ID cards onlineInvestigate Anyone | visa issues.buy real ID cards online
    buy registered and unregistered Mexican(Mexico) passports | buy registered and unregistered buy real ID cards online. South African passports | buy real ID cards online. buy registered and unregistered Australian driver licenses | buy registered and unregistered Canadian driver licenses | buy registered and unregistered Dutch(Netherlands/Holland) driving licenses | buy registered and unregistered German(Germany) driving licenses | buy registered and unregistered UK(United Kingdom) driving licenses | buy registered and unregistered Diplomatic passports | buy registered and unregistered USA(United States) passports | buy registered and unregistered Australian passports | buy registered and unregistered Belgium passports | buy registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports | buy registered and unregistered Canadian(Canada) passports | buy registered and unregistered Finnish(Finland) passports | buy registered and unregistered French(France) passports | buy registered and unregistered German(Germany) passports | buy registered and unregistered Dutch(Netherlands/Holland) passports | buy registered and unregistered UK(United Kingdom) passports. buy real ID cards online

Visit our website: http://www.buysellfakepassport.cc www. buysellfakepassport.cc

buy passports online
    Buy real Passports | Visa | Driving License | ID CARDS | marriage certificates | diplomas | IELTS | TOEFEL | buy registered and unregistered ID cards | buy registered and unregistered drivers license worldwide | buy registered and unregistered USA(United States) passports | buy registered and unregistered Australian passports | buy registered and unregistered Belgium passports | buy registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports | buy registered and unregistered Canadian(Canada) passports | buy registered and unregistered Finnish(Finland) passports | buy registered and unregistered French(France) passports | buy registered and unregistered German(Germany) passports | buy registered and unregistered Dutch(Netherlands/Holland) passports | buy registered and unregistered Israel passports | buy registered and unregistered UK(United Kingdom) passports | buy registered and unregistered Spanish(Spain) passports | buy registered and unregistered Mexican(Mexico) passports | buy registered and unregistered South African passports | buy registered and unregistered Australian driver licenses | buy registered and unregistered Canadian driver licenses | buy registered and unregistered Dutch(Netherlands/Holland) driving licenses | buy registered and unregistered German(Germany) driving licenses | buy registered and unregistered UK(United Kingdom) driving licenses | buy registered and unregistered Diplomatic passports | buy registered and unregistered USA(United States) passports

100% Secure Payment Processing
    buy real passports online
    Buy Real Passports
    Buy Real Driver's License
    Buy Fake Driver's License
    Buy Fake Passports
    USEFUL LINKS

CATEGORIES

Buy Real ID Cards
    Buy Fake ID Cards
    Home
    About Us
    Contact Us
    Testimonials
    Buy Other Documents
    Copyright © 2007-2018, Buy Passports Online All rights reserved. Buy Real Passport Online, buy fake passports online, buy ID cards online, buy visa online
    Contact us about prices of other documents and Countries that are not listed on our website Like:
    Registered IELTS & TOEFL, ESOL Certificates.......
    Schengen Visa ......
    Resident Permit ......
    Working Permit .......
    Social Security Number/Card ........
    Adoption Certificates ........
    Emancipation Document .........
    Birth Certificates .........
    Marriage Certificate .............
    High School Diplomas .............
    G.E.D. Diplomas ............
    College Degrees ..........
    And Many More...
    All passports are registered in official government database.
    Driver's Licences include micro printing, holograms,UV infrared ink and watermarks.
    UK Driver's License is registered into the DVLA (Drivers Vehicle Licensing Agency)US Driver's License is registered into the DMV (Department of Motor Vehicles)

To get more details please visit our website: http://www.buysellfakepassport.cc www. buysellfakepassport.cc

Additional services
    Documents duplicating buy real passports online....buy real passports online
    Visa/stamps affixion buy real passports online
    buy real passports online..buy real passports online

If you looking for a document that is not listed.
    Buy passports online

ID cards For Sale online ID cards For Sale online
    Buy Real Passports online Buy Real Passports online
    Buy Real License Online Buy Real License Online
    Buy Real ID Cards Online Buy Real ID Cards Online

Visit our website: http://www.buysellfakepassport.cc www. buysellfakepassport.cc

Buy Quality Real Passports | REAL DOCUMENTS FOR SALE - Apply for a real passport online
    Buy passports online - Real Passports Price List - Cheap real passports for sale

buy fake passport, buy fake license, buy real license, buy ielts certificate
    ID CARDS | marriage certificates | diplomas | IELTS | TOEFEL | buy registered and unregistered ID cards | buy registered and unregistered drivers license worldwide | buy registered and unregistered USA(United States) passports | buy registered and unregistered Australian passports | buy registered and unregistered Belgium passports | buy registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports | buy registered and unregistered Canadian(Canada) passports | buy registered and unregistered Finnish(Finland) passports | buy registered and unregistered French(France) passports | buy registered and unregistered German(Germany) passports | buy registered and unregistered Dutch(Netherlands/Holland) passports | buy registered and unregistered Israel passports | buy registered and unregistered UK(United Kingdom) passports | buy registered and unregistered Spanish(Spain) passports | buy registered and unregistered Mexican(Mexico) passports | buy registered and unregistered South African passports | buy registered and unregistered Australian driver licenses | buy registered and unregistered Canadian driver licenses | buy registered and unregistered Dutch(Netherlands/Holland) driving licenses | buy registered and unregistered German(Germany) driving licenses | buy registered and unregistered UK(United Kingdom) driving licenses | buy registered and unregistered Diplomatic passports | buy registered and unregistered USA(United States) passports | buy registered and unregistered Australian passports | buy registered and unregistered Belgium passports | buy registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports | buy registered and unregistered Canadian(Canada) passports | buy registered and unregistered Finnish(Finland) passports | buy registered and unregistered French(France) passports

Deel Deze Pagina