Achteruitrijcamera

Discussie in 'Janneman's garage' gestart door Janneman, 7 apr 2012.

1. Janneman

Janneman Nieuw Donateur 2016

Omdat achteruit kijken om in te parkeren al wat moelijker gaat worden boven de 35 jaar zocht ik naar een oplossing.
    Het idee om PDC er in te maken werd het ook niet daar het gehoor ook soms steekjes laat vallen.
    Dus met de hu die er bij mij in zit kwam een achteruitrijcamera ook wel van pas.

Omdat er voor de Omega geen achteruitrijcamera's te verkrijgen zijn op de plek waar je kentekenplaatverlichting zit moest ik zelf wat verzinnen.
    Ik heb toen een camera besteld voor een Chevrolet Cruze waar ik dacht mee uit de voeten te kunnen.
    Hij paste opzich redelijk goed op de plek waar de kpv zit maar wilde graag de originele verlichting behouden dus ging de junior erin!

Ook was het even zoeken naar een weg waar de bedrading moest gaan lopen. Van de hu naar de achterklep had ik van de winter gedaan dus dat lag al klaar.
    Maar het stukje door de klep heb ik gevonden dmv een gat in de handgreep te maken en dat op te vullen met een doorvoerrubber. Het laatste stukje kon ik via de kpv doen zodat er geen extra gat in de achterklep kwam.

Het inparkeren was even wennen maar na een paar keer kan het je mooi van dienst zijn.

2. Vega

Vega Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Vanmiddag al even mogen bewonderen en uitproberen natuurlijk, tot grote schrik van Jan. :eek:
    Het is een mooi hulpmiddel voor bij het achteruitrijden en werkt ook nog goed. d:)b

3. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

ziet er erg gelikt uit Jan, boven de 40 stuur je je vrouw zeker uit de auto voor aanwijzingen? :)

4. B-Buster

B-Buster Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

Wat een goede mod zeg. Super ook dat je de trekhaak kan zien, mikt vast erg lekker zo.

5. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

Prachtig gedaan Jan d:)b maar begint de aftakeling bij jou nu al?
    Nog even en je ziet Blauw voor Wit aan...en dan ben je helemaal de klos.
    (was een geintje voor de insiders)
    Mooie update inderdaad.

6. Janneman

Ik zag die trekhaak al in die Renauldt verdwijnen maar op 10cm afstand maakte je me weer gelukkig. _/-\o_ 7(8)7

Die stond al buiten Ralph. :$ :$

Was altijd spannend Jacco of de koppeling tegen of in de bumpert zou zitten.

Is niet meer te stoppen Aart. -O-

7. Anonymous

Anonymous Guest

Helemaal goed Jan.

O ja, kijk maar uit voor boven de 50 :h en dan bedoel ik niet de snelheid of misschien toch wel :+

8. Colinh

Colinh Nieuw Donateur 2016

Strak afgewerkt Jan ! :Y

Gr Colin

9. Boes

Boes Nieuw Donateur 2016

Netjes gedaan Jan,is een mooie optie.Waar heb je het scherm zitten?Heb je die ingebouwd of een los scherm?

10. Janneman

Zo iets duidelijker Henk, het is gewoon een Pioneer hd3..

11. René-MV6

René-MV6 Nieuw Donateur 2016

Zie er netjes uit Jan,

en die pioneer :9~

12. Joep

Joep Nieuw Donateur 2016

Wat een gave en handige mod! :)

13. OmegaUser

OmegaUser Nieuw Donateur 2016

Ha Jan,

Wat een gave mod zeg d:)b . Netjes ingebouwd ook. Dus boven de 35 heb je zo'n ding nodig? Ik zie net dat je 47 bent. Dat was op het moment dat je je hier op deze Omega-gemeenschap aanmelde. Je moet nu dus al wat ouder zijn. Laten we aannemen dat je binnenkort 50 wordt. Een memorabel moment dat dan vraagt om een zeer bijzondere aanpassing van je Omega. Ik heb al wat ideëen hiervoor (voorruit op sterkte e.d.) maar ik ben benieuwd wat jezelf hiervoor in gedachten hebt.

Groet,

Walter

14. Slurpy

Slurpy Nieuw

Mooie mod. Kan me best voorstellen dat het zeer handig is.

15. Illuminat0r

Illuminat0r Nieuw Donateur 2016

Mooie mod Jan,

staat hier ook op de wishlist...

16. Tinuske

Tinuske Nieuw

Nice one!

17. Administrator

Administrator Administrator Medewerker Eigenaar van de toko

MOOIE MOD, JAN !

(Ik denk, ik schrijf maar wat groter... zijn ogen zullen ook wel hardhollend achteruit gaan _O- )

18. Ralph

Ralph Nieuw Donateur 2016

vandaag real life gezien, gewoon perfect en afgewerkt.

19. Janneman

He, geen geintjes met mij Ruud anders spelen we een keer "ik zie , ik zie wat jij niet ziet........... _O-

20. yoyo

yoyo Nieuw Donateur 2016

_O- _O- _O-

Deel Deze Pagina