Vandaar... Ik heb het bij Opel zelf ook even nagevraagd en ze gingen het mij bekijken. Scheelt hem redelijk veel in de BIV, dus ik wil er wel zeker van zijn dat vadertje staat mij hier niet aan het belazeren is...
Re: Co uitstoot x25xe Haha, omega rijden is altijd belazerd Door de staat _O- _O- Maar toen ik de mijne inschreef was de biv voor een 2.5 gelijk aan die van een 3.0 dus waarschijnlijk vindt je het gewoon duur :b
Nu niet meer. De BIV voor de 2.5 met 251 co uitstoot is rond de 600 euro en de voor de 2.6 met 279 co is zo'n 1200 euro... Vandaar dat ik dat dus wel even met zekerheid wil weten.
Re: Co uitstoot x25xe Ik heb trouwens eens snel opgezocht en vind verschillende gegevens terug 251 253 256 257 g co allemaal bij de 2.5 v6 Dus weet het ook niet meer
Ik vind het meeste terug 251. Ik heb het bij Opel nagevraagd. Hoop er volgende week een antwoord op te krijgen.
Als ik de gegevens ingeef met de 267 klopt het wat ze opsturen. Maar ik geloof niet dat dit correct is.
Re: Co uitstoot x25xe Het klopt dat er meerdere waardes zijn. De 276 van mijn 2.6 is de gecombineerde uitstoot