De A Omega, Eindelijk voorzien !

Discussie in 'A1, Casablancaweiß, 1988' gestart door Sjors-V6, 8 jun 2012.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Van een NL kenteken ! Maandag 21 Mei ben ik naar het RDW te Zwijndrecht geweest met de A Omega voorzien van een dag kenteken, voor de keuring.

Kei leuk met die man de beste man die de keuring deed gepraat, hij vond het een A Omega in werkelijke unieke staat ! (hij heeft ze nieuw mee gemaakt) hij wenste mij er heel veel plezier mee en ik moest haar(!) koesteren ! _/-\o_ wat ik ook zeker doe :Y)

Keuring (TÜV) kreeg ze vers mee met de aankoop in DLD, het RDW kan dit tegenwoordig gewoon overnemen, en daar een TÜV in Duitsland voor 2 jaar is, moet ik pas weer in Maart 2014 een verse APK !

Dinsdag 5 Juni het kentekenbewijs binnen gekregen, meteen die zelfde dag nog even (Luxe)platen laten maken via de zaak, verzekering gebeld, en road legal *O*

Eerst volgende meeting neem ik ze mee :s

voor diegene die het hele verhaal niet hebben mee gekregen:

<a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=127&t=3551" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=127&t=3551</a>

Groet,
    Sjors

2. Petra

Petra Nieuw

Gefeliciteerd!

Heb daar ook eens gestaan, leuk om te zien wat er allemaal langs komt. Soms heel appart spul.

3. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zie dat glimmen. _O-

4. carenbar

carenbar Nieuw Donateur 2016

wat is zij mooi en nu eindelijk te bewonderen op de nederlandse wegen
    geniaal _/-\o_

5. Slurpy

Slurpy Nieuw

d:)b d:)b

6. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Ha Sjors,

Hélemaal goed, de A is nu "genaturaliseerd" ;) . Nog heel veel plezier met deze uniek mooie Omega (met die kilometerstand is het haast zonde om ermee te rijden :D ).

Groet,

Walter

7. Tinuske

Tinuske Nieuw

Top!

Veel plezier ermee!

8. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Ik blijf die handgeschreven kentekens grappig vinden _O-
    Ben ze zelfs hier in Belgie nu al eens tegengekomen hoewel ik toch denk dat die niet over de grens mogen :p

Sjors, vertroetel ze, want ze zijn het waard!
    Veel success

9. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Zo Sjors, dat is weer een Omega op neerlands wegen erbij.
    Maar net wat Stijn zegt, vreemd gezicht dat handgeschreven kenteken, ik wist niet eens dat dat toegelaten werd.

BTW nette auto toch he die A. :Y

Deel Deze Pagina