Dap party

Discussie in 'Janneman's garage' gestart door Janneman, 2 sep 2011.

1. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Mijn god.... wat een klus maar wel met een eind resultaat waar ik mijn vingers bij aflik.
    Eindelijk een paar mooie dagen dus gisteren en vandaag vrij genomen om de hele auto te dappen.
    Ik ben begonnen met een goeie was beurt en de moeilijke plekjes met een kwastje en APC gedaan.

Eerst kwam het dak aan de beurt wat door de vorige eigenaar behoorlijk was verpest zeg maar.
    De testspot met oranje met Mezzo en Inizio gaf niet het gewenste resultaat.
    Na 3 hits met Inizio op geel, 2 x Mezzo op oranje en een Finale op wit deed wonderen.

De rest van de Caravan kon af met 1 of 2 hits met Mezzo op oranje, Finale op wit en aftoppen met de heerlijk ruikende Blackhole en een laagje Liquid Natty's.
    Morgen gaat sommige onderdelen nog in Back to black en dan is "ze" weer klaar om eens een heerlijk ritje te maken.

Geen palmbomen net als Sjors..... maar bomen zijn het.

Nog eentje dan. :*)

2. gewoon_mark

gewoon_mark Nieuw Donateur 2016

BLING 8)

Goed bezig! _/-\o_

3. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zo Jan lekker bezig geweest. d:)b

4. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Wat goed, prachtig werk Jan.

Best heftig als je zo zwaar op je dak tekeer moest gaan. De rest lijkt redelijk 'normaal' voor de lakken die we normaliter op onze auto's hebben.

Dikke glimmende bak!

5. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Zo Jan die staat weer te glimmen man!
    Prachtig gedaan met een perfect resultaat! d:)b

6. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Ha Jan,

Prachtig man d:)b . Dat heb je toch nog snel gedaan, zo in je eentje in één dag. Ik ben benieuwd of je door dat getril van die DAP vandaag nog een kopje koffie kunt vasthouden (zonder dat de koffie eruit schudt :D ).

Nu maar goed bijhouden anders sta je volgend jaar weer zo te boenen met die DAP. Allemachtig; drie hits met Inizio op geel op je dak is niet mis. Maar zoals gezegd; het resultaat is er naar.

Groet,

Walter

7. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

En nu goed onderhouden, Jan :)

Die kleur komt nu echt tot leven. Serieus plezier van je werk :Y

8. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Het waren 2 dagen Walter en de drank gaat vandaag met een rietje naar binnen. _O-
    Wat de vorige eigenaar er mee heeft gedaan was mij een raadsel, het leek wel of het dak nooit gewassen was en een paar fietsen op het dak had gehad zonder de bijbehorende fietsendrager. :(

Bijhouden ga ik het zeker, het is dankbaar werk én leuk om te doen. ;)

9. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Aha, inderdaad; twee dagen (ik was vanmorgen nog niet helemaal wakker ;) ). Ik ben nu wel erg benieuwd naar je auto irl. Wie weet binnenkort in Amersfoort.

Groet,

Walter

10. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Prachtig !!

Van die palmbomen: schitterend _O- dat je dat onthouden hebt _/-\o_

Werkelijk een prachtige wagen heb je er van gemaakt !

Deel Deze Pagina