Inmiddels zijn we weer paar maanden verder... De 220V doet het perfect in de auto! Nog steeds geen foto's....... *Schaam* Ik moet dit forum weer...
Onze zoon Joey heeft het vandaag voor elkaar gekregen om gewoon 220v in de auto te krijgen dmv omvormer en meer... Heb hem al paar keer gevraagd...
Moet zeggen dat ik het nog niet heb getest met onze huidige Omega... (ben er ook nog niet mee in Duitsland geweest en nu moet ik zowiezo nog even...
190000 eergisteren gehaald... echter... het was al 190200 toen ik het zag... Zonde..helaas geen foto! Ach, we gaan gewoon op naar de 200.000...
Re: OOP meeting 27 mei 2012 Jaaa het was wel gaaf! Ik was enorm onder de indruk an alle Omega's die ik daar zag! 1 Opel Omega... maar wat een...
Goh, je hebt me op een idee gebracht, heb het ff opgezocht op het forum en gevonden... Geen idee wat de familie wil op 1e Pinksterdag (vaak van...
Re: OOP meeting 27 mei 2012 Hey.... zie dit nu pas... Geen idee wat de familie wil op 1e Pinksterdag (vaak van die leuke verplichte dagen om...
Even een snelle reactie w.b.t. de wielen: Het naafplaatje zit verkeerd... Dat waren ze vergeten of zoiets en toen is dat er later opgedaan. Heb...
Eerlijk gezegd.... Begin ik daar ook steeds meer bang voor te worden... Het zit zo: Echt weken zit ik dagelijks met die auto in mijn hoofd....
Pfff... ik vind dat wel heel veel geld! Maar leuk om te zien dat je ook nog een Safrane hebt gehad, kom die toch niet echt vaak tegen, nog steeds...
Oke. Heb via mijn secundaire mailadres (die automatisch wordt geforward naar mijn gmail) Joey weten aan te melden. Het wachten is op de...
Pfff... das dan ook lekker! Een ander mailadres heeft hij niet... Wij gebruiken hier in het hele gezin gmail... Dan zal ik even via mijn...
Mijn man is begonnen om te kijken of we hem met een simpele sleutel en krik kunnen wisselen. Hopelijk krijgen we alles los, want ja, we kunnen...
Nee hoor... het mailadres is 2x geheel correct getikt... dus daar ligt het echt niet aan!
Vandaag stond ik voor verkeerslicht en wat kwam er naast me staan? Een mooie omega b2 station! Helaas (ja, het is een keer helaas) werd mijn...
Bedankt voor de antwoorden waar ik dat schuurpapier kan vinden! Heb het vooral nodig bij mijn hobby Houtsnijden...
hallo! Ik wilde voor onze zoon Joey een eigen account hier aanmaken, zodat hij hier zelf zijn verhalen kan vertellen wat hij aan de Omega maakt...
Waar koop je dat fijne schuurpapier? De bouwmarkten gaan niet verder dan korrel 600...
De 2011, die er in zit zal worden vervangen door de 2015. En ja, onze vriend neemt in principe die hele auto verder over. Maar goed, ik kan...
Oké, klopt, iets boven budget, maar dat is is in 2 maanden al terugverdiend qua brandstofkosten en ook hadden we nog een financieel voordeeltje...
Scheid namen met een komma.