Ha kerel! Geweldig al die reacties hè :9 Ik zal mij ook eens gauw uit de doeken gaan doen voordat jij het doet :X Groet, Sjors
Leuk man ! d:)b Mij is het toen wel gelukt, had wel een gaatje moeten boren, een popnagel gaatje kwam niet overeen. De A Omega...
Klopt ! ze worden zogenaamd zwanger 8)7 Maak je geen illusie, bij de Vectra en Calibra inderdaad het vochtprobleem niet, maar stuk gaan ze wel...
Welkom ! :w
8)7 _O-
_O- _O-
Re: Leuke KM stand behaald met je Opel Omega ? post 'm hier lol, dat bedoelde ik idd ! 8) Vannacht met de Vectra ! [img]
'Bekend gezicht, maar wie was dat nou ook alweer momentje' Gaan we een beetje met veren in uw eigen achterste prikken _O-
Goeiedagschotel Andrew _O- je bent wel érg scherp ! Ik zal even een leuke sneak opzoeken ! _O- _O- zelfs het stuur klopt ! 7(8)7...
Lekkere vernieuwing zo Joep !
Re: Leuke KM stand behaald met je Opel Omega ? post 'm hier Jacco moest mij bij houden _O- en óók een foto maken van zijn km stand 7(8)7
Bepaalde personen hebben dat nodig _O-
Tonboy gespot op de A2 t.h.v. Geldermalsen: [img] [img]
Donders, wát een reacties ! had ik niet verwacht.. :) :w Dankje Hugo! Het trok toch je aandacht, je stak je hand op ! _O- [img]...
Na de crash die ik met mijn Calibra achter de rug heb, moest ik weer vervoer hebben, Nee de Cadillac heeft nog steeds geen kenteken en mijn A...
Dat ze weer goed gekeurd zijn is geen verassing d:)b dat zei ik al tegen je, maar dat was voor jezelf ook geen verassing _O- die van Ruud had...
Het is mij dit keer overkomen, de angst van elk rechtgeaarde auto liefhebber.. ik was de laatste auto van een kleine kettingbotsing afgelopen...
Leuk verslag Walter ! _O- _O-
Eindelijk bij mijn Calibra de voetenruimte verlichting eens ingebouwd! was volgens mij met de Omega een van de eerste die dit had.. daarna volgde...
Deze Vauxhall Omega gespot, in een film 7(8)7 [img]
Scheid namen met een komma.