Breedstralers/mistlampen vóór

Discussie in 'Achteraf toegevoegde originele opties' gestart door Sjors-V6, 23 jul 2012.

1. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Niet echt dik gezaait en ook niet makkelijk meer aan te komen, een set mistlampen voor een A1, voor een A2 zijn ze goed te vinden, zéker 2e hands !

Vind het een gave optie, en ziet er in mijn ogen ook gewoon dik uit !

Inbouwen stelde bij mijn Omega niet veel voor, alles was voorbereid, het kwam neer op, 2 gaten in mijn bumper maken, relais + zekering insteken zekering kast en het blinde kapje verruilen voor een schakelaar :)

Ik wil eigenlijk ieder onderdeel nieuw of als nieuw monteren, ik ben met met de magazijnman in de computer gedoken om te kijken of er nog een set beschikbaar was.. helaas.. NLS.. was te verwachten.. via Opel online gezocht of er toevallig nog een dealer een set heeft liggen.. ja en nee, zowel Knöps Opel in Middelharnis als Lathouwers Opel 's-Hertogenbosch hadden nog een nieuwe linker liggen aldus het systeem, Middelharnis was voor mij geen optie daar 's-Hertogenbosch voor mij lekker dichtbij is en tevens kom ik daar voor mijn werk ook nog wel eens langs.. begrijp mij niet verkeerd, als Knöps de enige was geweest in NL had ik daar zo naar toe gereden, of gevraagd het fkes op te sturen. maar als we keus hebben, neen ik in ieder geval de makkelijkste :)

De rechterlamp vond ik nog bij een Sloperij waar ik de eigenaar wel goed ken, die vertelde mij dat hij mij weinig kans gaf, maar je mag boven in de stellingen gerust kijken ! gedaan, en helemaal achteraan vond ik er 1 ! uiteraard wil ik deze ook nog wel nieuw hebben, maar na wat aandacht van mij kan het er voorlopig prima mee door ;)

Nieuwe lamp, voor de detail freaks hier, op de sticker van het doosje staat Lathouwers Vught.. zaten op de Wolfskamerweg 28... nou die is al sinds mens en heugenis weg daar _O-

Als je goed kijkt is het wel te zien, maar wie denkt dat de nieuwe is links of rechts ?

Stekkers netjes voorbereid weg gebonden aan de kabelboom in de bumper:

En ingebouwd !

Gaten zijn niet helemaal naar mijn zin.. ik heb al een zoek opdracht open staan bij een persoon welke wellicht nog een nieuwe bumper mét mistlamp gaten heeft liggen, we wachten rustig af.

Groetjes,
    Sjors

2. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Erg mooie optie Sjors! :) Maakt de snoet met die witte grill weer een stukje strakker.

3. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Ahh wat een prachtig neusje Sjors.. echt heel schitterend O+ O+ O+

Gr Colin

4. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Zoals ik zaterdag al zei, die lampen staan m erg goed. Weer een mooie optie erbij.

5. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Heel mooi en zeker exclusief, Goed op weg Sjors d:)b

6. Niels

Niels Nieuw

Zeker heel mooi!

Echt een nieuwe auto!

(Rijdt ook zo! :grin:)

7. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Thanks allen :Y)

8. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Ha ha Sjors, ik had niet anders verwacht van jouw 8)

ps de rechtse is nieuw :Y

9. Sjors-V6

Sjors-V6 Nieuw

Mja had het gebroken beugeltje moeten wegsjoppen _O-

Deel Deze Pagina